سلامت و تندرستی

زیرساخت‌های بهداشتی شرق و جنوب شرق استان تهران ضعیف است

پرتال پارسی / تهران رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: متأسفانه استان تهران ، به ویژه در شرق و جنوب شرقی ، مشکلات زیادی در دسترسی به زیرساخت های پزشکی دارد و عقب مانده است ، حتی اگر ساختمان های این شهرها از برخی به نابرابر محروم باشد علوم در استان تهران. وی گفت: تلاش برای جبران این نقص ها جهادی است.

علیرضا زالی امروز شنبه 17 تیر در مراسم افتتاحیه مرکز توموگرافی رایانه ای بیمارستان شهید ستاری کرچک و ورامین گفت که به پاس قدردانی از تلاش های کارکنان بهداشت در کرشک ، باید اعلام شود که این بیمارستان تعداد زیادی دارد با تشکر از تلاش همکاران ، یک رکورد عالی ثبت شد.

وی افزود: با توجه به جمعیت زیاد و مهاجرت ، اوضاع در زمینه بهداشت و درمان در کارشک غالب است و ساکنان این شهر به ویژه جوانان باید خدمات درمانی متفاوت از دانشگاه دریافت کنند. “شهید بهشتی علوم پزشکی را برای مردم کرشک انجام می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استان تهران گفت: خوشبختانه به دلیل اهتمام و وحدت بین مسئولان ، کارچاک یک رویکرد سلامت محور دارد که پشتیبانی بیمارستان را برای تأمین نیازهای مردم آسان می کند. . منطقه “.

زالی ادامه داد: “با ایجاد یک مرکز تحقیقات CT ، که ابزاری برای تشخیص دقیق بیماری Covid 19 است. گام مهمی در زمینه بهداشت و درمان در این شهر برداشته شده است و اکنون لازم است سطح خدمات پزشکی در این زمینه در مناطق دیگر تسریع شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا