اقتصادی

افزایش تولید در پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه که چهارمین مجتمع پارس جنوبی گفت: همه شاخص های عملکرد در مناطق مختلف از فاز ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی به بهبود است.

بهزاد سالاری در یک مصاحبه با یاهو! در مورد مهم ترین شاخص های عملکرد پالایشگاه در سال گذشته اظهار داشت: در حوزه تولید و بهره برداری برای رسیدن به شاخص قابلیت اطمینان از عملکرد تولید ۹۹.۸۸ درصد در سال تا ۹۸ یکی از مهم ترین دستاوردهای فاز ۶ و ۷ و ۸ است.

وی با بیان این که شاخص های اثربخشی تولید و یا به عملکرد ۱۰۰ درصد در سال ۹۸ نیز محققان اضافه شده است. آن است اظهار داشت: در زمینه فنی و مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه چهارم در شاخص انتخاب کنید تا انرژی خاص از دوم و از عملکرد ۰.۵۴GJ/T در سال ۹۸ است که کمترین میزان مصرف انرژی در پالایشگاه های کسب و کار پیچیده است.

تمرکز موفقیت دیگر پالایشگاه چهارم در زمینه HSE به عنوان آن را می گوید در این بخش و همچنین فاز ۶ و ۷ و ۸ در شاخص فلرینگ عملکرد ۱.۲ تن در کیلو تن خوراک ورودی و شاخص COD و عملکرد ۳۹.۴۹ PPM بهترین عملکرد در پالایشگاه این مجموعه ثبت شده است.
مدیر فاز ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی گفت: در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی و همچنین شاخص های قابلیت دسترسی به ابزار انتقادی به عملکرد ۸۵.۵ درصد و ترکیبی از سیگنال های غیر موثر و عملکرد ۲.۱۸ درصد بالاترین عملکرد در شاخص در این حوزه از کسب و کار ما.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا