سلامت و تندرستی

واگذاری ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به تامین اجتماعی

معادل 90 هزار تن سهام دولتی پالایشگاه نفت شازند به نام امام خمینی (ره) به منظور تقویت پایه مالی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و مطالبات بیمارستان ها و درمانگاه ها به این سازمان واگذار می شود. و داروخانه ها

به گزارش پرتال پارسی، در هفتاد و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که چهارشنبه شب با حضور سران سه قوه و سایر اعضا برگزار شد، موضوع تاثیرگذاری بر رد بدهی دولت بررسی شد. پس از در دستور کار قرار گرفتن و حسابرسی سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد معادل 90 هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه نفت امام خمینی شازند برای لغو قرارداد دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود. بدهی.

این تصمیم به منظور تقویت پایه مالی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و تحقق الزامات حوزه سلامت اعم از بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه های طرف قرارداد اتخاذ شد.

در این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضا صادرکنندگانی را شناسایی کردند که برای تقویت بنیه ارزی کشور و تشویق هر چه بیشتر فعالان اقتصادی برای بازگشت حداکثری ارز به چرخه اقتصاد، مبلغ را اعلام کردند. از کالاهای صادراتی خود بالاتر از ارزش پایه گمرکی حمایت کرده و فرصت هایی را در این زمینه برای آنها در نظر بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا