روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد

روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد

پرتال پارسی / هرمزگان دو پروژه با مشارکت وزیر صنعت ، معدن و تجارت در هرمزگان راه اندازی شد.

رزم حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت وی در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از ترخیص سریع کالاهای اساسی خبر داد و افزود: ستاد اقتصادی دولت دستور ترخیص کالاهای گمرکی کشور از جمله بندرعباس را در اسرع وقت صادر کرده است. هدف اصلی سفر من نظارت دقیق بر اجرای این بیانیه است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان امشب (14 آبان) به خبرنگاران گفت: ماسک سه طبقه در شهرک صنعتی بندرعباس شماره 1 و خط تولید ساختمان سیستم مهندسی معدن هرمزگان با مشارکت وزیر صمت به بهره برداری رسید.

خلیل گاسمی با اشاره به اینکه 10 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این پروژه ها هزینه شده است خاطرنشان کرد: زمانی که کارخانه تولید سه لایه ماسک به بهره برداری برسد تولید ماسک در هرمزگان دو برابر می شود و کارخانه با 4 خط تولید قادر به فعالیت روزانه است. 500000 ماسک تولید کنید.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ساختمان سیستم مهندسی معدن استان هرمزگان دارای 4 طبقه ، زیربنای هر طبقه 200 متر مربع و در مجموع 860 متر مربع است.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، سفر به بندر شهید رجایی بندرعباس و جلسه کارگروه کاهش و رفع موانع صادرات و صادرات کالاهای اساسی از بنادر نیز از برنامه های مهم سفر وزیر صمت به هرمزگان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا