عمومیفرهنگ و هنرکسب و کار ویژه

بهترین فروشگاه آنلاین خرید کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف

خرید کتاب‌های درسی و دانشگاهی دغدغه تمامی دانشجویان و دانش آموزان است. به خصوص با شروع ترم جدید، دانشجویان جدید الورود در تلاشند تا کتاب‌های درسی و دانشگاهی را با تخفیف ویژه خریداری کنند تا از لحاظ مالی تحت فشار نباشند. همانطور که می‌دانید در بدو ورود به دانشگاه و در هر ترم، دانشجو بنابر انتخاب واحد، باید یک سری کتاب‌های عمومی و تخصصی تهیه کند. کتاب‌های عمومی برخلاف کتاب‌های تخصصی به راحتی تهیه می‌شوند و قیمت کمتری هم دارند. اما به طور کل پرداخت هزینه هنگفت برای کتاب، آن هم در طول یک ترم منطقی به نظر نمی‌رسد و بهتر است دانشجو به دنبال کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف باشد تا از هزینه اضافی جلوگیری شود.

 خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف ویژه

دانشجو بعد از انتخاب واحد و در طول تحصیل، باید کتاب‌های معرفی شده توسط اساتید را خریداری کرده تا بتواند درس را پاس شود و ترم را بگذراند. پیدا کردن فروشگاه یا انتشاراتی که کتاب‌های دانشگاهی را با تخفیف ویژه ارائه دهد، هزینه‌های اضافی را کاهش داده، به طوری که دیگر نیاز نیست برای یک کتاب تخصصی و عمومی مبالغ زیادی پرداخت شود. خرید کتاب‌های دانشگاهی عمومی در بیشتر کتابفروشی‌ها امکان پذیر است. به دلیل در دسترس بودن کتاب‌های عمومی، معمولاً مبلغ کمی برای خرید آنها در نظر گرفته می‌شود. اما کتاب‌های تخصصی در هر فروشگاه و بانک کتابی قابل دستیابی نیست و به همین منظور از قیمت بالاتری هم برخوردار است. دانشجویان رشته‌های پزشکی یا پیراپزشکی، روانشناسی و حقوق و رشته‌های مهندسی در هر ترم با مشکل نبود کتاب‌های تخصصی رشته خود یا پرهزینه بودن آن مواجه می‌شوند. برای رفع این مشکل انتشارات آثار برات انواع کتاب‌های درسی و دانشگاهی، عمومی یا تخصصی را با تخفیف ویژه به دانشجویان عرضه می‌دارد. تمامی کتاب‌ها با تخفیف منحصر به فرد و قیمت مناسب به فروش می‌رسد و به راحتی می‌توانید قیمت کتاب‌ها را بررسی و مقایسه کرده و سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

 نکات مهم جهت خرید کتاب‌های دانشگاهی

دست دوم بودن کتاب یا توجه نکردن به نام نویسنده و مترجم، می‌تواند در تخمین قیمت کتاب موثر باشد.  تمامی کتاب‌های عمومی و تخصصی در انتشارات برات مطابق رفرنس و منبع معرفی شده اساتید بوده و گنجینه‌ای از کتاب‌های درسی و دانشگاهی در این سایت وجود دارد و برای تمامی دانشجویان قابل دسترسی است. نکته قابل ذکر اینکه در مقایسه با سایر انتشارات، در این سایت کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف های قابل ملاحظه‌ای بین ۵ تا ۲۰ درصد وجود دارند. اما قبل از سفارش کتاب دانشگاهی مد نظرتان باید به نکات زیر توجه کنید:

  • توجه به سال چاپ و اصلاحیات کتاب: در حین خرید همیشه کتاب‌های ویرایش شده و جدید را خریداری کنید. در کتاب‌های سال گذشته امکان خطا و اشتباه وجود دارد.
  • نام نویسنده و مترجم: در خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف حتماً به نام نویسنده توجه کنید تا دقیقاً مطابق معرفی استاد باشد و به تسلط کافی هنگام مطالعه و یادگیری ضمن تدریس برسید.
  • نوع ترجمه: روان بودن ترجمه در قیمت کتاب بسیار پر اهمیت است معمولاً کتاب‌های تخصصی در دانشگاه توسط چندین مرجع ترجمه می‌شوند بهترین ترجمه را انتخاب کنید تا به بالاترین سطح علمی مطالب دست یابید.
کتاب های درسی و دانشگاهی با تخفیف
کتاب های درسی و دانشگاهی با تخفیف

 قیمت و روش خرید کتاب های درسی و دانشگاهی با تخفیف

تنوع در بین کتاب‌های دانشگاهی بسیار بالاست و دانشجو باید با توجه به معرفی استاد منبع و کتاب گفته شده را خریداری کند‌. خرید تمام رفرنس‌های معرفی شده در حین تحصیل بسیار هزینه بردار است و گاهی دانشجو را به چالش می‌کشد اما در انتشارات آثار برات، کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف و آثار ویژه در خدمت تمامی دانشجویان قرار می‌گیرد. تمام کتاب‌های دانشگاهی به صورت مجزا و دسته‌بندی کامل قرار گرفتند و با یک فیلتر گذاری و سرچ درست می‌توانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید. قیمت اصلی تمامی کتاب‌ها و مقدار تخفیف کاملاً واضح بوده و در نهایت باید قیمت کاهش یافته را بپردازید. در خرید کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف دیگر نیازی به فرار از خرید کتاب و رو آوردن به نکته برداری از اساتید نیست. برگ با خواندن منبع اصلی می‌توانید بالاترین نمره را کسب کنید.

 خرید کتاب درسی تمامی دانشگاه‌ها

فرقی نمی‌کند که در کدام رشته و در چه دانشگاهی مشغول به تحصیل باشید، تمامی کتاب‌های دانشگاه پیام نور، آزاد، دولتی یا حتی غیرانتفاعی با تخفیف ویژه ارائه شده و تمام دانشجویان می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.

 تخفیف ویژه و خرید به صرفه کتاب‌های دانشگاهی

خرید کتاب‌های درسی و دانشگاهی با تخفیف برای دانشجویان و قشر پرخرج و پر مشغله جامعه بسیار پر اهمیت است. انتشارات آثار برات تمامی کتاب‌های درسی و دانشگاهی را در فروشگاه حضوری و آنلاین خود با تخفیف ویژه پوشش می‌دهد تا دیگر نیازی نباشد که برای کتاب هزینه بالایی بپردازید. در واقع با برات، خرید به صرفه کتاب‌های دانشگاهی را تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا