کسب و کار ویژه

معرفی بازیگران سریال هفت

سریال هفت یکی از جدیدترین برنامه های تلویزیون محلی است که به زودی پخش می شود. در این مقاله اطلاعات دقیقی از برنامه هفت در ایران در اختیار شما قرار می دهیم.

تماشاخونه جدیدترین پلتفرم ایرانی است که فعالیت خود را آغاز کرده و سریال جذابی را برای بینندگان آماده می کند. هم اکنون با معرفی مجموعه ای جدید در کنار شما هستیم.

هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی روی پلتفرم تماشاخونه عرضه می شود. این کار از سال 1399 شروع و در خرداد 1400 به پایان رسید، جامعه دو سال منتظر انتشار این مجموعه بود و پس از طی مراحل زیادی با ساخت «سون» در ورزشگاه موافقت کرد. در مطلب بعدی شما را با مجموعه برنامه هفت خانه آشنا می کنیم.

ژانر درام هفت ایرانی اجتماعی و جذاب است. همانطور که قبلا اشاره کردیم این سریال در سال های 2019 تا 2019 ساخته شده است و سازندگان آن مدتی است که در حال مذاکره برای پخش این اثر از شبکه سراسری تلویزیون هستند. در نهایت مقرر شد این نمایش روی صحنه تئاتر اجرا شود و به زودی (احتمالا مردادماه) اکران شود.

داستان سریال هفت

در این قسمت، ما شما را با خلاصه ای از هر هفت سریال راهنمایی می کنیم. این سریال درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی جدی دارند و باید راهی برای تامین نیازهای خود بیابند. آنها از مسیری پر پیچ و خم، خطرناک و متناقض وارد شدند. این حادثه بر زندگی همه این افراد سایه افکنده است.

نیکی کریمی

نیکی کریمی دیگر بازیگر سرشناس سریال ایران 7 است. او کار بسیار کمی دارد و نازنین بیاتی یکی از نقش های اصلی فیلم است بنابراین در انتخاب نقش هایش دقت می کند. نیکی کریمی پیش از این در ممنوعیت 1396 و آقازاده 1398 دیده شده بود.

نیکی کریمی یکی از بازیگران سازنده دهه 70 و 80 سینمای بومی کشورمان است. از آثار او می توان به «باد بر پیراهن یوسف»، «برج مینوس»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «بالای برج»، «سه زن»، «زنان هستند. فرشتگان، “دو خواهر”. . “. و “من همسر او هستم”.

نازنین بیاتی

سوندی سومین تلاش نازنین بیاتی در نمایش خانگی است. پیش از آن او را در سریال درام Holshifte در سال 2015 و مانکن در سال 2018 دیدیم. شنیده ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی نقش مهمی در این سریال از شبکه خانگی داشته است. از فیلم های او می توان به دربند (2010)، فرشتگان متحد (1390)، رخ دیوانه (1392)، آینه ارتش (2016) و جن هاوک (2017) اشاره کرد.

امیر جعفری

درام «امیر جعفری» در سریال هفت ایرانی می تواند نوید یک سریال باکیفیت را بدهد. عامر جعفری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان، جدیدترین ساخته سید سهیل در «گشت ارشاد 3» است. عامر جعفر را احتمالا به عنوان یک بازیگر می شناسید. باید منتظر ماند و دید که او در سریال ایرانی هفت به چه ژانری می پردازد. «کلارینی»، «تحت نظر»، «چارنگشت»، «اکسیدان»، «رزرو» و «قاعده اضطراری» نمونه‌هایی از آثار او در سینما هستند. همچنین از آثار معروف تلویزیونی عامر جعفر می توان به «چاق برگدی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «مرد مستجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این سریال است.

بابک حمیدیان

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که امروز می توانیم بازی شگفت انگیز او را در سریال خانگی «خاتون» تماشا کنیم. سریال هفت ایران سومین تلاش او در یک شبکه نمایشگاهی داخلی است. بابک حمیدیان علاوه بر سریال خانه خاتون، در سریال هین علیجناب به کارگردانی سام هاروکان در سال ۱۳۹۴ بازی کرد. از کارهای تلویزیونی او می توان به «کایا تنی شاطبان بول» اشاره کرد که چندین بار پخش شد. نور شهر، درد، شهریار، مصادره، دختران فریاد نمی زنند، زیردریایی، شوک، مهمانی نوستالژی و ناهار..

حدیث میر امینی

«حدیث میرامینی» بازیگر کشورمان از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1395 در فیلم «شب حورا» و مجموعه تلویزیونی «نسوما» بازی کرد. بعدها این بازیگر را بیشتر در سریال دیدیم. یکی از نقش های معروف میرامین نازگل خانم در سریال فهیر بود. از جمله آثار معروف او می توان به سریال های دلنوازان، خداحافظ عزیز، تکه خاک، همه چیز آنجاست، فیلم های «نه آقا»، «من و زیبا» و «مو . نه”.. موافق.”

رضا کینیان

«رضا کیانیان» یکی از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضورش در یک فیلم می تواند موفقیت آن را تضمین کند. باید دید سریال هفت ایرونی با توجه به فیلمنامه یا بازیگری که این بازیگر منتخب کشورمان برای بازی در آن انتخاب کرده چقدر جذاب بوده است. از فیلم های محبوب او می توان به «دلقک»، «کفش هایم کجاست؟»، «من تو را می خواهم»، «حبه قند»، «زنبور چینی»، «پای زن وسط است»، «درو پرشور» اشاره کرد. ماهی».و آژانس آن را «شیشه» نامید.

علی مصفا

علی مصفا بازیگر سرشناس ایرانی از دو تبعه ایرانی به نام های مظهر مصفا و امیربانو کریمی متولد شد. بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با فیلم «امید» آغاز کرد. او در سریال «کیف انگلیسی» به شهرت رسید و توانست برای بازی در فیلم «با دنیا برقص» از جشنواره فیلم فجر لوح تقدیر دریافت کند. او هم اکنون در سریال مگ تموم عمر چند بهاره بازی می کند.

دکمه بازگشت به بالا