سلامت و تندرستی

قابلیت جدید اینستاگرام برای کسب درآمد

متا (فیسبوک سابق) رسما تایید کرد که در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام “هدایا” برای اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می دهد تا تشکر خود را در قالب هدایا ابراز کنند و حتی به حساب خود کمک مالی کنند.

روش جدید اینستاگرام برای درآمدزایی اینفلوئنسرها

گاهی اوقات، برخی از کاربران علاوه بر لایک کردن برخی از پست ها، تمایل به حمایت و حتی پرداخت هزینه برای صفحاتی که دوست دارند نیز دارند. اینستاگرام به این نیاز برخی از کاربران توجه کرده و در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام Gifts است تا امکان هدیه دادن در قالب مالی را فراهم کند. قبلاً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اینستاگرام در حال کار بر روی توسعه ابزار هدیه است و اکنون متا آزمایش داخلی این ابزار را تأیید کرده است که نشان می دهد این شرکت رسماً روی چنین ویژگی کار می کند.

اینستاگرام به ویژگی Gifts مجهز خواهد شد

به گفته سخنگوی متا، شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است. اگرچه هدایا هنوز در حال توسعه هستند، نمونه اولیه در حال آزمایش است. این ویژگی اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده موبایل در ماه جولای گزارش شد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع آگاه، اینستاگرام دکمه ای را در زیر منوی “Rate Content” اضافه می کند تا کاربران بتوانند به حساب مربوطه امتیاز دهند. حدود یک ماه بعد، همان منبع آگاه اعلام کرد که این ویژگی توسعه یافته و به Gifts تغییر نام داده است.

بیشتر: افشای بزرگترین نقص آیفون 14 در روزهای قبل از عرضه جهانی

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه، انتظار می‌رود این ویژگی شرایطی را برای کمک‌ها و هدایا فراهم کند.

تیک توک که در حال حاضر بزرگ‌ترین رقیب اینستاگرام است، ویژگی مشابهی به نام هدایا دارد تا کاربران بتوانند به حساب‌های خود هدیه بدهند. شاید اینستاگرام سعی کند این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کند و حتی آن را به یک ویژگی درآمدزایی تبدیل کند.

دکمه بازگشت به بالا