رویدادها و حوادثکسب و کار ویژه

راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان

جهت استمرار پوشش شاغل، قراردادی با شرکت بیمه دانا، منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد با نمایندگی بیمه سامان، کلیه امور بیمه ای از اول تیر ماه سال 1401 با بیمه دانا است. کلیه ادارات کل و مناطق آموزش و پرورش از کارکنان خود خواسته اند جهت برقراری بیمه تکمیلی، اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را مطابق دستورالعمل اجرایی در بخشنامه مربوطه، در ثبت نمایند.

با توجه به قرارداد جدید بیمه تکمیلی با شرکت بیمه دانا ، تمامی می توانند پس از ثبت نام از اول تیرماه 1401، از مزایای، شامل هزینه های دندانپزشکی، عینک، جبران هزینه درمان نازایی و ناباروری، دارو، کلینیکی و انواع پارا کلینیکی ،جراحی به صورت بدون سقف و …  استفاده نمایند.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در سامانه بیمه تکمیلی سامان فرهنگیان دانا

برای ثبت‌نام در نام کاربری و رمز عبور از فرهنگیان خواسته می‌شود. نام کاربری، همان کد ملی و رمز عبور، کد پرسنلی کارمندان آموزش و پرورش است.

استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان

افراد بیمه‌شده برای استفاده از پوشش‌های بیمه تکمیلی فرهنگیان می‌توانند به دو صورت اقدام کنند.

الف: مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد:

بیمه‌شدگان برای مراجعه به مراکز درمانی طرف قراداد به معرفی‌نامه نیاز دارند. صدور معرفی‌نامه در بیمه دانا به دو صورت انجام می‌شود:

  • به‌صورت حضوری: مراجعه به شعب بیمه دانا در سراسر کشور و دریافت معرفی‌نامه

مدارک مورد نیاز جهت دریافت معرفینامه به صورت حضوری

برای دریافت معرفی‌نامه مدارک زیر از شما خواسته می‌شود:

  • اصل کارت ملی
  • گواهی پزشک معالج به‌همراه اطلاعاتی چون: نام و نام خانوادگی بیمار، نوع بیماری، تشخیص اولیه پزشک، اقدام تشخیصی یا درمانی لازم برای بیمار، نام مرکز پزشکی مورد تقاضا و تاریخ دقیق بستری.
  • تایید پزشک بیمه‌گر در خصوص برخی از اعمال جراحی

ب: مراکز درمانی غیر طرف قرارداد:

در صورت مراجعه به این مراکز، ابتدا کلیه هزینه‌های درمانی توسط بیمه‌شده پرداخت می‌شود. سپس برای دریافت سهم بیمه‌گر -طبق قرارداد- به شرکت بیمه دانا مراجعه نماید.

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان آغاز شد. برای اطلاع از شرایط و زمان و نحوه ثبت نام در بیمه تکمیلی معلمان با مشاور گروپ همراه باشید.

بیمه و بیمه شدن در مقابل بیماری یکی از موار مهم در بین مردم از جمله فرهنگیان است. اینکه افراد باید بیمه ای را انتخاب کنند که خدمات بیشتری نسبت به بیمه های دیگر داشته باشد و موارد زیادی از خدمات درمان را شامل شود. بیمه تکمیلی یک نوع تقریبا کامل نسبت به انواع بیمه های مختلف است. از این رو وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان بیمه تکمیلی را در نظر گرفته است. برای آشنایی با شرایط و نوع بیمه تکمیلی فرهنگیان با سامینس همراه باشید.

ثبت نام بیمه عمر سامان فرهنگیان۱۴۰۱

کلیه فرهنگیان محترم قادر می باشند تا با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور به سیستم ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان۱۴۰۱ وارد شوند و نسبت به مشاهده، ویرایش یا حذف اطلاعات خود در سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی استان محل اشتغال خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401

به گفته مسولان آموزش و پرورش فرهنگیانی که واجد شرایط بیمه تکمیلی هستند می توانند اقدام به ثبت نام دریافت بیمه درمان تکمیلی کنند. زمان ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 در روز 1 تیر ماه 1401 می باشد.

طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 1401 بیمه دانا می باشد. در سال های پیش بیمه اتیه سازان بود.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

فرهنگیان متقاضی ثبت نام برای دریافت بیمه تکمیلی در نظر داشته باشید که ثبت نام از یک تیر ماه آغاز خواهد شد و این زمان تا 15 تیر ماه 1401 ادامه خواهد داشت. طبق گفته مسولان مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تمدید نخواهد شد. بهتر است متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام تا روز آخر صبر نکنید و در روز های ابتدایی ثبت نام خود را با خیال آسوده انجام دهید.

هزینه حق بیمه تکمیلی فرهنگیان

هزینه حق بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۴۰۱ بر اساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان، برای کلیه کارکنان شاغل اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی به همراه افراد تحت تکفل آنان پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ 275 هزار تومان ( به مبلغ 91.600 تومان برای هر نفر سهم کارمند و مبلغ 183.400 هزار تومان (صد و هشتاد و سه هزار و چهارصد تومان) برای هر نفر سهم دستگاه، تحت پوشش قرار می گیرد.

شرایط و مفاد بیمه تکمیلی فرهنگیان

شرایط و مفاد بیمه تکمیلی فرهنگیان اینگونه است که :

? کارکنان سازمان‌ های وابسته همچون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نهضت سواد آموزی، سازمان توسعه مشارکت‌های مردمی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دانشگاه شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و… همانند سنوات گذشته و به شرط تامین و پرداخت صددرصد حق بیمه می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

? کارکنان باید بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند، در غیر این صورت امکان پوشش افراد گزینشی از سوی بیمه گر میسر نخواهد بود. مسئولیت پرداخت هرگونه اختلاف حق بیمه با تعداد بیمه شدگان به عهده ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها خواهد بود.

? انعقاد هرگونه قرارداد با سایر شرکت‌های بیمه و خارج از توافقات اعلامی ممنوع است. همچنین نظر به اهمیت موضوع ضروری است در هریک از ادارات کل آموزش و پرورش و مناطق تابعه، مسئولین فناوری اطلاعات، کارشناسان دفاتر بودجه، کارشناسی امور مالی نهایت همکاری را در خصوص امور مربوط به قرارداد با مسئولین اجرایی قرار داد (ادارات رفاه و پشتیبانی) جهت اجرای مناسب آن به عمل آورند.

? بیمه شدگان شامل کارکنان رسمی، پیمانی و یا قراردادی داوطلب بیمه درمان تکمیلی که به منظور تمام وقت در استخدام بیمه گزار، به همراه تمامی افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی می باشند.

? کارکنان باید بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت امکان پوشش افراد گزینشی از سوی بیمه گر میسر نخواهد بود.

? ادارات کل آموزش و پرورش استانها باید هر ماه نسیبت به جمع اوری مبالغ حق بیمه های پرداختی بیمه شدگان و واریز آن به حساب بانک ملت شعبه فردوسی اقدام نمایند.

سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان آموزش و پرورش

متقاضیان فرهنگی که می خواهند برای دریافت بیمه تکمیلی ثبت نام کنند باید به صورت اینترنتی و در سامانه ثبت نام خود را انجام دهند. بدین منظور معلمان باید در سایت بیمه دانا اطلاعات خواسته شده را ثبت نام نمایند.

آموزش و پرورش هر استانی سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان مخصوص خود را دارد. افراد هر استانی باید به آدرس سامانه شهر و استان خود مراجعه کنند.

برای مثال در استان چهار محال و بختیاری باید در سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان را انجام دهند.

استان یزد افراد برای ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان باید در سامانه ای به نشانی  ثبت نام خود را انجام دهند.

برای دیدن جزییات بیشتر از نحوه و شرایط بیمه تکمیلی و افراد تحت تکفل و غیره می توانید به دانلود ابلاغیه بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بپردازیذ.

سوالات متداول بیمه تکمیلی فرهنگیان

در خصوص روش بیمه‌ای، تعهدات، خدمات و … همواره سؤالاتی در ذهن فرهنگیان وجود دارد لذا کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به فرهنگیان سوالات متداول بیمه تکمیلی فرهنگیان را همراه با پاسخ‌های آن‌ها برای شما عزیزان ارائه کرده است. این پرسش‌ها و پاسخ‌ها به شرح زیر است:

  1. چه خدماتی در بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان سقفدار است؟
  2. مهمترین وظایف شرکت مجری قرارداد چیست؟
  3. مهمترین ویژگی تعهدات درمانی ارائهشده در روش صندوقی چیست؟
  4. چه خدماتی در بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان بدون سقف ارائه میشود؟
  5. آیا در قرارداد جدید تعداد بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد افزایش مییابد؟
  6. چرا خدمات دندانپزشکی ارائه نمیشود؟
  7. چرا بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان به بیمههای پایه واگذار نمیشود؟
  8. تصویب نرخ حق بیمه تکمیلی فرهنگیان چگونه صورت میگیرد؟
  9. قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان سال جدید چه تفاوتی با سالهای قبل دارد؟
  10. نحوه پذیرش بیمهشدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد به چه صورت است؟
  11. با بیمه تکمیلی فرهنگیان ویزیت پزشکان بهصورت رایگان در چه مراکزی اعمال میشود؟
  12. در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان هزینهها چگونه پرداخت میگردد؟
  13. بیماران خاص شامل چه بیمارانی میشود؟
  14. پرداخت هزینه داروهای درمان بیماران خاص چگونه است؟
  15. چگونه میتوانیم عضو بیمه تکمیلی فرهنگیان شویم؟

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

طبیعی است که شما برای این که امکان دریافت بیمه دانا فرهنگیان را داشته باشید باید به نوعی اثبات کنید که جزو افراد تحت پوشش خواهید بود. تنها راه انجام این کار نیز ارائه مدارک در مراحل ثبت نام خواهد بود که در ادامه به صورت کامل به آن می پردازیم.

در این مقاله به صورت کامل به بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان پرداختیم و همچنین به مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت بیمه اشاره کردیم. لازم به ذکر است که این سایت فقط تا تاریخ اعلام شده در دسترس کاربران خواهد بود. به همین منظور بعد از گذشت بازه مورد نظر برای ثبت نام، شما امکان دسترسی به این آدرس را نخواهید داشت.

بعد از این که با استفاده از روش های بالا به این سایت مراجعه کردید، صفحه ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد. همان طور که مشاهده می کنید در اینجا کافی است در پایین صفحه گزینه ” برای ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید ” را در کادر آبی رنگ انتخاب نمایید.

بعد از این که روی گزینه مورد نظر کلیک کردید، مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان برای شما آغاز خواهد شد. به همین منظور ما در ادامه این مقاله به صورت کامل به نحوه ثبت نام در این سامانه به صورت قدم به قدم می پردازیم. به یاد داشته باشید که برای تکمیل مراحل دریافت بیمه تکمیلی باید این پروسه را با دقت طی کنید تا در ادامه برای تایید مشخصات وارد شده به مشکل نخورید.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان

در بخش های قبلی این مقاله به صورت کامل به بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان پرداختیم و همچنین مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت آن را بررسی کردیم. در این بخش قصد داریم نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان را به صورت قدم به قدم به شما کاربران آموزش دهیم.

اگر با مطالعه بخش های قبلی مدارک لازم را در اختیار دارید و می خواهید پروسه ثبت نام را آغاز کنید، در ادامه مراحل نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان را دنبال نمایید. بعد از این که به صفحه اصلی سایت بیمه دانا فرهنگیان وارد شدید، برای ثبت نام مطابق مراحل زیر پیش بروید.

در اینجا مشابه آنچه در تصویر زیر نیز نمایش داده شده است، گزینه ” برای ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید ” در کادر آبی رنگ را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این گزینه به بخش مخصوص ثبت نام فرهنگیان منتقل می شوید.

در این صفحه همان طور که مشاهده می کنید اطلاعات حساب کاربری خود را که شامل نام کاربری و کلمه عبور می شوند در فیلد های مشخص شده وارد کرده و در آخر بعد از تکمیل فرم روی گزینه ” ورود ” در کادر سبز رنگ کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور شما در واقع همان کد ملی و شماره پرسنلی فرد تحت پوشش بیمه خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که اگر با گوشی همراه خود این مراحل را دنبال می کنید، کد ملی و شماره پرسنلی خود را با اعداد انگلیسی وارد نمایید تا برای ورود به بخش ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان به مشکل نخورید.

بعد از این مرحله فرم ثبت نام ” بیمه شده های محترم آموزش و پرورش ” مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می شود.

در این صفحه در بخش ” اطلاعات بیمه شده اصلی ” مشخصات فرد شاغل در آموزش و پرورش را مشاهده خواهید کرد. این احتمال وجود دارد که برخی از موارد به صورت خالی نمایش داده شوند. اگر پیام ” بیمه شده محترم، اطلاعات شما ناقص می باشد و بایستی کلیه اطلاعات تکمیل شود و در صورتی که مورد تایید می باشد دکمه تایید انتخاب شود ” در کادر نارنجی رنگ بالای صفحه شما وجود دارد، برای تکمیل مشخصات ثبت نام گزینه ” ویرایش ” در کادر آبی رنگ را مشابه تصویر بالا انتخاب نمایید.

در این فرم که با عنوان ” اصلاح بیمه شده اصلی ” قابل مشاهده است، کادر های خالی را تکمیل کنید و اطلاعات اشتباه را تصحیح نمایید.

همچنین به یاد داشته باشید که در صورت خالی بودن مقادیر بدون ستاره مثل محل تولد، سایت اروری به شما نشان نخواهد داد. به همین منظور در تکمیل فرم نهایت دقت را داشته باشید و عناوین ستاره دار را به درستی تکمیل کنید. چرا که در ادامه کار برای این مشخصات ستاره دار پروسه تایید دوباره صورت نخواهد گرفت.

در انتهای فرم ” اصلاح بیمه شده اصلی “، برای دریافت تسهیلات بیمه نامه شخص ثالث بیمه دانا، مشخصات مربوط به خودرو یا خودرو های خود و همچنین بیمه نامه شخص ثالث را مطابق فیلد های نمایش داده شده وارد کنید.

با این حال با توجه به آخرین اطلاعیه های سایت ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان، تکمیل نمودن اطلاعات خودرو امری اختیاری است و به منظور صدور بیمه نامه نخواهد بود. به این معنا که فعلا وارد کردن این مشخصات صرفا جهت جمع آوری اطلاعات می باشد.

بعد از این که فرم مورد نظر را با دقت پر کردید، گزینه ” تایید ” را انتخاب کنید تا این مشخصات وارد شده در سایت ذخیره شوند.

در اینجا برای اضافه کردن اطلاعات اعضای خانواده و همچنین افراد تحت تکفل، روی گزینه مورد نظر در کادر سبز رنگ کلیک کنید.

در فرم ” ثبت اعضای خانواده ” اطلاعات هر فرد را تکمیل کنید و سپس دکمه ” تایید ” را برای ثبت مشخصات انتخاب نمایید.

در اینجا نیز مشابه بخش های قبلی، اگر اطلاعات برخی از فیلد ها را خالی گذاشته و یا اشتباه وارد کنید، سامانه هیچ اروری به شما نمایش نخواهد داد. با این حال برای برخی از فیلد های مهم و ستاره دارد مثل نام خانوادگی، اعتبار سنجی صورت نخواهد گرفت و به همین خاطر باید نهایت دقت را در تکمیل آن ها داشته باشید.

در این بخش از ” اضافه کردن اعضای خانواده ” نسبت و جنسیت آن ها را نیز انتخاب نمایید.

بعد از این که اطلاعات اعضای خانواده و افراد تحت تکفل را کامل کردید، در صورت نیاز برای اصلاح آن ها گزینه ” ویرایش ” را انتخاب نمایید

در انتهای فرم ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان، شرایط و ضوابط مشابه تصویر بالا به شما نمایش داده خواهد شد. متن را مطالعه کرده و سپس در صورت موافقت تیک گزینه ” موارد فوق را خواندم و موافقت خود را اعلام می دارم ” را فعال نمایید. در آخر برای ثبت اطلاعات روی گزینه ” تایید ” در کادر سبز رنگ کلیک کنید.

بعد از این که گزینه تایید را انتخاب کردید، پیامک حاوی کد تایید 6 رقمی مشابه تصویر بالا به شماره همراه فرد بیمه شده ارسال خواهد شد. این شماره همان خطی است که در مراحل قبلی به سایت ثبت نام بیمه دانا معرفی کرده بودید. پیامک را باز کرده و کد تایید را در بخش مربوطه قرار دهید.

بعد از وارد کردن کد تایید که تا 3 دقیقه اعتبار دارد، گزینه ” تایید ” را انتخاب کنید.

در صورت درستی کد، در ابتدای فرم ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان پیامی مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که نشان از موفقیت آمیز بودن پروسه ثبت اطلاعات دارد.

در صورت مشاهده پیام بالا در کادر نارنجی رنگ، مراحل ثبت نام شما برای دریافت بیمه طلایی جدید فرهنگیان به اتمام رسیده و اطلاعات وارد شده در ادامه توسط آموزش و پرورش منطقه مورد بررسی و تایید قرار خواهند گرفت.

بعد از این که اطلاعات شما توسط کارشناس تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش محل خدمت تایید شد، پیامکی حاوی متن زیر برای شما ارسال خواهد شد.

” بیمه شده محترم، اطلاعات شما توسط منطقه تایید شده است و به بیمه جهت ثبت در سیستم بیمه گری ارسال شده است … ” که مشاهده این پیام به منظور تایید مشخصات شما خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان و نحوه ثبت نام تکمیلی دانا فرهنگیان پاسخ دهند.

همان طور که اشاره شد، از ابتدا تیر ماه سال 1401، ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان آغاز شد. تمامی افرادی که متقاضی استفاده از مزایا و خدمات این بیمه هستند، می بایست در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام می کردند. همچنین چنانچه فردی در هر زمان تمایل به ابطال قرار داد خود داشت، نیازی به مراجعه حضوری نداشته و تنها کافیست از طریق سایت مربوط به این بیمه کارهای لازم را انجام دهد.

حال که تا حدودی با بیمه تکمیلی فرهنگیان آشنا شدید، بهتر است بدانید سقف تعهدات بیمه دانا برای فرهنگیان در حوزه فعالیت هایی مانند جراحی های عمومی و جراحی های تخصصی بی نهایت است. درمورد تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 در مواردی چون آندوسکوپی، ماموگرافی، سونوگرافی، انواع سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان، ام آر آی، تست ورزش، تست آلرژی و مواردی دیگر نیز سقف نامحدود در نظر گرفته شده است.

پس از این که عبارت مرحله قبل را در مرورگر خود جستجو کردید، وارد صفحه زیر می شوید. در انتهای صفحه بر روی گزینه ای که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، کلیک کنید.

پس از فشردن این گزینه مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 آغاز می شود که در عنوان بعدی به صورت اختصاصی به ارائه راهنمای تصویری ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان پرداخته ایم. شایان توجه است که به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به صورت صحیح و برخورداری از مزایای این بیمه نامه می بایست مراحل را به طور صحیح، دقیق و کامل طی نمایید.

شرایط بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401

از سال 1399 تا 1400، حق بیمه ای که از حقوق بیمه شوندگان کسر میشد، مبلغی حدود 50 هزار تومان بوده که به واسطه شرایط کشور و تورم موجود، این حق بیمه در سال 1401 به حدود دو برابر افزایش یافته است. لازم به ذکر است اولین شرط بیمه تکمیلی فرهنگیان این است که بیمه شونده اجازه کسر این مبلغ از حقوق خود را بدهد.

از دیگر شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۴۰۱ می توان اشاره کرد که تمامی کارکنان وزارت آموزش و پرورش اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی امکان ثبت نام و استفاده از خدمات شرکت بیمه دانا را دارا می باشند. مورد بعد درباره افراد تحت تکفلی هستند که از خدمات بیمه برخوردار می شوند. این گروه عبارتند از: همسر قانونی، فرزندان کارکنان مرد، والدین تمام کارکنان، همسر و فرزندان کارمندان زن.

این مورد را هم به شرایط بیمه تکمیلی فرهنگیان اضافه کنید که فرهنگیانی که اقدام به ثبت نام در بیمه دانا می نمایند، قادر به تعیین افراد تحت تکفل به صورت انتخابی نخواهند بود. در آخر نیز لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این بیمه نامه قابل تمدید نخواهد بود.

در مرحله بعد وارد سایت بیمه دانا فرهنگیان شده و سپس بر روی گزینه ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این قسمت، به صفحه ای هدایت می شوید که برای ورود احتیاج به وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی خود دارید.

پس از وارد کردن دو کد ذکر شده، وارد صفحه ای می شوید که در آن تمامی مشخصات شما ذکر شده است. اگر در بالای صفحه با پیامی که در تصویر زیر نیز نشان داده شده است، مواجه شدید، به این معناست که اطلاعات شما ناقص و یا دچار مشکل است.

برای از بین بردن این مشکل نیازمند ویرایش اطلاعات خود هستید. از گزینه ویرایش که در سمت چپ صفحه قرار دارد استفاده کرده و سپس اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایید. پس از آن بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات خود را ویرایش کردید و یا اطلاعات ارائه شده نیازی به ویرایش نداشت، انتهای صفحه قوانینی را برای شما نشان می دهد. پس از مطالعه کامل اطلاعات و قوانین بر روی گزینه موارد فوق را خوانده ام و موافقت خود را اعلام می دارم کلیک کرده و در نهایت گزینه تایید را همان طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، انتخاب نمایید.

برای تایید اطلاعات و تایید ثبت نام شما، پیامکی حاوی کد تایید برای شما ارسال خواهد شد که نیاز است آن را در صفحه تازه ای که برای شما باز می شود وارد نمایید.

پس از درج کد تایید و فشردن گزینه تایید، صفحه ای مطابق تصویر برای شما باز می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما در سایت بیمه دانا فرهنگیان است.

به این صورت با انجام مراحلی که به ترتیب ذکر شد، فرآیند ثبت نام شما در سایت بیمه دانا فرهنگیان به پایان رسیده و بدین ترتیب می توانید از خدمات و مزایای ارائه شده توسط این شرکت بیمه در شرایط و مراکز طرف قرارداد آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است صحیح بودن اطلاعات وارد شده، از موارد اصلی به منظور دریافت خدمات از این شرکت می باشد.

فرم ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

شما می توانید با فشردن گزینه ویرایش که در سمت چپ فرم قرار دارد، اقدام به ثبت تغییرات مورد نظر در فرم ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان کنید. حتما مد نظر داشته باشید که این فرم باید کاملا مطابق با اطلاعات شما باشد. در صورت مشاهده مغایرت در این فرم و عدم رفع توسط شما، عواقب آن با خودتان خواهد بود. پس حتما قبل از تایید فرم ثبت نام، از صحت اطلاعات، اطمینان کامل حاصل کنید.

هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان

هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان در واقع مبلغی است که هر ماه از حقوق فردی که خود و خانواده خود را بیمه کرده است، کسر می گردد. در گذشته معمولا هر سال شاهد تغییرات چندانی در مقدار هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان نبودیم. در سال های 99 و  یا 1400 حق بیمه 49 هزار 500 تومان بود اما در سال 1401، حق بیمه حدودا دو برابر افزایش هزینه داشت و تبدیل به مقدار 91 هزار 600 تومان شد.

دکمه بازگشت به بالا