عمومی

خرید اکانت الکسا و moz (دو ابزار مهم و کاربردی در سئو)

خرید اکانت moz و الکسا پرمیوم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید اکانت Moz pro

خرید اکانت moz pro (ماز پرو) که به عنوان یکی از ابزارهای تحلیلی سئو بوده دارای اهمیت زیادی می باشد. فعالیت در حوزه سئو بدون بررسی و تحلیل رقبا امکانپذیر نیست. شما برای ارتقای رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل لازم است نقاط قوت رقیب را یافته و در آن سمت پیش بروید. همچنین می‌توانید با کشف نقاط ضعف رقیب، در آن مسائل، خود را قدرتمندتر نموده تا بتوانید به راحتی جایگاه رقیب را بدست آورید.

چگونه رقبا را با خرید اکانت ماز پرو تحلیل و آنالیز کنیم؟

برای تحلیل رقبا ابزارها و سایت‌های گوناگونی وجود دارند که یکی از این سایت‌ها moz.com می‌باشد. سایت Moz با ارائه اطلاعاتی مفید، باعث می‌گردد که شما با تمامی ضعف‌ها و قوای سایت خود و رقبا آشنا شده و آنها را رفع نمائید. به کمک سایت ماز (که در برخی موارد موز هم خوانده می‌شود) می‌توانید مواردی را انجام دهید که در ادامه شرح داده خواهد شد. پیش از آن لازم است یک اکانت moz pro خریداری نمائید.

قابلیت های مهم اکانت moz pro

  • رتبه کلمات کلیدی خود را بررسی و رصد نمائید.
  • بک لینک های سایت خود و رقبا را مشاهده و تحلیل نمائید.
  • مشکلات فنی و همچنین سئوی داخلی سایت خود را یافته و برطرف نمائید.
  • با ایجاد کمپین ها، روند رشد و یا افول سایت خود را بررسی و ارتقا دهید.

این‌ها تنها بخشی از امکانات این سایت قدرتمند و اکانت MOZ Pro می‌باشد.

برای استفاده از تمام ویژگی های سایت الکسا ، باید حساب کاربری پرمیوم Alexa را خریداری کنید که با عنوان اکانت agency الکسا شناخته می شود. خرید یک اکانت پرمیوم agency الکسا alexa به طور مستقیم و از طریق وب سایت الکسا با قیمت بسیار بالایی ارائه می شود که به این امر همچنین مشکلاتی مانند پرداخت های بانکی بین المللی و محدودیت پرداخت نیز اضافه می شود. این در حالیست که سایت سئوسل اکانت یکماهه الکسا را ​​با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مزایای خرید اکانت Agency و پرمیوم الکسا (alexa)

  • بررسی رشد و افول سایت به صورت گرافیکی و نموداری
  • انجام تحقیقات در زمینه کلیدواژه های ارگانیک و طبیعی
  • بررسی و تحلیل کلیدواژه های رقبا
  • بررسی و تحلیل بک لینک های رقبا
  • بررسی میزان دشواری و سختی کلمات کلیدی
  • بررسی سئو داخلی وب سایت
  • بررسی و تحلیل کاربران
  • بررسی و تحلیل علاقه مندی های کاربران
  • بررسی همپوشانی مخاطبان
  • قابلیت بررسی رقابت ها
  • دارا بودن قابلیت اکتشاف محتوا
  • بررسی کلی سایت ها
  • مقایسه سایت ها با یکدیگر
  • بررسی و استخراج سایت های برتر
  • و بسیاری از امکانات دیگر …

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا