سلامت و تندرستی

کلنگ‌زنی بیمارستان ایثارگران جنوب کشور در شیراز

پرتال پارسی/فارس کلنگ احداث بیمارستان امام حسین(ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس که بناست تبدیل به محور درمان ایثارگران جنوب کشور باشد، در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس به زمین زده شد.

به گزارش پرتال پارسی، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی امام حسین(ع) متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، ۲۱ مهرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم ضمن تقدیر از احداث این بیمارستان گفت: برای احداث این بیمارستان همکاری خوبی میان نمایندگان مجلس، شورای شهر شیراز و شهردار این کلان‌شهر انجام شد تا زمینی برای ساخت آن تخصیص یابد.

وی افزود: بیمارستان مذکور دارای ۶۰۰ تختخواب است که ۵۰۰ تخت آن عمومی و ۱۰۰ تخت هم برای بیمارستان جانبازان اعصاب و روان خواهد بود و بناست که محوریت درمانی ایثارگران جنوب کشور داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس هم در این نشست در تشریح جزئیات این بیمارستان گفت: بیمارستان امام حسین(ع) با مساحت ۵۰ هزار متر مربع در۶ طبقه ساخته می‌شود و قرار است دارای ۱۰ بخش بستری، ۱۰ اتاق عمل، ۲۴ تخت آی سی یو، ۲۴ تخته سی‌سی‌یو، ام آر آی، سی تی اسکن و آنژیوگرافی باشد.

ابراهیم بیانی افزود: این طرح با اعتباری افزون بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان در ضلع جنوب شرقی باغ جنت ساخته می‌شود.

انتهای پیام
 

کارگروه خبری علمی پزشکی

هدفم این است که از طریق مطالب علمی و پزشکی، شما را در مسیر بهبود و حفظ سلامتی همراهی کنم و بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا