سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

روش استفاده از تونیک ضد ریزش مو بیز

تونیک تقویت کننده مو بیز (هیر فرند) جدیدترین تونیک تولید شده در شرکت دکتر بیز است که با فرمولاسیون 100% گیاهی و بدون ترکیبات شیمیایی از جمله ماینوکسیدیل می باشد.موی هر انسان یکی از زیباترین و جذاب ترین دارایی های او به شمار می رود و همیشه سلامت و زیبایی مو یکی از دغدغه های مهم هر فرد درباره زیبایی ظاهرش است. به همین دلیل محافظت و نگه داری از مو ارزش صرف زمان و هزینه را دارد. روغن رزماری لاکچری کوین برای ریش تولید کشور فرانسه بوده و دارای کیفیت مطلوبی می باشد که در ادامه به خواص این گیاه سودمند می پردازیم.

تونیک تقویت کننده مو بیز دیجی کالا |تونیک رویش مجدد مو بیز دیجی کالا

از عارضه های جدی مو می توان به کند شدن روند رویش مو و یا ضعیف شدن و ریزش آن اشاره کرد که امروزه شیوه های مختلفی برای پیشگیری و درمان این مشکلات ارائه شده است. با توجه به تبلیغات گسترده در زمینه محصولات تقویت کننده مو که در ظاهر گیاهی ولی عمدتا شیمیایی هستند و تعداد زیادی نارضایتی را به دنبال داشته، لزوم و تمایل استفاده از محصولات 100% گیاهی در بین افراد خود نمایی می کند و این نکته را یاد آور می شود که زیبایی ظاهر در صورتی ارزشمند است که سلامتی فرد را به خطر نیاندازد.

خواص تونیک ضد ریزش مو بیز (هیر فرند) :

%100 گیاهی و سرشار از آنتی اکسیدان است.

عامل ریزش مو ژنتیکی (DHT) را کاهش می دهد.

در کاهش ریزش مو بسیار موثر است.

در از بین بردن شوره سر بسیار موثر است.

به درمان موخوره کمک می کند.

گردش خون در مویرگ های پوست سر را افزایش یابد.

محرکی بسیار عالی برای سرعت رشد مو است.

ضد التهاب پوست سر است.

سفید شدن مو را به تاخیر می اندازد.

مو و پوست سر را آبرسانی می کند.

اکسیژن رسانی به ریشه مو را افزایش می دهد.

با تغذیه مناسب، پیازهای آسیب دیده مو را کمک می کند.

پیاز و ریشه مو را تقویت می کند.

فولیکول های مو را تغذیه و تقویت می کند.

ساقه و تارهای مو را ترمیم و ضخیم می کند.

موهای نازک و شکننده را مستحکم و قوی می کند.

تارهای مو را پر رنگ و براق می کند.

در رفع چربی پوست سر و مو موثر است.

در رفع خشکی پوست سر و مو موثر است.

باعث رفع خارش پوست سر می شود.

ضد پیری پوست سر است و در برابر اثرات استرسی از آن محافظت می کند.

پوست سر را تقویت و باعث حفظ سلامت آن می شود.

هیچ گونه اثر جانبی روی مو و پوست سر ندارد.

استفاده از تونیک گیاهی مو بسیار آسان است.

با توجه به حجم و میزان تاثیرات مثبت فراوان آن، بسیار مقرون به صرفه است.

ترکیبات تونیک مو بیز (هیر فرند) :

این تونیک از ترکیب عصاره یازده گیاه فوق العاده موثر در سلامت و تقویت مو ساخته شده است از جمله :

عصاره شلتوک برنج، عصاره برگ زیتون، عصاره گل محمدی، عصاره بذر شنبلیله، عصاره میخک، عصاره زرد چوبه، عصاره ختمی، عصاره چای سبز، عصاره ریشه زنجبیل، عصاره گلرنگ، عصاره گل همیشه بهار، گلیسیرین، سوربات پتاسیم، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، متیل پارابن، پلی سوربات 60، پروپیلن گلیکول، آب دیونیزه .

طریقه مصرف تونیک مو بیز (هیر فرند) :

با قطره چکان داخل بسته، تونیک مو را روی پوست سر خود بچکانید و پوست سر را آغشته به محصول کنید سپس با انگشتان تونیک را روی پوست سر پخش کنید و بعد از گذشت زمان مورد نظرتان، با آب و شامپو بشویید.

مدت زمان استفاده برای کنترل ریزش شدید و تقویت مو :

2 تا 8 ساعت به صورت روزانه یا شب ها یک ساعت قبل از خواب تونیک ضد ریزش مو بیز را استفاده کنید و صبح روز بعد سرتان را بشویید. این مدت زمان تا به حداقل رسیدن ریزش موهایتان که می تواند هفت روز باشد ادامه یابد و بعد از آن زمان مصرف را کوتاه تر نمایید.

مدت زمان استفاده برای کنترل ریزش متوسط و تقویت مو :

هر روز یا یک روز در میان، نیم ساعت یا یک ساعت قبل از استحمام، از تونیک استفاده کنید.

مدت زمان استفاده برای کنترل ریزش کم و یا تقویت مو :

هر هفته 1 تا 3 بار، و هر بار به مدت 15 دقیقه قبل از استحمام، از تونیک استفاده نمایید.

خرید تونیک تقویت کننده مو بیز :

برای خریدی مطمئن و اصل و دریافت تازه ترین تولیدات تونیک تقویت کننده 100% گیاهی مو بیز (هیر فرند)، از سایت فروشگاه مرکزی دکتر بیبررسی ویژگی های اعجاب انگیز تونیک تقویت کننده مو دکتر بیز
یکی از مشکلات اساسی که امروزه عده زیادی از مردم دنیا را درگیر کرده است، اختلالات مربوط به ریزش مو می باشد، که در هر سنی می تواند در آقایان و بانوان این مشکل ایجاد شود. شما به کمک روش های مختلفی می توانید ریزش مو را درمان کنید و با توجه به پیشرفت علم روش های درمانی نیز متنوع شده اند و در برخی از شیوه ها شما بدون کوچک ترین عارضه ای می توانید موهای از دست رفته خود را به دست بیاورید. در این بین تونیک های مختلف مو نیز توسط برندهای گوناگون تولید و روانه بازار می شوند، یکی از نمونه های جدید و حتی ارزان قیمت بازار می باشد، که فرمولاسیون و مواد اولیه به کار رفته در آن کاملا متفاوت است.
یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از مردم در حال حاضر با آن مواجه هستند، ریزش مو است. متاسفانه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی در بسیاری از موارد، برخی از افراد به دلیل محدودیت‌هایی که دارند نمی‌توانند از روش‌های درمانی بهره ببرند.
اما خوشبختانه در سال‌‌های اخیر برخی محصولات به سبد لوازم آرایشی-بهداشتی اضافه شده‌اند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به راحتی و بدون عوارض از ریزش موها جلوگیری کرد.
یکی از بهترین گزینه‌ها در بین نمونه‌های مشابه می‌باشد که بدون هیچ عارضه‌ای و در مدت زمان کمی، با استفاده از آن ریزش موهایتان را قطع کنید.

ما در فروشگاه بیز پلاس این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهیم.
در این مقاله به بررسی مزایا، طریقه مصرف و شرح تمامی جزئیات درباره این محصول می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله مشاهده خواهید کرد:

شناخت مشخصات و ویژگی‌های هر محصول باعث می‌شود که بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصول اقدام نمایید و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید.

محلول تونیک تقویت و رویش مجدد مو دکتر بیز از محصولات بسیار پرطرفداری است که در ایران توسط کمپانی بیز تولید می‌شود. این محلول در دو بطری جداگانه ارائه می‌شود.
هر بطری حاوی 50 میل محلول می‌باشد که شماره‌بندی شده‌اند، به این صورت که شما ابتدا باید بطری شماره 1 را مصرف کنید و بعد از اتمام آن، شروع به مصرف بطری بعدی نمایید.البته اگر شما دچار ریزش مو هستید بهتر است ابتدا قبل از مصرف این محصول از استفاده نمایید.

تونیک تقویت کننده مو دکتر بیز

تونیک رویش مجدد حاوی ترکیبات چای سبز، اپی ژنین، آناژلین، میرستین، روغن سبوس برنج بیز، امگا3، ویتامین C پایدار شده، هیالورونیک اسید، کوئرستین و پلی فنل‌های فلانوئید می‌باشد که در ادامه خواص و تاثیرات هریک را بیان می‌کنیم.
این حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیست و حتی باعث تقویت موهای باقی مانده در ریشه می‌شود و با استفاده مداوم شما نتیجه‌های لازم را دریافت خواهید کرد و حتی در افرادی که دچار کم‌پشتی مو هستند، باعث پرپشت شدن موهای سر می‌شود و همچنین تونیک رویش مجدد دکتر بیز فری‌سولفات است، چون این ماده شیمیایی خود باعث ریزش موهای سر می‌شود.

مزایای استفاده از تونیک گیاهی دکتر بیز

مصرف محلول‌های تقویتی و ضدریزش برای موها می‌تواند بسیار موثر باشد و از ایجاد طاسی نیز جلوگیری کند. این محصول از دست محصولاتی است که نسبت به نمونه‌های مشابه دارای تمایزات و همچنین خواص بسیار زیادی می‌باشد.
با استفاده از تونیک تقویتی گیاهی دکتر بیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید و همچنین دارای خواص ضدباکتریایی می‌باشد و به همین دلیل ریزش‌های ناشی از شوره سر را نیز درمان می‌کند.

قیمت تونیک تقویت و رویش مجدد بیز در وبسایت بیز پلاس

قیمت تونیک تقویت و رویش مجدد مو دکتر بیز معمولا به میزان سفارشات ثبت شده از طرف شما بستگی دارد. همچنین شما می‌توانید با خرید پکیج  رویش مجدد مو دکتر بیز، تخفیف ویژه‌ای را از سمت ما دریافت کنید.
متاسفانه برخی از افراد سودجو از اعتماد مشتریان سوءاستفاده می‌کنند و نمونه‌های فیک و تقلبی را با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌کنند.
ما در ، تونیک تقویت و رویش مجدد را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم تا بتوانید تجربه یک خرید خوب داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تهیه محلول تقویت و رویش مجدد دکتر بیز، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «biz-plus.ir» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

تونیک تقویت و رویش مجدد مو بیز

این محلول برخلاف سایر تونیک‌ها، اثر چربی بر روی موها باقی نمی‌گذارد و همچنین استفاده از آن به صورت مقطعی است و منجر به عادت همیشگی نمی‌شود.
تونیک تقویتی دکتر بیز را به راحتی می‌توانید به صورت مقطعی مصرف کنید و خوشبختانه قطع کردن مصرف آن هیچ عارضه‌ای ندارد و همچنین باعث بازگشت ریزش موها نمی‌شود.

در ترکیبات این محصول الکل، پارابن و نگهدارنده مضر است. به همین دلیل استفاده از آن تاثیر منفی به دنبال ندارد. همچنین مصرف این محلول رویش مجدد علاوه بر تقویت فولیکول و پیاز مو، باعث تقویت و حفظ سلامت و شادابی پوست و موی سر نیز می‌شود.
در این بین تونیک‌های مختلف مو نیز توسط برندهای گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند، یکی از نمونه های جدید و حتی ارزان قیمت بازار تونیک تقویت کننده مو دکتر بیز می‌باشد، که فرمولاسیون و مواد اولیه به کار رفته در آن کاملا متفاوت است.

 

دکمه بازگشت به بالا