زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا درباره رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دهلران به عنوان ایده ای برای ارائه سه ایده است. تولید زباله های سبک جدید، دستگاه ویژه پیشگیری و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه جلوی برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کردند و یک تیم تحقیقاتی به عنوان سرپرست تیم کار بر روی این رویداد تاسیس شد. .

در مرحله نهایی اخذ مجوز، 50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سردار دلها جشن وحدت حوزه و دانشگاه است. شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به رخیان نور. شهرانی و در منطقه عملیاتی برنامه های فرهنگی لشکر دهلران امسال از سرلشکر شهید چاگروند به خاطر رشادت ها و برداشتن گام دوم در انقلاب خرداد 1401 تشکر می کند.


بیشتر بخوانید:

راه اندازی میدان تجهیزات نفتی دانشگاه آزاد دهلران


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با تشریح فعالیت های برجسته پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد در سال 1400 گفت: در سال گذشته به دنبال مجوز برای تملک 50 هکتار زمین کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی بودیم. منابع طبیعی دهلران و این حمل و نقل رو به اتمام است.

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی تشکیل درآمد غیر مدنی با توجه به پتانسیل بوم گردی شهرستان دهلران جهت تایید به سازمان مرکزی ارسال شد و به همراه تیم پژوهشی سه ایده برای شرکت در گام دوم دانشگاه تهیه و ارسال شد. کتاب های درسی 10 دوره کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده است و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور دهلران با قدردانی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزشی گفت: جذب دانشجو یکی از فعالیت های آموزشی در حوزه تفاهم استانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم آخر است، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این یکی از برنامه های گروه دانشگاه است.

وی گفت: در سال گذشته یکی از نکات قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامی دهلران اعطای انواع وام های دانشجویی به دانشجویان بود و مهمترین اتفاق دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر بود که دانشجویان علاقه مند شدند. آینده ی نزدیک “.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا