فرصت رجیستری تبلت‌ها، تا پایان امروز 

فرصت رجیستری تبلت‌ها، تا پایان امروز 

پس از اجرای طرح ثبت همه علائم تجاری رایانه لوحی ، از این پس تنها دستگاه هایی که به طور قانونی به کشور وارد شده اند راه اندازی می شوند و کسانی که این تبلت را خریداری کرده اند باید از فعال بودن و قابلیت سرویس آن تا پایان امروز اطمینان حاصل کنند.

به گزارش پرتال پارسی ، طرح احراز هویت تجهیزات با سیم کارت (رجیستر) در سال 2017 آغاز شد و در مرحله اول این طرح ، همه مارک های تلفن همراه تا اردیبهشت ماه سال 1396 در برنامه ثبت نام قرار گرفتند. با اجرای طرح ثبت ، فقط تلفن هایی که به صورت قانونی وارد کشور شده اند به شبکه اپراتور کشور متصل می شوند. پس از تلفن های همراه ، دستگاه های دیگر باید در صف قرار می گرفتند ، بنابراین در 4 ژوئیه 1400 ، زمان اعمال رجیستری برای سایر دستگاه های سیم کارت ، از جمله ساعت های هوشمند و اسکنر بارکد ، PDA و تلفن ثابت ، تعیین شد. مبدل های موبایل در 19 ژوئیه 1400.

همچنین وقتی برنامه ریزی شده است ثبت تبلت ها این طرح پس از پایان تماس تلفنی به تعویق افتاد. انجمن واردکنندگان تلفن همراه ، تبلت و لوازم جانبی اخیراً از تأخیر در معرفی ثبت تبلت خبر داده است ، به این معنی که بیش از 80 درصد از تبلت های مورد نیاز به صورت غیررسمی وارد شده و قاچاق بوده و نیازی به برنامه ثبت نام نیست. در واقع به دلیل نداشتن رجیستری برای تبلت ها ، بازار قاچاق این محصول به سرعت در حال رشد است و رقابت اقتصادی معامله گران با محصولات آنها به صرفه نیست.

مطمئن شوید که دستگاه از طریق سیم کارت متصل شده است

بنابراین ، اخیراً اعلام شد که ثبت نام تبلت با مارک Lenovo از 2 آگوست آغاز می شود و سپس مارک های دیگر از 9 آگوست به آن می پیوندند. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، افراد و اصنافی که این تبلت را خریداری کرده اند باید دستگاه را تا نیمه شب امروز با سیم کارت متصل کنند ، صرف نظر از اینکه سیم کارت شخص دیگری در دستگاه قرار گرفته است یا خیر. تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید. اگر این کار انجام نشود ، رایانه لوحی ثبت یا سلب مالکیت نمی شود ، که مشکلی را به همراه خواهد داشت. دیگر نیازی به امتحان مجدد افراد و اصنافی نیست که قبلاً سیم کارت وارد کرده اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی سازی مدارس ، کاربران و دانش آموزان متصل به اینترنت از طریق شبکه Wi-Fi باید توجه داشته باشند که با اتصال به شبکه Wi-Fi ، دستگاه آنها در شبکه اپراتور قابل مشاهده نخواهد بود. و این برای کاربران تا پایان روز الزامی است. هنگام قرار دادن سیم کارت در رایانه لوحی ، تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید. برای اطمینان از قابلیت مشاهده در شبکه اپراتور ، در مورد اصالت دستگاه خود از طریق وب سایت Hamta به آدرس hamta.ntsw.ir یا کد # 7777 *سفارش دهید. اگر در پاسخ به س saysال آمده است که دستگاه را دیده اید ، هیچ اقدام دیگری لازم نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا