عمومیکسب و کار ویژه

بررسی 7 سریال محبوب با داستان عجیب از شبکه نتفلیکس

زمان عجیبی برای تلویزیون است، در این شکی نیست. در حالی که بسیاری از تولیدات برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا متوقف شده‌اند، مجموعه‌های جدید بهاری که فیلمبرداری آن‌ها از قبل به پایان رسیده بود، همچنان طبق برنامه‌ریزی‌شده در حال پخش هستند و فاصله‌گذاری اجتماعی برای همه ما زمان بیشتری از آنچه که ممکن است بخواهیم برای مطالعه تعداد به ظاهر بی‌پایان آن‌ها داشته باشیم، گذاشته است.  بهترین فیلم های ترکیه ای

برای اولین بار، با The Times همراه باشید، که راهنمای همه چیز از تلویزیون کودکان گرفته تا آزمایش‌های پخش جریانی رایگان را برای شما به ارمغان می‌آورد تا به شما کمک کند در روزها و هفته‌های آینده، علاوه بر برنامه‌ریزی منظم، در خانه نشینی پیمایش کنید. برای دیگری، از نظرسنجی زیر از بیش از 40 منتقد و روزنامه نگار تلویزیونی برای برنامه ریزی تماشای زیاد خود استفاده کنید. از درام‌های اجتماعی مرتبط گرفته تا کمدی‌های فراری و با احساس خوب، این فهرستی از کارهایی است که ارزش پرداختن به آن‌ها را در بین دوره‌های هوای تازه دارد.

«با ماما تماس بگیر» (PBS، Netflix)

مردیث بلیک، نویسنده کارکنان تایمز

در زمانی که یک بیماری همه‌گیر جهانی آسیب‌پذیری‌های سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا و همچنین فداکاری متخصصان پزشکی در سراسر کشور را آشکار می‌کند، «ماما را صدا کن» مجموعه‌ای در مورد – از جمله چیزهای دیگر – است که چگونه پزشکی اجتماعی می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد. بهتر. نه اینکه با سیاست سر شما را کلافه کند: این درام دوره ای، بر اساس خاطرات جنیفر ورث، گروهی از پرستاران-ماماهای سخت کوش را دنبال می کند که برخی از آنها راهبه هستند، در شرق فقیر لندن در شهر لندن. دهه 1950 و 60. ماماها که با هم در صومعه‌ای به نام Nonnatus House زندگی می‌کنند، با دوچرخه سفر می‌کنند، شنل‌هایی که پشت سرشان تکان می‌خورد در حالی که با مادران باردار در اطراف محل ملاقات می‌کنند، اغلب با خانواده‌هایی در شرایط وخیم یا غم‌انگیز مواجه می‌شوند. «ماما را صدا کن»، سخاوتمندانه اما نه گرافیکی، اشک آور، اما نه احساساتی، به ویژه به وضعیت اسفبار زنان طبقه کارگر در بریتانیای اواسط قرن حساس است. بیش از 9 فصل که هشت تای آن در حال حاضر برای پخش در دسترس است. هرگز از رئالیسم اجتماعی دوری نکرده است، که شامل داستان هایی درباره سقط جنین غیرقانونی، نوزادان تالیدومید و آزار خانگی است. و در حالی که هر اپیزود با خوشحالی به پایان نمی رسد گاهی اوقات کاملاً برعکس  در نهایت نمایشی درباره افراد مهربان و شایسته است که تمام تلاش خود را برای ارائه مراقبت های بهداشتی به نیازمندان انجام می دهند. و در حال حاضر، این چیزی برای جشن گرفتن است.

«مردگان متحرک» (AMC، نتفلیکس) The Walking Dead

گرگ براکستون، نویسنده کارکنان تایمز

بله، این مزه اکتسابی است – اغلب معده را به هم می زند. وحشیگری می تواند ناراحت کننده باشد. و این سریال به خصوص در فصل های اخیر بیش از سهم خود فراز و نشیب های خلاقانه داشته است. اما در بهترین حالت، درام طولانی‌مدت «زامبی» AMC یک سواری هیجان‌انگیز خوش‌نویسی، شیک و با بازی فوق‌العاده است که با مضامین بقا و طبیعت انسانی که همه ما به زودی با آن روبرو خواهیم شد، دست و پنجه نرم می‌کند. این سریال هرگز به عنوان یک سریال ژانر خوب به حق خود نرسیده است. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اکنون زمان خوبی برای کشف آن است.

«مردان دیوانه» (AMC، نتفلیکس)

مت برنان، سردبیر تلویزیون تایمز

از نظر من (و برخی دیگر) بهترین ورودی در عصر طلایی اخیر تلویزیون، «مردان دیوانه»  که با هوس باز، از نظر تاریخی طنین انداز، خنده دار تاریک و به طور کلی استثنایی است بر خلاف برخی درام های «پرستیژ» دیگر، سریالی است که خودش را به ارمغان می آورد. برای تماشا و تماشای مجدد من باید نت عالی «واترلو» را که در تابستان 1969 اتفاق می‌افتد، ده‌ها بار دیده‌ام، و هر بار که پیام آن و «مردان دیوانه» مثل دفعه‌ی اول مرا می‌گیرد: «نشستن در در این اتاق، ما هنوز هم می‌توانیم لذت آن ارتباط را احساس کنیم. “چون، من اکنون متوجه شدم، ما برای آن گرسنه بودیم.”

“قطار بی نهایت” (شبکه کارتون)

تریسی براون، نویسنده کارکنان تایمز

یک مجموعه گلچین عجیب، رازآلود علمی-تخیلی، اولین “کتاب” 10 قسمتی “قطار بی نهایت” به دنبال تولیپ، یک طراح بازی مشتاق است که در قطاری بزرگ و عجیب و غریب که شامل ماشین هایی با دنیاهای کاملاً منحصر به فرد است، گرفتار می شود. هرچه کمتر در مورد سفر احساسی تولیپ بدانید، بهتر است، اما کارتون به زیبایی احساس ناراحت کننده بیدار شدن در مکانی را که نمی شناسید و ناامیدی از کار کردن با چیزهایی که نمی توانید درک کنید را به تصویر می کشد. این یک فرار زودگذر از چرخه اخبار بی امان است، اما حداقل یک ماجراجویی کاملا متفاوت در کتاب 2 وجود دارد که باید آن را نیز بررسی کنید.

«موزیکال دبیرستانی: موزیکال: سریال» (دیزنی+)

کریستی کاراس، نویسنده کارکنان تایمز

ناامید هستید که آهنگ‌های Frozen 2 را از ذهنتان بیرون کنید؟ آهنگ‌های به همان اندازه جذاب از «High School Musical: The Musical: The Series» همچنین در Disney+ باید این کار را انجام دهند. در نظر بگیرید که با همنام کمی کمتر بالغ آن شروع کنید: سه گانه اصلی فیلم «موزیکال دبیرستان». به هر حال، همه ما در کنار هم در این ویروس کرونا هستیم.

«جوانتر» (TV Land، Hulu)

اشلی لی، نویسنده کارکنان تایمز

همه در روزنامه می دانند که من “جوانتر” هستم. اما در دوران انزوای اجباری  زمانی که ممکن است از آرایش جسورانه، گردنبندهای خاص و لباس‌های سرگرم‌کننده، و معاشرت با دوستان در بارها و رستوران‌ها غافل شویم این جواهر TV Land این هوس‌ها را آرام می‌کند. به علاوه، این یک کمدی هوشمندانه و براق است: یک فرار عالی از ترس سرفصل های خبری. هر شش فصل در Hulu در دسترس هستند. این 72 قسمت نیم ساعته از زندگی مسالمت آمیز و خنده دار از طریق ساتون فاستر، هیلاری داف و میریام شور است، همه از راحتی خانه شما. بهترین سریال اکشن

دکمه بازگشت به بالا