اقتصادی

سال گذشته ۱۳۹ واحد صنعتی معدنی در فارس احیاء شد

پرتال پارسی / فارس سال گذشته مدیرکل جذب و پشتیبانی سرمایه گذاران استانداری فارس از بازگشت 93 واحد تولیدی غیرفعال و راکد با 3 شغل مستقیم و 3 عملیات استخراج به چرخه تولید خبر داد و گفت:

خاله فولادفر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در روز سه شنبه ، 5 اردیبهشت ماه گفت: ١٧٥٢ این پروژه با سرمایه گذاری بیش از 4000 میلیارد تن در استان در حال اجرا است که 3000 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

مسئول استانداری فارس: از مجموع پروژه های اجرا شده در فارس ، بیش از 2٪ از 589 پروژه و بیش از 4٪ از 97 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی هستند.

وی افزود: پس از توضیحات ، ما طرح پیشرفت فیزیکی بیش از 2 درصد برای کسب تسهیلات بانکی در استان را به بانک مرکزی ارائه داده ایم.

مدیرکل دفتر ارتقا و پشتیبانی سرمایه گذاری استاندار فارس خاطرنشان کرد: 2 میلیارد تومان فرم درخواستی این پروژه است که در صورت اجرای آن راه اندازی می شود.

فولادفر همچنین به اجرای طرح “کارگاه آموزشی با ظرفیت 4 نفر ، هر شهردار” اشاره کرد و با بیان اینکه 2 طرح معرفی شد که 2000 نفر را به کار می گیرد گفت: design طراحی آن نیز 4٪ پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل جذب و پشتیبانی سرمایه گذاری استان فارس افزود: “سال گذشته ، طرح ملی در قالب یک کنفرانس ویدیویی با رئیس جمهور آغاز شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا