اقتصادی

بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در فارس توسط رئیس جمهور

پرتال پارسی / فارس رئیس جمهور طی یک برنامه ویدئو کنفرانس ، دو مرکز تولید آرا سن رونیکا و بهسازان توسعه آرمان را راه اندازی کرد.

روز پنجشنبه ، 11 سپتامبر ، استاندار فارس به دستور رئیس جمهور رسماً واحدهای تولیدی “آرای سن رونکا” و “بهسازان توسعه آرمان” را در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح کرد.

آرا سن رونیکا تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده است و بهسازان توسعه آرمان در تولید پوشش های مختلف آتش و سرما فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس در این مراسم گفت: واحد تولیدی سان رونیکا 31 هزار متر مربع مساحت و 20 هزار متر مربع زیربنا با ظرفیت تولید سالانه بیش از 11 هزار و 300 تن مواد شوینده و بهداشتی دارد. شد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بهره برداری از این تأسیسات تولیدی به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 70 نفر و بیش از 1000 نفر شغل ایجاد می کند خاطرنشان کرد: معدن و تجارت نیز به اجرای ، تکمیل و راه اندازی تولید در مقیاس بزرگ توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کارخانه صنعتی همراه با ایجاد مشاغل مناسب زمینه توسعه اقتصادی و ارتقا صادرات غیرنفتی پرشیا خواهد بود ، یادآور شد: محصولات این کارخانه صنعتی شامل شامپو درجه یک و مایع توالت و نرم کننده مو است. با در نظر گرفتن نیازهای فعلی و آتی کشور ، محصولاتی مانند مایع ظرفشویی ، شوینده لباسشویی ، شامپو فرش و فرش و شیشه پاک کن مطابق با استانداردهای جهانی خورشیدی تولید می کند.

رئیس صمت فارس: دپارتمان تولید توسعه بهسازان آرمان سالانه ظرفیت تولید 8000 متر مربع و زیربنای 2400 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار تن سقف نسوز و 11000 تن کف سقف با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا