عمومی

مقایسه پوکو ام 3 با گوشی ردمی نوت 10

شیائومی با مارک  فرعی Poco شگفتی جدیدی را برای ما به ارمغان آورد. واقعیت این است که این Poco M3 بنا به لطف خود به پرفروشی تبدیل شد. این موبایلی است که از هر لحاظ بیش از مزایای کافی با یک قیمت میان رده را دارد. یک صفحه نمایش Full Hd + با ۴۰۰ نیت که مشاهده صحیح را در هر شرایط نوری تضمین می کند.

پردازنده ای که در هر درجه استفاده برای یک کاربر متوسط کافی خواهد بود. دوربین سه گانه آن نیز دور از دسترس نیست و به شما امکان می دهد عکس های عالی بگیرید به ویژه در شرایط مطلوب نور. بهترین ، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن که تضمین می کند دو روز استفاده را بدون مشکل سپری خواهیم کرد. یافتن بهترین قیمت برای Xiaomi Poco M3 نیز به سادگی در فروشگاه های آنلاین انجام می شود.

گوشی Xiaomi Poco M3 علاوه بر نشستن بر تخت پادشاهی قلمرو اسمارت فون های اقتصادی، اسمارت فونی زیبا، با کیفیت و کارآمد است که می تواند هر روز صاحبش را خشنود و راضی کند.
حتی وظایف سنگین و دشوار را هم به راحتی می تواند اجرا کند، به عنوان مثال در مدتی که آن را تست کردم، به راحتی بازی های سنگینی مثل PUBG Mobile و Call Of Duty را نصب و اجرا کردم. در کنار آن، رابط کاربری زیبا، شیک و پر از قابلیت ها و کارایی این اسمارت فون هم می تواند کاربر را شگفت زده کند. ظاهر و کیفیت ساخت این دستگاه در سطوح بالایی قرار دارند که با توجه به رده و قیمت بسیار تحسین برانگیز است.

جنس لاستیکی پنل پشتی دستگاه حتما خوشحالتان خواهد کرد. نکته مثبت دیگر این دستگاه هم عمر باتری و امکان شارژ سریع آن است. اما در کنار ویژگی های مثبت و خوب، ایراد هایی هم در آن پیدا می شود. ماژول دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی این اسمارت فون، عدم امکان ضبط ویدیو 4K و نبود سنسور فوق عریض از جمله آن هاست.

بعد از مدت کمی که شیائومی یک پادشاه جدید برای اسمارت فون های اقتصادی با نام Poco X3 را معرفی کرد، یک اسمارت فون شگفت انگیز ارزان قیمت دیگری هم به بازار معرفی کرد که Poco M3 نام دارد. در حال حاضر Poco M3 را می توان با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد. نسخه 4 و 64 گیگابایتی از این دستگاه 130 و نسخه 4/128 گیگابایتی آن هم تنها 150 دلار است.

ویژگی های poco m3

ویژگی دیگری که پوکو ام 3 را به یک دستگاه منحصر به فرد تبدیل می کند، نمایشگر IPS و 6.53 اینچی با رزولیشن Full HD+ آن، چیپست اسنپدراگون 662، اسپیکر دوگانه و باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است.
برای یک اسمارت فون اقتصادی زیر 150 دلار شگفت انگیز به نظر می رسد؟ با ما همراه باشید تا این دستگاه خارق العاده را مورد بررسی قرار دهیم.

کمپانی شیائومی در ساخت گوشی جدید خود از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. به کارگیری باتری با ظرفیت بالا در گوشی شیائومی Poco M3 سبب شده تا کاربران بتوانند تمام روز از گوشی خود استفاده کنند و روز خود را بی وقفه ادامه بدهند.

در واقع می توان گفت شیائومی پوکو M3 به یکی از قدرتمندترین باتری ها در بین گوشیهای هوشمند مجهز شده است. همچنین شیائومی Poco M3 از قابلیت فست شارژ 18 واتی نیز پشتیبانی می کند که میتواند در مدت زمان کمی شارژ گوشی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پشتیبانی از Reverse charging نیز از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند است که به شما اجازه می دهد تا از این گوشی به عنوان پاوربانک استفاده کنید.

از بخش باتری که بگذریم به اسپیکرها می رسیم. گوشی موبایل شیائومی Poco M3 توانایی پخش صدایی واضح و شفاف را دارد و به راحتی می تواند فضای اطراف شما را پوشش دهد تا بتوانید از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان و یا تماشا فیلم با این گوشی هوشمند لذت کافی را ببرید.

گوشی POCO M3 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلیست که می تواند برای ذخیره حجم مناسبی از فیلم و عکس به شما کمک کند در عین حال شیار جداگانه برای کارت حافظه در این گوشی تعبیه شده است. ممکن است 64 گیگابایت حافظه داخلی این روزها به نظرتان کم باشد یا خیال کنید که ناچار خواهید بود حافظه ی گوشی خود را مرتب خالی کنید اما همینجاست که شیار جداگانه برای کارت حافظه به کمکتان خواهد آمد و به راحتی میتوانید با تهیه ی یک کارت حافظه مشکل کمبود ظرفیت فضای ذخیرهی داده ها را در این محصول حل کنید.

قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی 4G و رم 4 گیگابایت به شما کمک می کند تا صفحات وب را با سرعتی باورنکردنی پیمایش کنید. نسخه سیستم عامل مورد استفاده در این سری Android 10 است. این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم کارت را دارد و این شرایط را برای کاربر امکان پذیر کرده است تا بتواند از دو سایز سیم کارت در یک گوشی بهره مند شود. سایز نانو به انداره 8.8 میلیمتر و سایز معمولی 12.3 میلیمتر، هر دو در این گوشی تعبیه شده است.

دوربین گوشی پوکو ام 3

برنامه دوربین، تقریبا همان برنامه شیائومی های دیگر می باشد و به نسبت آخرین نسخه MiUi، تغییراتی نداشته است . حالت های مختلف دوربین را می توانید به صورت چرخ و فلکی در بالای دکمه شاتر تماشا کنید همچنین تنیمات اضافی برای هر حالت دوربین را در بالای منظره یاب می توانید ویرایش کنید .

نکته جالبی که وجود دارد نداشتن تنظیمات مستقل برای دوربین ماکرو می باشد . برای تنظیمات دوربین ماکرو باید وارد منوی همبرگری شوید و گزینه Macro را انتخاب کنید . همچنین تنظیمات اضافی مانند وضوح تصویر و فیلم، رفتار شاتر، انواع پرونده ها، تنظیم مجدد حالت دوربین و … را می توانید در منوی تنظیمات عمومی، تنظیم کنید . چیزی که متوجه آن شدیم، اجرای کند برنامه دوربین می باشد .

این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه 10 و MIUI12  پشتیبانی می کند، MIUI 12 جدیدترین نسخه بزرگ برای گوشی های هوشمند شیائومی است، ویژگی های دستگاه شیائومی بیشتر از نسخه های اندروید وتوسط نسخه های MIUI دیکته می شود، بنابراین ارتقا ورژن نسخه MIUI یک اتفاق هیجان انگیز است و اولین دسته از دستگاه های دریافت کننده MIUI12 گوشی POCO M3 است.

MIUI 12 یک UI تمیز تر، انیمیشن های جدید، تغییر حرکت ناوبری، تصاویر پس زمینه زنده، طرح های AOD، شاخص های حریم خصوصی برای میکروفون، دوربین و استفاده از مکان، بهبود چند پنجره ای و تصویر در تصویر را به همراه دارد، در نهایت می توان گفت MIUI امکانات فوق العاده و بسیاری در اختیار کاربر قرار می دهد ولی این امکانات کمی سنگین و نسبت به عمکردی که باید داشته این گوشی کمی ضعیف عمل می کند و حتی می توان گفت در عملکرد های معمولی و ساده هم کمی لگ دارد ولی این لگ ها در حدی نیست که کارکردن با گوشی را سخت و کند شود، دارای control center جدید با ظاهری مدرن می باشد.

بررسی ردمی نوت 10

گوشی شیائومی Redmi Note 10 بر روی تجربه روزمره نسبت به عملکرد معمولی تمرکز دارد. دوربین اصلی کیفیت خوبی ارائه می دهد، کیفیت ساخت عالی است و طراحی درجه یک در میان مرقیبان مهم آن برجسته است. نکات منفی موجود در اینجا با قیمت پایین جبران می شود و باعث می شود گوشی شیائومی Redmi Note 10 تقریباً برای هر کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است، یک پیشنهاد خوب باشد. یکی از مراکزی که می توانید گوشی های سری ردمی نوت 10 را بیابید در اینجا است که با مراجعه به آن می توانید بهترین محصول را با قیمتی مناسب انتخاب کنید.

گوشی های سری Redmi Note پیشگام کالای تجاری گوشی های هوشمند با مشخصات بالا بود. این امر به ویژه در ایران صادق است، جایی که برای مدتی رقابت واقعی وجود نداشت. با این حال، دیگر اینطور نیست زیرا به علت قیمت پایینش جز گوشی های پر رقابت شده است. به ویژه Realme، با داشتن یک برنامه ثابت برای گزینه های پرقدرت ، انحصار شیائومی را تحت فشار قرار داده است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 در مقایسه با مدل های پیشین خود از نظر زیبایی و کیفیت ساخت یک پیشرفت قابل توجه است، با این وجود تمام اصول واقعی محبوبیت این سری را نیز حفظ کرده است.

دکمه بازگشت به بالا