بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی درباره اقدامات بیانیه دبیرخانه راهبردی درباره گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به گروه استانی خبرگزاری آنا گفت: ما آن را تهیه و برای سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تصویب ، ما آن را برای اعضای دانشگاه اسلامی ایلام ارسال کردیم و آن را در یک جلسه رسمی در دفتر رهبر ارائه دادیم و اکنون جلسات ماهانه داریم.

امضای تفاهم نامه با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی گفت: “با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه های اسلامی ، برنامه ها را به صورت هماهنگ اجرا می كنیم. بیانیه راهبردی دومین گام در انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام: بسیج اساتید دانشگاه ایلام برای امضای این تفاهم نامه با مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام و معاونان وی تبادل نظر کردند و در مورد هشت موضوع مهم و پخش بعدی برای مرحله دوم برنامه توافق کردند .

ابلامی در توضیح برنامه های مشترک با رادیو و تلویزیون ایلام گفت: “ساختار این برنامه ها باید به گونه ای باشد که مجری و کارشناس رسمی اظهارات هفتگی یا ماهانه در مورد هر یک از موضوعات مربوطه داشته باشند. تلویزیون این را برای اطلاع دانشگاه اعلام خواهد کرد.

وی گفت: “طبق توافق نامه ، صداوسیما باید در شورای برنامه ریزی خود موافقت نامه را بررسی كند و متخصص و مجری آن از دانشگاه خواهد بود و بقیه موارد توسط صدا و سیما انجام می شود و پخش می شود. یکی دو بار در هفته. وی گفت: “وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان ارائه بیانیه درجه دو است.”

اساتید دانشگاه بسیج اساتید ایلام اسلام ازت با همکاری مراکز دانشگاهی دهلران و ایوان دومین گام را در حضور استاد مدعو و هیئت علمی تشریح کردند و در مورد ارتباط و همکاری صحبت کردند.شورای مرکزی دبیرخانه راهبردی نیز عضو حوزه علمیه است. اعضا و محققان

عباسی افزود: اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با حوزه علمیه ارتباط نزدیک دارد بنابراین مدرس سمینار در دهلران و ایلام از طریق حوزه علمیه شرکت کرد.

تکرار و مشترک مانع اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی است

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلام ، تکرار و تکرار بیانیه را مانعی برای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: “متأسفانه فقط برگزاری جلسه توجیهی بیانیه را تخریب می کند. البته این سهل انگاری است که باید بسیار مراقب باشیم. زیرا ما تحت تأثیر گفته های خود قرار می گیریم.

وی گفت: در این حالت فرصتهای زیبا و پنهان وجود دارد؛ اما متأسفانه ، ما باید دریابیم که در اجرای بسیاری از پروژه هایی که وارد این مرحله شده اند ، مشکلاتی وجود دارد.

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام ، برخی مراحل اجرای این بیانیه در مورد مرحله دوم انقلاب ایلام را تشریح کرد: ما جلسات منظمی را با اساتید استانی بسیج برگزار می کنیم. اما از بعضی جهات از جلسات راضی نیستیم ، حتی در پروژه های عملیاتی نیز شرکت می کنیم.

این استاد دانشگاه در جلسات متعددی با جهاد كشاورزی ، مدیر كل و مدیركل آب منطقه ای ، اعضای اصلی سازمان بسیج دانشكده برای نظارت بر مسائل مالی و مشكلات پروژه ملی ، سد كنگی در ایوان گفت. در این راستا ، ما از پتانسیل دبیرخانه ، توانایی بسیج اساتید استانی و اتاق های فکر استفاده کرده ایم – ما این موضوع را متوجه خواهیم شد و به مشکل استان می رسیم.

ابلامی با بیان اینکه در استان ایلام مشکلات مختلفی را مشاهده کرده ایم ، افزود: “ما دو راه حل اجرایی – عملیاتی داریم که در سال گذشته شروع کرده ایم و در سال 1400 نتیجه گیری خواهیم کرد تا مشکل استان را حل کنیم.”

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام و دبیرخانه گام دوم انقلاب به عنوان مشاور مدیران اجرایی عمل می کند و در پروژه ها به آنها مشاوره می دهد. لازم

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا