عمومیکسب و کار ویژه

مبلغ بیمه سالانه مزدا 3 نیو

مشخصات خودروی مزدا 3

خودروی مزدا نخستین بار توسط کارخانه مزدا در ژاپن ساخته شد، و بعد هم در سال ۱۳۸۶ خودروسازی گروه بهمن نسل اول این خودروی سواری را در ایران مونتاژ کردسپس این شرکت خودروسازی بعد از گذشت سه سال نسل اول آن را با نسل دوم آن جایگزین کرددر حال حاضر مزدا جدید در دو تیپ 4 (فولو 3 (نیمه فولتولید می‌شوداین خودرو به علت داشتن فاکتور‌هایی مانند امکانات متعدد رفاهی، کیفیت بالای قطعات و ظاهری جوان پسند و اسپرت به سرعت به یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار در ایران تبدیل شد.

کیفیت لوازم یدکی مزدا ۳ ، ضامن ایمنی خودرو است. از این رو خرید قطعات اصلی بسیار حائز اهمیت شمرده می‌شود. با توجه به شرایط تحریمی کشور و همینطور نوسانات قیمت ارز، قطعات تقلبی جای خود را بسیار خوب در بازار باز کرده‌اند و یافتن محلی مطمعن که بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید قطعات اصل و با کیفیت اقدام نمود مهم است

ازکی بیمه بدنه |استعلام بیمه azki

بیمه شخص ثالث مزدا 3

بیمه شخص ثالث مزدا تنها بیمه نامه اجباری است که در صورت بروز حوادث کلیه خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به افراد ثالث حادثه را پرداخت می‌کندهمانطور که گفتیم پوشش‌ دهی‌های بیمه شخص ثالث این خودرو به دو دسته پوشش‌های مالی و جانی تقسیم می‌شود که پوشش جانی شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی می‌باشددر پوشش مالی نیز خسارت‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده، البته به جز راننده مقصر، کاملا جبران می‌شودالبته راننده مقصر هم در صورت وجود آسیب‌های جانی تحت پوشش‌های بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیردبا توجه به موارد گفته شده، بیمه شخص ثالث یک راه حل امن و آسان برای پرداخت خسارت‌های حاصل از حوادث و سوانح رانندگی است.

بیمه شخص ثالث مزدا را تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند اما قیمت بیمه در شرکت‌های گوناگون می‌تواند متفاوت باشد، همچنین ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم بیمه شخص ثالث مزدا تری را با پوشش دهی‌های مالی بیشتری خریداری فرمایید تا خسارت‌ها و زیان‌های چند صد میلیونی را که در تصادفات احتمالی به وجود می‌آید کاملا تحت پوشش‌‌های مالی بیمه قرار دهید.

معرفی و بررسی خودرو مزدا 3 نیو مونتاژ

مزدا 3 نیو، در لیست یکی از خودروهای محبوب در کشورمان قرار دارد که با وجود آنکه نسل های جدیدی از این خودرو در سطح جهان عرضه شده اند، این خودرو یکی از نسل های ابتدایی مجموعه مزدا می باشد که از سال 89 حضورش را در کشور رقم زد و به تعداد زیادی در کشور توسط مجموعه بهمن، شروع به مونتاژ شد و بیشتر به دلیل طراحی اسپرتی که داشت، توانست مورد بازتاب نسل جوان قرار بگیرد. اما نسلی که از این خودرو در کشور ما قرار دارد، تلفیقی از طراحی کلاسیک و اسپرت می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا