عمومیکسب و کار ویژه

بهترین فروشگاه خرید قاب گوشی آیفون 

یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند، قاب و روکش محافظ است که بدنه گوشی را در برابر ضربه های فیزیکی محافظت می کند. با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند به خصوص گوشی های اپل، خرید کاور گوشی اپل پیشنهاد می شود. شما نمی توانید زمان سقوط گوشی خود را پیش بینی کنید، اما با تهیه یک قاب محافظ استاندارد، برای آن آماده خواهید شد.

اپل تلاش های قابل توجهی برای بهبود دوام و استحکام بدنه انجام داده است، اما بدنه آیفون همچنان آسیب پذیر است و به یک قاب محافظ نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که قیمت قاب گوشی اپل در مقایسه با مزایای آن 100 درصد ارزش آن را دارد.

انواع قاب گوشی آیفون

تنوع قاب گوشی اپل تنها به طرح و رنگ آنها محدود نمی شود. دنیای این لوازم جانبی گسترش یافته و این روکش ها در انواع مختلفی به فروش رسیده اند. بر اساس نیازها و انتظارات شما از پوشش محافظ، چندین انتخاب برای شما وجود دارد. کاورهای سیلیکونی یکی از رایج ترین قاب های گوشی اپل هستند که علاوه بر قیمت مناسب رنگ های جذابی دارند و به خوبی از بدنه گوشی محافظت می کنند. اگر آیفون شما به دلیل کارتان بیشتر در معرض خطر است، باید به فکر خرید یک کاور ضد ضربه 360 درجه باشید تا تمام ابعاد گوشی در برابر ضربه و سقوط به خوبی محافظت شود. اگر می خواهید یک قاب کارآمد با کمترین هزینه بخرید، ما روکش های ژله ای و شفاف را به شما توصیه می کنیم. این نوع روکش ها قیمت مناسبی دارند و رنگی نیستند; همچنین شما را از نمای اصلی تلفن همراهتان دور نمی کنند.

می توان گفت کاور هیبریدی سخت ترین قاب محافظ موجود در بازار است. اگرچه کمی سنگین هستند، اما سطح حفاظتی بسیار بالایی دارند.

در نهایت علاوه بر قاب پشتی و قاب گوشی، کاور یا قاب کتابی نیز برای پوشش صفحه نمایش داریم.

بهترین برندهای کاور گوشی اپل

بازار لوازم جانبی موبایل برندها و تولیدکنندگان بسیاری از جمله قاب گوشی اپل را در بر می گیرد. بسیاری از برندها قاب گوشی اپل دخترانه و قاب گوشی اپل پسرانه را طراحی و تولید می کنند و بهترین و معروف ترین آنها برند GKK می باشد. این برند بدون غفلت از زیبایی و ظرافت ظاهر بر کیفیت ساخت و طراحی استاندارد تمرکز دارد. برند GKK تمایل دارد فریم های خود را با ظاهری مینیمال طراحی کند تا برای بسیاری از مصرف کنندگان جذاب باشد.

نکات مهم هنگام خرید قاب گوشی آیفون با کیفیت

خرید قاب گوشی آیفون آسان به نظر می رسد اما توجه و توجه به یک سری عوامل در انتخاب قاب را نباید نادیده گرفت. در واقع، رعایت این نکات باعث می شود از خرید خود پشیمان نشوید و تلفن همراه خود را به طور واقعی سالم نگه دارید. در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

جنس قاب گوشی آیفون

انتخاب مواد برای قاب احتمالاً اولین چالش شما در هنگام خرید کاور آیفون است. این واقعاً به ترجیحات و انتظارات شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به قاب ها و قاب های سنگین علاقه ندارید، نباید به سراغ قاب های فلزی، فریم های نازک و قاب های کامپوزیت بروید. در عوض، قاب های سیلیکونی، فیبر کربن و ژل بهترین گزینه برای شما هستند. فریم های خام سنگین هستند و هیچ استاندارد زیبایی ندارند، اما به همان اندازه قوی و بادوام هستند که شما می خواهید.

اگر مطمئن هستید که گوشی هوشمند شما آسیب فیزیکی ندیده است، می توانید به خرید یک قاب چرمی فکر کنید. این قاب ها دوام کمتری دارند، اما با ظاهر کلاسیک خود، استایل شما جذاب و منحصر به فرد به نظر می رسد.

طراحی ارگونومیک

اولین ویژگی یک مدل خوب تعادل و طراحی ارگونومیک آن است. حاشیه ای که گوشه ها و لبه های گوشی را به خوبی پوشش نمی دهد، در حد و اندازه نیست. قاب واقعی گوشه های بدنه گوشی مانند جک 3.5 میلی متری، بلندگو و درگاه شارژ را نمی پوشاند و دکمه پاور را به خوبی می پوشاند.

سبک و طراحی

کیفیت قاب ها آنقدر بالا رفته که دست شما برای انتخاب هر قاب در هر سبکی باز است. مینی فریم، قاب فانتزی، قاب اسپرت و قاب عروسکی همه سلیقه ها را پوشش می دهد. اگر قاب های ساده با رنگ های مختلف را دوست دارید به قاب های سیلیکونی توجه کنید. این قاب ها سبک و مقرون به صرفه هستند و در رنگ های سرگرم کننده هستند. برخی از انواع این قاب ها کارایی و طراحی بسیار خوبی دارند و گروه های سنی مختلف را پوشش می دهند.

قیمت قاب گوشی اپل

اگرچه قیمت روکش عامل مهمی در انتخاب قاب مناسب است، اما یک قاب گران قیمت همیشه دلیلی بر کیفیت و استانداردهای آن نیست. اگر فریمی که انتخاب می کنید باعث داغ شدن گوشی شود یا صفحه داخلی آن گوشه های مختلف گوشی را خراب کند، اصلا ارزش خرید ندارد.

چرا یک قاب آیفون با کیفیت پایین نخریم؟

اگر قصد دارید آیفون خود را در آینده بفروشید، حتما یک قاب با کیفیت بخرید تا از ارزش آن محافظت کنید. در زیر به سایر معایب کاورهای بی کیفیت آیفون می پردازیم:

کاور بی کیفیت آیفون می تواند بر روی آنتن تاثیر منفی بگذارد.

تجمع گرما در زیر قاب به طور جدی بر سلامت سخت افزار و باتری گوشی تأثیر می گذارد.

روکش های دارای پاوربانک جذاب به نظر می رسند، اما خرید آن ها را توصیه نمی کنیم. این قاب ها گرمای بیشتری تولید می کنند.

اگر دیواره داخلی قاب ضد خش نباشد و از طراحی استاندارد پیروی نکند، در دراز مدت می تواند منجر به ایجاد خط و خش روی قاب آیفون شود.

خرید و خرید قاب آیفون از قابکده

با تمام این توضیحات متوجه شده اید که خرید قاب آیفون برخلاف آنچه ساده به نظر می رسد مهم و تاثیرگذار است. اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی قاب گوشی اپل هستید، فروشگاه اینترنتی قابکده با انتخاب گسترده و مجموعه ای از قاب های با کیفیت، خرید شما را آسان کرده است. در همین صفحه از فروشگاه اینترنتی قابکده قاب های مختلف را با بهترین قیمت برای تمامی گوشی های اپل و حتی جدیدترین مدل های آن ها مشاهده خواهید کرد. بنابراین برای مشاهده قیمت و خرید قاب آیفون از قابکده کافیست به محصولات این صفحه مراجعه کرده و قاب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا