بین الملل

۳۵ تیم دانشگاه آزاد ایلام به رویداد ملی گام دوم راه یافتند

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام: اقدام ملی گام دومین دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای بی نظیر دانشگاه و پی بردن به استعدادهای ناب جوانان ایرانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ادامه داد: در این راستا 14 گروه پژوهشی و زیرساختی، 13 ایده و استارت آپ و هشت شرکت خلاق و فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در دومین رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و فضا و فضای لازم برای جوانان و ایدئولوگ ها فراهم شده است.

وی گفت: شرایط حساس جهانی و بین المللی و به تبع آن نقش مهم خاورمیانه و ایران اسلامی در منطقه، دشمنان نظام را بر آن داشته است تا با اخاذی به عنوان گام دوم ناخوشی به دنبال قلدری بیشتر بروند. اشتغال، تجاری سازی و… جامعه به ویژه خانواده های پرجمعیت دانشگاه آزاد اسلامی. علل شکوفایی اندیشه های ناب جوانان.


بیشتر بخوانید:

رویداد ملی گام دوم است. فرصت های سرمایه گذاری و پشتیبانی فن آوری

دانشگاه آزاد آذربایجان غربی با 93 گروه آموزشی در مرحله دوم این رویداد قرار دارد

دانشگاه آزاد بناب 25 گروه فناوری را برای گام دوم این رویداد معرفی کرد

شناسایی 259 تیم در ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد مازندران


مدرس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای گام دوم تجاری سازی ایده ها است و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال ایده پردازی است و گام دوم مهم ترین است. و بزرگترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای جوان است.»

ناصری گفت: گام دوم فرصت مناسبی برای توسعه استان ها است و در این راستا قطعاً دستاوردهای این رویداد بزرگ در استان ایلام به توسعه استان کمک خواهد کرد. استان ایلام اکنون با وحدت مثال زدنی مسئولان یکی از استان های کشور در حال توسعه است و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای صادق و متخصص برای استان و رفع نیازهای علمی و پژوهشی کم نظیر است. هم اکنون رونق دارد و علاوه بر ایجاد امید و نشاط در تجاری سازی و اشتغال زایی نیز موثر است.

به گزارش خبرگزاری آنا؛ رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری به منظور ایجاد بستری برای استارتاپ ها و کسب و کار دانش بنیان و فرصت های اشتغال است. برای دانشجویان در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه، 1000 ایده و استارت آپ، 1000 شرکت فناوری و خلاق در نظر گرفته شده است.

دومین رویداد ملی به مدت چهار روز از 17 تا 20 مرداد 1401 در امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و بخشی از چهل سال تحصیل، فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف نیروی انسانی خواهد بود. . اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و غیره. توصیه خواهد شد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا