عمومی

اولین 1000 فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

دیجی ممبر علاوه بر فالوور برای کاربران وفادار خود جایزهی دیگری را نیز در نظر گرفته است که برای دریافت این جایزه باید کمی خلاق و پر ایده باشید. دیجی فالوور برای روشن کردن این ادعا، ضمانت بازگشت وجه به صورت تمام و کمال را برای خرید شما ( از 100 تا 100ها هزار فالوور) در نظر گرفته است. نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد.

پس اگر یک حساب شخصی دارید، یک حساب دیگر نیز در اینستاگرام بسازید و برای جلوگیری از بلاک شدن در مراحل کار برای آن یک پروفایل مناسب و بیش از ۴ پست ارسال کنید. پیج خود را طوری طراحی کنید که مخاطبانتان هم به سرعت شما را تشخیص دهند و هم نظم در کسبوکار شما را ببینند. همیشه یک ساختار را دنبال کنید، طوری که ایجاد عادت کنید. به عقیده ما وظیفه فالوورهای فیک ایجاد اعتبار و جذب فالوورهای فعال و اصلی است که به درستی نیز انجام میگیرد و سپس این مخاطبان واقعی شما هستند که تعامل لازم را با شما خواهند داشت.

آنچه بین این دو نوع فالوور فرق ایجاد میکند، نام و عکس پروفایل آنها است که ایرانی یا غیر ایرانی است. تنها به این دلیل که شما بسته به نوع کسب و کار خود بتوانید مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. به کمک این نوع از فالوورها تعداد کامنت ها، لایک ها و به صورت کلی تعامل هایی که برای صفحه ی شما بالاتر می روند و شما می توانید اینگیجمنت ریت بهتری را کسب کنید.

بخش رایگان آن از شما میخواهد که پیج هایی را به صورت رندمی فالو کنید تا الماس بگیرید، با استفاده از الماس هایتان میتوانید فالوور بگیرید و کارهایتان را پیش ببرید. با توجه به اینکه کلیه فعالیت سرور فالوکمپ و فالوجت، تحت وب می باشد، نیازی به دانلود فالوورگیر اینستاگرام نیست و شما می توانید از طریق مرورگر یا Browser خود بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و یا نرم افزار خاصی از این دو سرویس استفاده کنید. فالوور واقعی اینستا و فالوور واقعی تلگرام به شما کمک میکند که بتوانید افراد بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنید به همین دلیل است که حتی برندهای مطرح جهان نیز در شبکههای اجتماعی مختلفی به صورت جدی و هدفمند فعالیت میکنند.

پس حتما باید فالوور های خود را جدی بگیرید. این نکته بسیار مهمی در خرید فالوور اینستاگرام است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. حدود 5 هزار پست در روز برای شما لایک میکند که این خودش به عبارتی جذب فالوور برای پیج شماست. پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. چون تعداد فالوورهای شماست که نشان دهنده اعتبارتان بین رقباست! شما به تعداد افرادی که این صفحه را دنبال کرده و پستهای آن را پسندیدهای اعتماد کردید.

بدون نیاز به پسورد پیج تان و فقط با نام کاربری پیج تان سفارش شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. آیا بهترین زمان برای آمادهسازی یک پست، زمان مناسبی برای بارگذاری آن هم محسوب می شود؟ علاوه بر این با افزایش فالوور واقعی، نرخ مشارکت صفحه افزایش می یابد و به طور طبیعی هم فالوور رایگان اینستاگرام جذب اکانت شما خواهد شد. لازم به ذکر است که بدانید،کلاب هاوس به واقعی بودن فالوور های شما اهمیت زیادی میدهد و اینکه فالوور واقعی کلاب هاوس را دست کم نگیرید. البته نیازی نیست در ابتدای کارتان هزینهی زیادی را بابت تبلیغات بپردازید، بلکه میتوانید با هزینهای اندک، ۱۰۰۰ فالوئر اول پیج اینستاگرامتان را جذب کنید.

با خرید فالوور کلاب هاوس سریع تر میتوانید به درآمد زایی برسید و روم ها و اتاق های زیادی دسترسی پیدا کنید. خرید فالوور کلاب هاوس به شما این امکان را میدهد که به سریع ترین رشد خود نسبت به سایر کاربران دست پیدا کنید. در واقع موضوع فالوورهای ایرانی و خارجی تفاوت چندانی در اصل کار شما نخواهد داشت. در غیر اینصورت احتمال فیک بودن آمار این صفحه بالا است. دیجی فالوور با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمینکنندگان، میکوشد امکان ارائه ارزانترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد.

سایت دیجی فالوور مرجعی مطمئن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام محسوب می شود. دیجی فالوور با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکههای اجتماعی افزایش لایک خارجی اینستاگرام صفحه شما را بهصورت هدفمند و عملی انجام میدهد. افزایش فالوور اینستاگرام یک اقدام ضروری برای همه استراتژی های رشد رسانه های اجتماعی شما است. یک استراتژی بازاریابی داشته باشید و برای خرید فالوور اقدام کنید ، اما به یاد داشته باشید که برخلاف بسیاری از منابع دیگر ، جی فالوور ، فالوورهای جعلی و یا بی کیفیت ارائه نمی کند. در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا