اقتصادی

نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی در مهارت‌آموزی و اشتغالزایی/ذخیره‌سازی 900 نمونه خون بند ناف در گلستان

پرتال پارسی/ گلستان رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با بیان اینکه با ایجاد شرایط نمی توان مشکلات حوزه اشتغال را حل کرد، گفت: حل معضل بیکاری نیازمند فرهنگ سازی، گسترش فرصت های جامعه هدف و رسیدگی به مسائل بازار است که دانشگاه جهاد را پذیرفته است». در این مسیر گام برمی دارد.

ابراهیم شهبازی شامگاه دوشنبه ششم تیرماه در دیدار با رئیس دفتر ولی فقیه دانشگاه گلستان گفت: اگرچه کاهش یافت اما متوقف نشد.

وی افزود: تشکل دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی موظف است جوانان متدین، انقلابی تربیت کند که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رویدادهای فرهنگی مختلف را در دانشگاه ها اجرا و مدیریت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در خصوص فعالیت های تصویرگر (مرکز تولید محتوا) گفت: ، و غیره. آماده خواهد شد.” بودن.

شهبازی خاطرنشان کرد: دانشگاه در تمامی ماموریت های پژوهشی جهاد گام های تکمیلی برداشته است. تا دهمین رتبه جهان

در زمینه توسعه مشاغل خانگی نیز برای 1300 شغل برنامه ریزی شده است

وی با بیان اینکه آق قلا با توسعه مشاغل خانگی اقدام به اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی می کند، افزود: در این طرح افراد بدون ایجاد شرایط برای جامعه آموزش دیده و به کار گرفته می شوند. اشتغال، دسترسی به بازار کار و فروش.» محصولات آنها پشتیبانی پیدا کرده است. همچنین این طرح برای یک زن سرپرست خانوار در گلستان در دوره ای دیگر در سال 1398 اجرا شد که در آن 200 زن سرپرست خانوار مشغول به کار بودند.

نقش جهاد دانشگاهی در مهارت آموزی و اشتغالزایی / حفظ 900 نمونه خون در گلستان

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان گفت: تعهد دانشگاه گلستان به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشتغال 2300 نفر است. باید فرهنگ سازی کنیم، توانمندی های جامعه هدف را گسترش دهیم و به مسائل بازار بپردازیم، برای ایجاد اشتغال واقعی گام برداریم.

احداث دهکده گیاهان دارویی در گالیکش

به گزارش شهبازی گلستان و فرصت ها و پتانسیل آمایش سرزمین، دانشگاه در این استان به عرصه جهاد در حوزه گیاهان دارویی اختصاص دارد و در این راستا: ایجاد دهکده گیاهان دارویی با مساحت. 9 هکتار در گالیکش در دستور کار، کار این روستا با شناسایی نیازهای اقتصادی آغاز و با ترویج گیاهان دارویی، تولید نهال، عقد قرارداد با کشاورز، کشت، خرید، فرآوری و تولید اسانس به پایان می رسد. گیاهان دارویی.

وی با بیان اینکه فعالیت های دهکده گیاهان دارویی با هدف ارتقای سطح رفاه مردم گلستان و تقویت سلامت کلی جامعه است، خاطرنشان کرد: وجود شیب ها و ظرفیت مطلوب باعث انتخاب گالیکش شد. ایجاد دهکده گیاهان دارویی

نقش جهاد دانشگاهی در مهارت آموزی و اشتغالزایی / حفظ 900 نمونه خون در گلستان

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، بانک خون را یک خدمت دانش بنیان عنوان و بیان کرد: در حالی که در گذشته از خون بند ناف به عنوان ضایعات بیولوژیک یاد می شد، پژوهشگاه رویان اجازه ذخیره خون بند ناف را به ما داده است. بند ناف که در آینده به سلامت نوزاد و اطرافیانش کمک می کند تا کنون حدود 900 نفر در گلستان برای دریافت خون بند ناف اقدام کرده اند.

شهبازی با بیان اینکه آموزش و کارآفرینی از دیگر حوزه های فعالیت جهاددانشگاهی است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی نه تنها در آموزش بلندمدت، بلکه در حوزه آموزش کوتاه مدت نیز فعالیت می کند که امکان آموزش حدود 700 رشته تخصصی را دارد. و سه مرکز در علی آبادکتول، گرگان و گنبدکاووس که همگی پاسخگوی نیازهای جامعه هستند، در درجه اول مراکزی که منجر به اشتغال می شود. شمارش، شناسایی، گردآوری و سپس آموزش داده می شوند.

«در سال‌های اخیر، بیشتر آموزش‌های کوتاه‌مدت ما بر روی پزشکی، از جمله دندان‌پزشکی، مراقبت‌های اورژانسی و غیره متمرکز بوده است. برای “او گفت.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان درباره فعالیت‌های مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: این دانشگاه در کنار سایر خدمات، مرکز آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را راه‌اندازی کرده است که در طول پنج سال گذشته حدود 24 هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا