اقتصادی

جلسه کمیسیون عمران مجلس با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آتش سوزی و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه امروز این کمیسیون با مشارکت رئیس این نهاد بررسی شد.

سید البرز حسینی در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران به پرتال پارسی گفت که جلسه این کمیسیون عصر امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد. وی فعالیت های انجام شده و برنامه های این نهاد را به اعضای کمیسیون گزارش داد.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه ایجاد شغل و مسکن برای مددجویان کمیته کمک بود. خوشبختانه با موافقت کمیته امداد ، وزارت راه و شهرسازی و مقامات استانی ، 48000 خانه آنلاین برای تأمین مسکن مشتریان استفاده می شود.

نماینده مردم هودابنده در ادامه گفت که در جریان بحث قیمت مسکن برای مشتریان کمیته رحمت ، همچنین تصمیم بر این شد که از طریق “صندوق فقیر” 50 هزار نفری و “کمیته رحمت” 100 هزار نفری کمک های اعتباری ارائه شود. زیرا این خانواده ها به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت هزینه مسکن را ندارند. کمیسیون مدنی همچنین آمادگی خود را برای حمایت از تأمین مسکن به مشتریان کمیته کمک اعلام کرد تا جهش در تولید مسکن در دو طرح احتمالی منعکس شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا