اسرار ورود به اکسپلورر با دیجی فالوور (اپدیت 2022)
دیجی فالوورمزایای ورود به اکسپلورر اینستاگرام
ورود به این قسمت از اینستاگرام مزایای بی شماری دارد.
افراد دیگری غیر از فالوورهای شما میتوانند محتوای شما را ببینند. بنابراین امکان افزایش لایک و کامنت و در نتیجه تعامل با صفحه شما افزایش مییابد.
از مزایای بعدی میتوان به جذب مشترکین اشاره کرد.
همچنین اگر از فرآیند فراخوان مناسب استفاده کنید، میتوانید سرنخهای زیادی کسب کنید.
همه سرنخهایی که به دست میآورید میتوانند روزی به مشتریان شما تبدیل شوند.
اگر صفحه شما یک صفحه فروش است، این مسائل میتواند به فروش شما کمک زیادی کند.
1. زمانی که مخاطبین آنلاین هستند، پیام ارسال کنید
اینستاگرام و الگوریتمهای آن همیشه پستهای جدید را به دنبال کنندگان شما نشان میدهد. بنابراین، به محض اینکه کاربر آنلاین شود، پست شما به او میرسد.
فراموش نکنید که اولین قدم برای ورود به اینستاگرام اکسپلورر، تعامل با مخاطبین شماست.
حتماً از آنالیز جدید اینستاگرام استفاده کنید. این شبکه به شما کمک میکند زمان دقیق و مناسب ارسال را به شما اعلام کند.
متوسط زمان مناسب بین 18:00 تا 19:00 است.
علاوه بر این، میتوانید از تحلیل جدید برای ارسال خودکار استفاده کنید. این یک راه حل عالی برای زمانی است که نمیتوانید پستی را منتشر کنید.
آن را در اولویت قرار دهید:
ویدیو بیشتر در File Explorer دیده میشود. چون به صورت خودکار بازی میکنند.
برای ورود به اینستاگرام اکسپلورر از هشتگ ها و برچسبهای راحت و محبوب استفاده کنید
این یکی از مهمترین و موثرترین مواردی است که میتوان مشاهده کرد.
برندهایی که از هشتگ استفاده میکنند 12 درصد بیشتر از سایر صفحات با هم تعامل دارند.
بنابراین علاوه بر هشتگ های برند خود، از سایر هشتگ های عمومی نیز استفاده کنید. به این ترتیب میتوانید مطمئن باشید که علاوه بر فالوورهای خود، سایر افراد نیز پست را مشاهده خواهند کرد.
حداکثر تعداد هشتگ های مجاز در هر پست 30 عدد است. اما 11 هشتگ خوب برای مشاهده در File Explorer کافی است.
♦ پیشنهاد دیگری که میدهیم این است که برندهای دیگر را تگ کنیم تا تعامل بیشتری ایجاد کنیم.
♦ یک برند تگ شده میتواند پست شما را لایک کند. در نتیجه، پست شما بیشتر توسط فالوورهای آن صفحه دیده میشود.
برند تگ شده همچنین میتواند پست شما را مجدداً ارسال کند. این به شما کمک زیادی برای جذب فالوور میکند.
برچسبهای محلی محلی نیز برای مشاغل محلی توصیه میشود.
علاقه و رفتار مخاطب را مشخص کنید
⇐ در اینجا بهتر است به یکی از الگوریتمهای واضح اینستاگرام توجه کنید.
برای ورود به اینستاگرام اکسپلورر باید علایق مخاطبان خود را بدانید.
اینستاگرام پستهایی را به افرادی نشان میدهد که مرتبطترین موضوع را برای آن شخص دارند. بنابراین هدف خود را انتخاب کنید. سپس سعی کنید مخاطب را درگیر کنید.
با تماس با Explorer خود متوجه این موضوع خواهید شد.
پس از بررسی پستها خواهید دید که موضوعات مورد علاقه شما ایجاد شده است.
خواندن نظرات را هرگز فراموش نکنید. با این کار متوجه نگرانیهای مخاطبان خود خواهید شد.
از Video Stories برای ورود به اینستاگرام اکسپلورر استفاده کنید
موارد زیادی در زمینه داستان نویسی وجود دارد. هیچ کس نمیتواند با اطمینان بگوید اینستاگرام کدام استوری ها را دوست دارد.
اما بر اساس تجربه و اولویت بندی اینستاگرام، استوری هایی با ویژگیهای زیر امتیاز بیشتری کسب میکنند:
♦ بخش تاریخچه به طور خودکار پخش میشود. در نتیجه اینستاگرام ترجیح میدهد محتوای ویدیویی در استوری باشد.
♦ محتوای داستانها تقریباً شبیه رشته مورد علاقه شماست.
همچنین اگر دقت کنید متوجه نزدیک شدن مطالب به فالوورهای شما میشوید.
فراموش نکنید زیبایی بصری را هرگز فراموش نکنید. داستانهای وارد شده در اکسپلورر کاملاً با این ویژگی سازگار است.
به ندرت داستانی را خواهید دید که عکس یا متن باشد.
مشترکین را تشویق کنید تا اعلانها را روشن کنند
بدون شک سرعت تعامل در دیدن شما بسیار مؤثر است. اما زمانی که پست شما مشاهده میشود مهم است.
زودتر لایک و کامنت بگیرید، تأثیر بیشتری داشته باشید.
بنابراین، حسابهایی که این موارد را در مدت کوتاهی پس از ارسال دریافت میکنند، بیشتر به اکسپلورر اینستاگرام خود وارد میشوند.
از مخاطبین خود بخواهید اعلانهای پست را روشن کنند. این به محض ارسال پیام به آنها پیام میدهد.
برخی از اینفلوئنسرها حتی ویدیویی را برای فعال کردن آن ارائه میدهند.
اینفلوئنسرهای بیشماری در حال انجام ترفندهای مختلف برای روشن کردن اعلانها هستند. به عنوان مثال، میتوانید افراد زیادی را جذب کنید که در 60 ثانیه اول نظر میگذارند. از لایک هم میشه این کار رو کرد.
خلاقیت را فراموش نکنید.
درج یک فراخوان برای اقدام (CTA)
دعوت به اقدام برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام
♦ کپشن جایی است که مخاطب به دنبال کلمات مهم میگردد.
♦ پس قدرت آن را دست کم نگیرید. پست بدون شرح هیچ ارزشی نخواهد داشت.
♦ در امضا، تمام تلاش خود را بکنید تا مشترکین را متقاعد کنید که این کار را انجام دهند.
میتوانید از آنها بخواهید که نظر خود را در نظرات با شما در میان بگذارند.
همچنین میتوانید از آنها بخواهید که در انتهای پست یا کپشن لایک کنند.
♦ مثال دیگر: میتوانید از مخاطبین بخواهید دوستان خود را تگ کنند. در میان آنها نقاشی بکشید تا آنها را به علامت گذاری تشویق کنید.
به حداکثر رساندن تعامل مخاطبان برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام
فقط نمیخوام نظر بدم! به نظرات هم پاسخ دهید
همانطور که گفته شد، پستهای بدون شرح را فراموش کنید. یک کاربر اینستاگرام به دنبال صفحات بی روح نیست.
اگر همه چیز درست باشد، مخاطب مایل به اظهار نظر خواهد بود.
پاسخ به نظرات شما یا حتی پیامهای مستقیم دو مزیت برای شما خواهد داشت:
اول: کاربر را به خود وفادار کنید.
دوم: سطح تعامل شما افزایش مییابد. در نتیجه، به ورود اینستاگرام اکسپلورر نزدیکتر میشوید.
در آپدیتهای جدید اینستاگرام، کامنت ها ارزش بیشتری دارند.
بنابراین سعی کنید مخاطب را متقاعد کنید که نظر بدهد.
پستها را بر اساس مخاطبین ذخیره کنید
تعامل در اینستاگرام چیزی فراتر از لایک و کامنت است.
در این زمینه به دو نکته توجه کنید.
ذخیره پیام
تبادل پیام
زمانی که محتوا بر اساس نیاز کاربر تولید شود، مخاطب آن را حفظ میکند.
پستهای آموزشی به راحتی این امکان را به شما میدهند.
اگر محتوای آموزشی نیستند، میتوانید آنها را به شکلی جذاب ارسال کنید.
اگر مخاطب علاقه مند است، از او بخواهید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.
عملکرد خود را آزمایش کنید
به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی کنید.
شما رقیب اصلی خود هستید. هر پست تعاملی بالا را در تابلوی خود قرار دهید.
نحوه ارزیابی:
چه پستهایی را بیشتر دوست داشتید؟
کدام پستها بیشترین نظر را داشتند؟
آیا بومرنگها در ایجاد تعامل مؤثر بودند؟
کدام لحن بهتر بود: خنده دار یا جدی؟
ناگفته نماند که میتوانید از برنامهها یا شبکههای تحلیلی نیز استفاده کنید.
تو نباید
♦ ارسال بدون امضا ممنوع است.
طولانی عنوانهای طولانی ممنوع
♦ استفاده از 30 هشتگ ممنوع است.
غیره هشتگ های غیر مرتبط ممنوع هستند