عمومیکسب و کار ویژه

ساخت ان اف تی با گوشی

این روزها در همه جا رایج شده است. بسیاری از سازندگان دیجیتال و حتی افراد مشهور در حال ایجاد پروژه های  ان اف تی هستند. به عنوان یک هنرمند دیجیتال، ممکن است به فکر ایجاد ان اف تی خود بیفتید، اما تجهیزات لازم برای ایجاد آن را نداشته باشید. خوشبختانه، برای ایجاد هنر دیجیتال و استفاده از آن به عنوان ان اف تی، به ابزارهای فانتزی نیاز ندارید. در واقع، شما می توانید این کار را حتی با یک گوشی اندرویدی انجام دهید! با ما همراه باشید تا در مورد ساخت ان اف تی با موبایل با شما صحبت کنیم.

آنچه در این مقاله میخوانید :

 ان اف تی (NFT) چیست؟

قبل از اینکه وارد مراحل ایجاد ان اف تی شویم، ابتدا باید در مورد چیستی ان اف تی ها بیاموزید. NFT یا توکن های غیرقابل تعویض شکلی از توکن های دیجیتالی هستند که می توانند به هر هنر یا دارایی متصل شوند. ان اف تی ها می توانند تصاویر، ویدیوها، موسیقی یا حتی اسکرین شات هایی از توییت ها باشند.

بخش «غیرقابل تعویض» ان اف تی ها آنها را از توکن های قابل تعویض مانند و سایر ارزهای دیجیتال متمایز می کند. غیر قابل تعویض به این معنی است که یک کالای منحصر به فرد است و نمی توان آن را با کالای دیگری با ارزش برابر معامله کرد.

یک توکن قابل تعویض مانند یک اسکناس ۲۰ دلاری است. به این معنا که می توانید آن را با اسکناس ۲۰ دلاری دیگر معامله کنید و همچنان ۲۰ دلار ارزش گذاری می شود. در همین حال، یک توکن غیر قابل تعویض مانند یک نقاشی است. در حالی که مونالیزا و شب پرستاره هر دو نقاشی های نقاشان افسانه ای هستند، آنها یک چیز نیستند و به یک میزان ارزش گذاری نمی شوند.

اگربه دنبال کسب اطلاعات بیشتری در زمینه NFT و نحوه ایجاد آن هستید به مقاله مراجعه کنید.

ان اف تی ها روی یک ثبت می شوند که یک دفتر کل دیجیتال است. یکی از معروف ترین بلاک چین ها است، اگرچه بلاک چین های دیگری مانند Tezos و بایننس اسمارت چین نیز برای ثبت ان اف تی ها وجود دارد.

آیا ساخت ان اف تی (NFT) با موبایل امکان پذیر است؟

بیشتر هنرمندان دیجیتال و سازندگان محتوا از رایانه ها برای ایجاد هنر دیجیتال استاندارد استفاده می کنند، بنابراین منطقی است که NFTها نیز با استفاده از آنها ساخته شوند. با این حال، ساخت ان اف تی با موبایل امکان پذیر است و البته خیلی سخت نیست.

بسیاری از برنامه ها به شما این امکان را می دهند که تصاویر دیجیتالی را مستقیماً روی تلفن هوشمند خود بکشید یا آنها را ایجاد کنید، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند آثار هنری را تنها با چند ضربه برش دهید. حتی برخی از برنامه ها به شما اجازه می دهند هر دو کار را انجام دهید!

بهترین اپلیکیشن های رایگان ساخت ان اف تی (NFT) با موبایل کدامند؟

چندین برنامه برای ساخت ان اف تی با گوشی موبایل به صورت رایگان و همچنین به صورت پولی در دسترس هستند. ما در اینجا، برخی از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از سرمایه‌گذاران فارکس به دنبال بروکری با کمترین اسپرد در نمادهای معاملات هستند اما برای یافتن اطلاعات اسپرد در هر بروکر نیاز است کاربران در آن بروکر ثبت‌نام کرده و سپس اسپرد هر کدام را با یکدیگر مقایسه کنند. همچنین مقدار اسپرد در بروکر ممکن است در هر حساب آن متفاوت باشد. از این رو مقایسه اسپرد بروکرهای فارکس کاری دشوار برای معامله‌گران فارکس است.

