تلاش برای سر و سامان دادن به بازار مرغ تا ماه رمضان

تلاش برای سر و سامان دادن به بازار مرغ تا ماه رمضان

پرتال پارسی / خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با بیان اینکه ما هنوز از بهترین عرضه مرغ در بازار فاصله داریم گفت: «ما سعی می کنیم از نظر تهیه مرغ مشکلی نداشته باشیم. تا ماه مبارک رمضان در بازار. ”

رضا فرجام در گفت وگو با پرتال پارسی ، درباره وضعیت مرغ در بازار اهواز گفت: مرغداری های کشور در زمینه جوجه کشی با مشکل روبرو هستند که با تلاش سازمان کشاورزی برای تأمین درآمد و صنعت این مشکل برطرف شد. ” ، معدن ، تجارت و سازمان دامپزشکی.

وی در مورد بهبود عرضه مرغ در بازار گفت: “با این حال هنوز از مساعدترین شرایط برای تهیه مرغ در بازار فاصله داریم. تعطیلات Nauryz و گران بودن گوشت قرمز ، مصرف کنندگان را مجبور به جایگزینی گوشت قرمز با گوشت قرمز کرد که منجر به افزایش مصرف مرغ شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان گفت: “ما در تلاش هستیم اطمینان حاصل کنیم که تا ماه مبارک رمضان از نظر تأمین مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد. در حال حاضر وضعیت مرغ در خوزستان بسیار بهتر از استانهای دیگر است.

فرجام درباره قیمت مرغ و بسته بندی آن گفت: قیمت مرغ ثابت و روی بسته بندی درج شده است. طبق تصمیمات ستاد ملی ضد تاج ، برش ممنوع است. از اواسط ماه مارس ، 35 پرونده علیه فروشندگان به دلیل برش مرغ و چشیدن گوشت مرغ غیربهداشتی تشکیل شده است. .

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده گران شدن مرغ حتماً با سامانه 124 تماس گرفته و قیمت بالاتری را اعلام کنند تا با حل مشکل دست کسانی که در بازار سود می برند کاهش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا