عمومیکسب و کار ویژه

آیا بازیابی اطلاعات گوشی خاموش امکان پذیر است؟

روش های بازیابی اطلاعات گوشی خاموش

به منظور بازیابی اطلاعات گوشی خاموش روش های متعددی وجود دارد که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد. این روش ها از قرار زیر هستند:

ریکاوری اطلاعات موبایل خاموش با کابل OTG

زمانی که صفحه نمایش گوشی روشن شده، اما تاچ آن از کار افتاده است، می توانید با کمک کابل OTG اقدام به ریکاوری فایل های آن نمایید. به همین منظور با کمک این کابل اقدام به اتصال گوشی خود به یک موس کرده و دستگاه را خاموش و سپس روشن کنید.

پس از آنکه گوشی توانست موس را شناسایی کند، گزینه های USB Debugging و MTP را بزنید تا فعال گردند. از این طریق می توانید با اتصال گوشی به کامپیوتر، به اطلاعاتی که در حافظه آن وجود دارد، دسترسی پیدا کنید. حالا کابل USB را جدا کرده و گوشی را به یک کامپیوتر وصل کنید تا ریکاوری اطلاعات گوشی خاموش کامل شود.

بازیابی اطلاعات گوشی خاموش از طریق کابل OTG

در مواقعی که صفحه نمایش موبایل روشن می شود اما تاچ از کار افتاده، می توانید با استفاده از کابل OTG فایل های آن را ریکاوری کنید. به این صورت که به کمک کابل، یک موس را به تلفن هوشمند خود متصل نموده، سپس دستگاه را یک مرتبه خاموش و روشن نمایید.

بعد از این که موس توسط موبایل شناسایی شد، روی آیتم های USB Debugging و MTP بزنید تا فعال شوند. با این کار می توانید از طریق اتصال گوشی به رایانه به اطلاعات موجود در حافظه آن دسترسی داشته باشید. اکنون کابل USB را جدا سازید و موبایل را به یک کامپیوتر اتصال دهید تا بازیابی اطلاعات گوشی خاموش انجام شود..

استفاده از نرم افزار برای بازیابی اطلاعات

خوشبختانه امروزه برنامه های مختلفی برای ریکاوری اطلاعات موبایلی که روشن نمی شود، وجود دارد. استفاده از نرم افزار برای استخراج فایل ها زمانی کاربرد دارد که گوشی شما به طور کامل خاموش شده یا این که پین و الگوی قفل را فراموش کرده باشید. از جمله مهم ترین و کاربردی ترین این برنامه ها می توان به dr fone، Android Data، ADB Command، EaseUS MobiSaver و… اشاره کرد که در زیر نحوه کار با یک مورد از آن ها آموزش داده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی تعمیرات موبایل به سایت ما مراجعه کنید

آیا با تعویض برد گوشی اطلاعات پاک میشود |بازیابی اطلاعات گوشی سوخته

انتقال اطلاعات گوشی ال سی دی شکسته به کامپیوتر توسط اپلیکیشن Dr.Fone

یکی از برنامه های کاربردی که جهت بازیابی اطلاعات گوشی هایی که ال سی دی آنها شکسته و خاموش شده مورد استفاده قرار می گیرد اپلیکیشن Dr.Fone می باشد. این اپلیکیشن مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد و اپلیکیشن فوق از یک رابط کاربری ساده برخوردار است و خوشبختانه سرعت و دقت آن بسیار بالا می باشد.

افرادی که از این نرم افزار برای بازیابی اطلاعات گوشی خود استفاده کنند می توانند تمامی فایل هایی که بر روی گوشی آنها وجود دارد اعم از تصاویر، ویدیو ها، پیام ها، مخاطبین و تاریخچه تماس های تلفنی خود را بازیابی نمایند. اپلیکیشن Dr.Fone اولین برنامه ارائه شده برای بازیابی اطلاعات گوشی با صفحه نمایش شکسته و خاموش برای گوشی های اندرویدی در دنیا می باشد که از گوشی های اندرویدی مختلفی پشتیبانی می کند. به نحوی که برندهای مختلفی نظیر سونی، سامسونگ، HTC و غیره توسط این نرم افزار پشتیبانی می گردند

دکمه بازگشت به بالا