آموزش ساخت ان اف تی (NFT) با گوشی اندروید

ساخت ان اف تی با گوشی اندرویدی مانند ایجاد ان اف تی در رایانه است، اما معمولاً به برنامه های اختصاصی برای آن نیاز دارید. قبل از ایجاد ان اف تی در اندروید، مطمئن شوید که موارد زیر را دارید:

  • یک اثر هنری که می خواهید به یک ان اف تی تبدیل و به عنوان یک فایل دیجیتالی ذخیره کنید.
  • یک مانند گزینه های محبوبی از جمله و .
  • تعدادی ارزدیجیتال برای پرداخت هزینه تراکنش (توجه داشته باشید که بلاک چین های مختلف از ارزهای دیجیتال متفاوت استفاده می کنند).

مراحل ساخت ان اف تی با گوشی بصورت گام به گام در ادامه توضیح داده شده است:

۱. نوع اثر هنری خود را انتخاب کنید

ابتدا، نوع اثری هنری را که قصد فروش آن را دارید انتخاب کنید. خلاق باشید و از فرمت های فراتر از تصاویر ثابت استفاده کنید. هر چیز دیجیتالی مانند موسیقی، GIF، ویدیو، میم یا حتی اسکرین شات از توییت های خوب را می توان به  ان اف تی تبدیل کرد. تا زمانی که صاحب IP آن قسمت از محتوا هستید، می توانید آن را به یک ان اف تی تبدیل کنید.

۲. بلاک چین خود را انتخاب کنید

انتخاب بلاک چین شما از طرق مختلف بر ان اف تی شما تأثیر می گذارد. بازارهای مختلف از بلاک چین های متفاوتی پشتیبانی می کنند و هر بلاک چین مخاطب های متفاوتی دارد. در حالی که اتریوم یکی از انتخاب های برتر است، بلاک چین های دیگری مانند Tezos و بایننس را نیز در نظر بگیرید.

۳. هنر ان اف تی (NFT) خود را ایجاد کنید

۴. شاهکار ان اف تی (NFT) خود را ضرب کنید

قبل از ضرب ان اف تی خود، باید:

  • در بازار ان اف تی مانند و ثبت نام کنید.( برای آموزش کار با سایت اوپن سی به مقاله  رجوع کنید.)
  • یک کیف پول ارزدیجیتال ایجاد کنید و از آن برای پرداخت هزینه های انجام تراکنش در شبکه بلاک چین استفاده کنید.
  • هنگامی که هر دوی این کارها را انجام دادید، آماده هستید تا ان اف تی خود را ضرب کنید. فایل های دیجیتال خود را آپلود کنید و جزئیات کلیدی قطعه  ان اف تی خود را مانند عنوان و توضیحات پر کنید.
  • بازارهای مختلف مراحل بارگذاری متفاوتی دارند، بنابراین برای جزئیات بیشتر به راهنمای ارائه شده توسط هر بازار مراجعه کنید.

۵. فروش ان اف تی (NFT)

در نهایت، ان اف تی خود را برای فروش قرار دهید. اکثر بازارهای ان اف تی سه روش فروش را ارائه می دهند:

  • فروش با قیمت ثابت
  • حراج های محدود به زمان
  • حراج های زمان نامحدود

بهترین روش فروش را انتخاب کنید که با اهداف شما مطابقت دارد، هزینه لیست را بپردازید و تمام! شاهکار ان اف تی شما اکنون برای فروش و خرید توسط کلکسیونرها آماده است.

سخن پایانی

برای تبدیل شدن به یک خالق ان اف تی نیازی به داشتن یک کامپیوتر قدرتمند ندارید زیرا امکان ساخت ان اف تی با موبایل را دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برنامه ایجاد ان اف تی را دانلود کنید و مراحلی را که در این راهنما بیان کردیم دنبال نمایید.

سوالات متداول

آیا می توانم ان اف تی مورد نظر خود را در تلفن خود ایجاد کنم؟

می توانید ان اف تی ها را در گوشی های اندروید و iOS خود ایجاد کنید. برنامه های متعددی به شما این امکان را می دهند تا تصاویر و آثار هنری را به عنوان ان اف تی ایجاد کنید. برخی از برنامه ها حتی به شما اجازه می دهند هر دو کار را تنها با چند ضربه انجام دهید!

چگونه یک فایل ان اف تی ایجاد کنم؟

برای ایجاد یک فایل ان اف تی، باید دارایی دیجیتالی را ایجاد و توکن غیر قابل تعویض را به آن متصل کنید. برای ایجاد دارایی دیجیتالی، از هر برنامه سازنده ای که دوست دارید استفاده کنید. اگر در حال ایجاد تصاویر، ویدیوها، فایل های صوتی یا حتی اسکرین شات هستید، از هر برنامه ای که فکر می کنید بهترین کار را انجام می دهد استفاده کنید.

برای ایجاد توکن، از ویژگی های داخلی برنامه ان اف تی استفاده کنید یا آنها را از طریق یک بازار ان اف تی ایجاد کنید. هر راهی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی ارز دیجیتال در کیف پول خود برای پرداخت هزینه های گس بلاک چین دارید.

بهترین برنامه برای ساخت ان اف تی با موبایل چیست؟

بهترین برنامه برای ساخت ان اف تی با موبایل به آنچه برای پروژه خود نیاز دارید بستگی دارد. انتخاب های برتر ما عبارتند از:

نظرتان را درباره‌ی مقاله «چگونه با موبایل ان اف تی بسازیم؟ | آموزش ساخت NFT با گوشی اندروید وIOS» با ما درمیان بگذارید.

ساخت NFT با گوشی

NFT ها را می‌توان به عنوان یک انقلاب در دنیای بلاکچین و ارز‌های دیجیتال دانست، بسیاری از افراد با ساختن NFT و ارائه آن در بازار‌های مختلف به سود‌های کلانی دست پیدا کرده‌اند و بسیاری از هنرمندان به دنبال همین مسائل در حال ارائه آثار خود به صورت NFT هستند.

NFT ها می‌توانند آثار مختلفی مانند عکس، ویدیو، موسیقی یا یک نقاشی باشند، روش‌های مختلفی برای ساخت NFT ها وجود دارد که خالقین اثر از طریق این روش‌ها به ساخت و فروش NFT خود می‌پردازند، در این مقاله قصد داریم به نحوه ساخت NFT رایگان با گوشی بپردازیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اگر می‌خواهید در حوزه NFT ها و تمامی موارد مربوط به آن به یک متخصص تبدیل شوید پیشنهاد می‌شود از مقاله بازدید نمائید.

NFT چیست؟

قبل از بررسی نحوه ساخت NFT رایگان با گوشی می‌خواهیم به بررسی این مسئله بپردازیم که NFT چیست؟ در جواب این سؤال باید بگوئیم که NFT مخفف جمله Non Fungible Token می‌باشد که به معنی توکن غیرقابل تعویض یا توکن غیر مثلی است. همانطور که در بالا اشاره کردیم این آثار می‌توانند فیلم، عکس، نقاشی، موسیقی یا یک یادداشت باشند که در بلاکچین ثبت شده‌اند.

نکته قابل توجه در مورد این آثار غیرقابل تعویض بودن آن‌ها است، تصور کنید که یک بیت کوین دارید، ارزش بیت کوین شما با بیت کوین دیگر کاملا برابر است و تفاوت ارزشی بین بیت کوین شما و بیت کوین دیگر وجود ندارد اما هر NFT با NFT دیگر ارزش برابر ندارد زیرا هر کدام از NFT ها آثار خاصی هستند.

اموزش ساخت ان اف تی در سایت اوپن سی |برنامه های ساخت nft برای اندروید

برای درک بهتر این مسئله باید اشاره کنیم که نقاشی مونالیزا با نقاشی شب پر ستاره هر دو ارزشمند هستند اما ارزش برابری با یکدیگر ندارند که بتوانید آن‌ها را با یکدیگر مبادله کنید، این مسئله در مورد آثار NFT نیز کاملا صدق می‌کند.

در ابتدا تصور می‌شد که NFT ها فقط برای هنرمندان و کلکسیونر‌ها مناسب هستند اما به مرور این نوآوری در حال پیدا کردن جایگاه خود در انواع عرصه‌ها از جمله صنعت بازی و صنایع مختلف است. برای بررسی کامل این مسئله پیشنهاد می‌شود از مقاله بازدید نمائید.

ساخت ان اف تی رایگان با گوشی

در چند سال اخیر اخبار بسیاری حول NFT ها و قیمت‌های نجومی آن‌ها مخابره شده است که باعث سوق هنرمندان برای ارائه آثار خود در قالب NFT شده است، بسیاری از افراد با فروش آثار در قالب NFT سود‌های کلان به دست آورده‌اند و همین مسئله می‌تواند دلیل یادگیری نحوه ساخت NFT ها برای ما باشد.

برنامه‌ها و نرم‌افزار‌هایی وجود دارند که از این طریق می‌توانید NFT و آثار خودتان را بسازید، بسیاری از هنرمندان و خالقین اثر برای ساخت NFT خود از کامپیوتر استفاده می‌کنند به همین دلیل اکثر برنامه‌های خلق آثار برای سیستم عامل‌های کامپوتر طراحی شده است اما در این بین برنامه‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید با گوشی تلفن همراه خود یک اثر NFT خلق کنید، با استفاده از این نرم‌افزار‌ها می‌توانید دیدگاه خود نسبت به اثری که می‌خواهید خلق کنید را به واقعیت تبدیل کنید و کیفیت اثری که می‌خواهید بسازید را ارتقا دهید. در ادامه به معرفی برنامه های ساخت NFT رایگان با گوشی می‌پردازیم.

برنامه های ساخت NFT برای اندروید

با استفاده از این برنامه‌ها بدون نیاز به دانش کد نویسی یا طراحی حرفه‌ای می‌توانید بر روی دستگاه اندروید خود بهترین آثار را ایجاد کنید و کیفیت آثاری که خلق می‌کنید با خلاقیت شما در ارتباط خواهد بود. حتی اگر تازه با دنیای NFT ها آشنا شده باشید و تجهیزات بسیاری برای ورود به حوزه NFT ها نداشته باشید، با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید سفر خود را به عنوان خالق اثر در حوزه NFT ها آغاز کنید. ساخت NFT رایگان با گوشی توسط این اپلیکیشن‌ها به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

یکی از بهترین نرم‌افزار‌ها برای ایجاد NFT های پیکسلی است که از طریق آن می‌توانید آثار پیکسلی ایجاد کنید، همانطور که متوجه هستید آثار پیکسلی در دنیای NFT ها طرفداران بسیاری دارند و این نرم‌افزار موبایل یکی از بهترین راه‌های خلق اثر پیکسلی یا تبدیل یک عکس به یک اثر پیکسلی است.

ویژگی‌های مختلفی از جمله رنگ‌های مختلف و امکانات قابل‌توجه در این برنامه موبایل گنجانده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهبود اثر خود کمک کنید. رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار ساده بوده و از انواع فرمت‌های تصاویر پشتیبانی می‌کند، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید آثار خود را به Google Drive و Dropbox صادر کنید.

این برنامه یک رابط کاربری ساده و کاربردی را برای کاربران فراهم کرده است که از طریق آن بتوانند تصاویر خود را به NFT تبدیل کنند یا تغییرات دلخواه خود را به راحتی در آن اعمال کنند. همچنین  هوش مصنوعی موجود در این برنامه امکان بهبود آثار شما را به بهترین شکل فراهم می‌کند.

اولین قابلیت این برنامه اندروید امکان تبدیل تصاویر مختلف به NFT است، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید NFT های خود را خلق کنید و امکان ضرب کردن NFT و فروش آن نیز برای کاربران فراهم است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این برنامه امکان چاپ آثار شما از داخل نرم‌افزار است، با این قابلیت می‌توانید آثار خود را برای چاپ به پرینتر مورد نظر ارسال کنید تا بر روی تیشرت یا کاغذ چاپ شود.

در این برنامه قالب‌های گرافیکی مختلف گنجانده شده است که از طریق آن‌ها می‌توانید NFT خود را بسازید و همزمان برای بهبود اثر خود از یکی از قالب‌ها استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های محبوب این برنامه امکان متحرک کردن اثر است، با استفاده از این ویجت می‌توانید آثار خود را متحرک کنید و جذابیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کنید.

رابط کاربری این برنامه ساده و کاربردی می‌باشد و امکان مینت و معامله NFT ها نیز در این برنامه فراهم است. همچنین به صورت روزانه ایردراپ‌هایی برای کاربران خود اختصاص می‌دهد.

اگر به دنبال ایجاد پروژه‌های NFT خاص و منحصر به فرد هستید این برنامه مورد توجه شما خواهد بود زیرا از این برنامه می‌توانید برای زنده کردن آثار خود استفاده کنید و حتی جلوه‌های صوتی را به NFT خود اضافه کنید. امکان ساخت انیمیشن NFT نیز در این برنامه فراهم است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اکثر قابلیت‌های این برنامه رایگان بوده و می‌توانید آثار NFT خود را به عنوان فایل MP4 به دستگاهتان صادر کنید.

Dotpic

اگر گزینه دیگری برای ساخت NFT های پیکسلی می‌خواهید Dotpic بهترین گزینه است زیرا از طریق این برنامه می‌توانید عکس‌های پیکسلی جذابی ایجاد کنید. قابلیت ساخت انیمیشن نیز در این برنامه وجود دارد. این برنامه کاملا بر روی ساخت NFT متمرکز نیست اما امکان تبدیل اثری که خلق می‌کنید به NFT را فراهم کرده است.

می‌توانید هنرمندان و فعالان دیگر در این برنامه را دنبال کنید و از طرح‌های آن‌ها الهام بگیرید یا برای بهبود طرح خود با آنها به گفتگو بپردازید، رابط کاربری ساده بوده و قابلیت‌ها به سادگی در دسترس هستند. ۱۶ پالت رنگی مختلف در این برنامه وجود دارد که در بهبود آثار شما تاثیرگذار خواهد بود.

این برنامه به شما امکان ساخت NFT بر اساس یک حیوان را می‌دهد، می‌توانید یک حیوان را انتخاب کنید و سپس از خلاقیت خود برای بهبود و تبدیل آن به یک NFT جذاب استفاده کنید، پس از اتمام این برنامه امکان مینت کردن اثر در تمام بلاکچین‌ها را قرار خواهد داد. با وجود قالب‌هایی که در این برنامه وجود دارد به راحتی می‌توانید NFT خود را بسازید.

در این برنامه می‌توانید هنر خود را با تغییرات بر روی عکسی که وارد برنامه می‌کنید نشان دهید، همچنین این برنامه دارای یک استودیوی طراحی است که می‌توانید از تمام  خلاقیت خود برای تولید یک اثر استفاده کنید، پس از طراحی امکان صادر‌کردن اثر خود را خواهید داشت.

یکی از برنامه‌های مطرح در این حوزه که با استفاده از هوش مصنوعی آثار خارق العاده‌ای را تولید می‌کند. با دادن دستورات و درخواست‌ها به این برنامه اثر مورد نظر شما تولید خواهد شد، این برنامه دارای ۴۲ طرح از انواع هنری است که درون برنامه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از قابلیت‌های مختلف این برنامه می‌توانید یک خروجی منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

یک هوش مصنوعی فوق‌العاده برای این برنامه در دسترس خواهد بود که از طریق آن می‌توانید به صورت خودکار اثر مورد نظر خود را تولید کنید، برای تولید آثار می‌توانید از دستور استفاده کنید و چیزهایی که در یک تصویر نیاز خواهید داشت را به برنامه بگوئید تا اثر هنری شما را تولید کند، برخی از خدمات این برنامه رایگان هستند اما برای استفاده از تمامی خدمات باید هزینه پرداخت کنید.

SuperMe

اگر به دنبال ساخت آواتار خود و تبدیل آن به یک NFT هستید این برنامه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، با استفاده از این برنامه کنترل کاملی بر روی حالات چهره، لباس و جزئیات دیگر مربوط به آن خواهید داشت. پس از اتمام کار می‌توانید آواتار خود را دانلود کنید و در بلاکچین مورد نظر مینت کنید. جزئیات کاملی از جمله مدل مو، انتقال احساسات و حالات چهره، رنگ پوست و اینگونه موارد در دسترس است که باعث محبوبیت بیشتر این نرم‌افزار شده است.

برنامه های ساخت NFT برای IOS

در بالا به بررسی برنامه‌های ساخت NFT رایگان با گوشی پرداختیم، با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید با گوشی تلفن‌همراه خود در هر زمان و مکان به ساخت NFT مورد نظر خود بپردازید و به صورت لحظه‌ای ایده‌های خود را توسط این برنامه‌ها ترسیم کنید. در این قسمت به معرفی چندین برنامه ساخت NFT برای IOS می‌پردازیم، لازم به ذکر است در بالا به بررسی جزئیات مربوط به این برنامه پرداخته‌ایم.

  • ۸Bit Painter
  • SuperMe
  • NFT Game
  • NFT Creator
  • GoArt

انتخاب بهترین برنامه ساخت NFT با گوشی

ظرفیت ویرایش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه ساخت NFT است، برنامه باید دارای ویژگی‌های ویرایشی زیادی باشد زیرا هر چه قابلیت ویرایش و تغییرات بیشتر باشد امکان خلق آثار بهتر بیشتر خواهد بود. به طور کلی هر چه بیشتر بتوانید تصاویر را دستکاری کنید آثار بهتری را می‌توانید خلق کنید.

ابزار‌ها و قالب‌های برنامه ویژگی بعدی است که باید در انتخاب برنامه مد نظر داشته باشید، هر چه قالب و ابزار‌هایی که می‌توانید برای طراحی خود استفاده کنید بیشتر باشد بهتر می‌توانید طرح مورد نظر خود را ترسیم کنید.

هر چه برنامه انتخابی دقیق‌تر باشد اثر شما بهتر خواهد بود، دقت برنامه در کیفیت کار تاثیر‌گذار خواهد بود زیرا هر چه دقت در اجرا بیشتر باشد کیفیت اثر بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن کیفیت گرافیکی نیز مهم است زیرا از این طریق می‌توانید ریز‌ترین جزئیات را به بهترین شکل طراحی کنید.

نکته قابل توجه در خروجی این است که دقت داشته باشید برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید واتر‌مارک برند خود را بر روی آثار شما ثبت نکند زیرا اکثر برنامه‌های طراجی واتر‌مارک برند خود را به صورت خودکار بر روی آثار قرار می‌دهند. با این موارد میتوانید بهترین برنامه برای ساخت NFT رایگان با گوشی را انتخاب کنید و به طراحی خود بپردازید.

ساخت NFT با موبایل در مارکت پلیس های NFT

در بالا به بررسی ساخت NFT رایگان با گوشی و برنامه‌های ساخت NFT با موبایل پرداختیم، با این برنامه‌ها می‌توانید اثر مورد نظر خود را با استفاده از تلفن‌همراه خود بسازید، در این قسمت به مراحل ساخت و فروش NFT با موبایل اشاره میکنیم.

آیتمی که میخواهید NFT کنید را انتخاب کنید

ابتدا نوع اثری که می‌خواهید بفروشید را انتخاب کنید ، انتخاب کنید که اثر شما قرار است یک تصویر پیکسلی باشد یا نقاشی، حتی می‌توانید یک ویدیو، فایل GIF یا اسکرین شات از یک اثر هنری باشد، مشخص نمودن نوع اثر آغاز مسیر شما خواهد بود.

انتخاب بلاکچین مورد نظر

شبکه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای مینت کردن اثر خود انتخاب کنید، هر شبکه دارای کارمزد مختلفی برای مینت کردن اثر می‌باشد و شبکه اتریوم بیشترین کارمزد را برای هر شبکه خواهد داشت. نسبت به شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید مارکت پلیسی که در آن معامله خواهید کرد متفاوت خواهد بود.

اثر NFT خود را خلق کنید

در این مرحله باید هنر خود را نشان دهید و با استفاده از خلاقیت خود در برنامه‌هایی که در بالا معرفی کردیم آیتم خود را خلق کنید، می‌توانید یک مجموعه آثار خلق کنید یا می‌توانید یک اثر ایجاد کنید، همه چیز بسنگی به شما و برنامه‌ریزی شما خواهد داشت.

NFT خود را مینت کنید

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به صورت رایگان اثر خود را در مارکت پلیس مورد نظر لیست کنید و پس از فروش اثر، کارمزد از مبلغ فروش شما کسر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌شود از مقاله بازدید نمائید.

پس از لیست کردن اثر، باید در راستای فروش NFT خود تلاش کنید تا بتوانید در سریعپ‌ترین زمان اثر خود را به فروش برسانید، اینکار می‌تواند از طریق ایجاد جامعه یا تبلیغات مختلف در راستای فروش باشد، برنامه‌ریزی در این مورد به اهداف شما باز‌میگردد. هر چه زودتر اثر خود را بفروشید، زود تر به کسب درآمد خواهید رسید.

جمع بندی

برای تبدیل شدن به یک خالق اثر NFT نیازی نیست که دنیای از تجهیزات و کامپیوتر‌های فوق‌العاده قوی داشته باشید، می‌توانید با دستگاه اندروید و IOS خود نیز یک اثر فوق العاده جذاب خلق کنید و آن را برای فروش در مارکت پلیس‌های مختلف لیست کنید. برای ارتقا کیفیت آثار خود می‌توانید از برنامه‌هایی که در بالا به معرفی و بررسی آنها پرداختیم استفاده کنید. در بالا به بررسی کامل مراحل ساخت NFT رایگان با گوشی پرداختیم، امیدواریم با مقاله بالا، ابهامات و سوالاتی که در این زمینه برای شما ایجاد شده بود برطرف شده باشد.

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا