عمومیکسب و کار ویژه

تعمیر کارواش خانگی دینامی

استفاده از ماشین لباسشویی های خانگی برای شستشو و نظافت روزانه در باغ، پارک، منزل و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آب خوب است; با استفاده از آب خانگی، مصرف آب و مواد شوینده، هزینه ها، نیروی کار، زمان استحمام و … بسیار کاهش می یابد. اما گاهی اوقات استفاده نادرست و نادرست می تواند به دستگاه آسیب برساند و در نتیجه قدرت و کارایی دستگاه را کاهش دهد. برخی از مشکلاتی که با آن مواجه شده اید با دانش فنی به راحتی قابل حل است و برای سایر مشکلات باید به تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا ایرادات را برطرف کرده و کارواش را در منزل تعمیر کنید. در ادامه مقاله با نحوه تعمیر پمپ کارواش در منزل و نحوه کنترل دستگاه به طور کامل و بررسی مشکلات جدی و رایج آشنا می شویم.

تعمیر کارواش

برای تعمیر خودرو و ارسال دستگاه خود برای سرویس می توانید با تیم متخصص ما تماس بگیرید

زنجیر کارواش خانگی را بشکنید

متاسفانه هیچ راهی برای تعمیر کلید برق وجود ندارد و باید کلید جدید را تعویض کرد

تعمیر نازل کارواش خانگی

معمولاً نازل کارواش با یک سوزن باریک تمیز می شود، اما اگر بیش از حد پهن باشد باید آن را تعویض کرد تا به دستگاه آسیبی نرسد.

در سرویس بهداشتی خانه مشکل به اصطلاح عمر مفید نخواهیم داشت. زیرا اگر از پاک کننده های خانگی به طور صحیح و مداوم استفاده کنید، می توانید برای سال های آینده یک پاک کننده خانگی سالم و بدون لکه داشته باشید…

اما اگر به نکات مهم توجه نکنید و در حین استفاده از ماشین لباسشویی خانگی از این وسایل برقی استفاده کنید، مجبور خواهید بود ظرف مدت کوتاهی ماشین لباسشویی خانگی را تعمیر کنید.

بسیاری از افراد پس از خرید کارواش خانگی اقدام به تعمیر این دستگاه ها می کنند، زیرا به نکات آن توجه کافی نداشته و باعث از کار افتادن دستگاه شده اند.

دلایل رایج خرابی کارواش خانگی استفاده بیش از حد، استفاده از آب قلیایی و اسیدی، فرسودگی تجهیزات، تعویض فیلتر آب و شستشوی خودروهای خانگی بدون آب است. هر یک از این شرایط می تواند باعث آسیب به کارواش خانگی شما شود که نیاز به تعمیر دارد

یکی از عادات بد بسیاری از افراد این است که اگر خودروی منزل خراب شود، خودشان سعی می کنند آن را تعمیر کنند.

شما نمی توانید تعمیر کارواش خود را در خانه با یک آموزش ساده شروع کنید. به جای تعمیر خودسرانه دستگاه، می توانید با تماس با نمایندگی و یا خدمات پس از فروش شرکتی که کارواش خانگی خود را از آن خریده اید، آن را به صورت صحیح و اصولی تعمیر کنید. تعمیر کارواش در منزل مشکلات متعددی دارد.

کارواش خانگی کارچر

در حالت اول می توانید دستگاه را به طور کامل غیرفعال کنید و حتی زمانی که به نمایندگی مراجعه می کنید نتوانید آن را تعمیر کنید. در این صورت فقط زیان مالی را متحمل خواهید شد.

اما در مورد بعدی که برایتان توضیح خواهم داد، علاوه بر خسارت مالی ممکن است دچار خسارت جانی شوید. سیستم کارواش در منزل برای افرادی که تجربه و دانش کافی برای تعمیر دستگاه هایی مانند شستشوی خانگی را ندارند بسیار پیچیده و احمقانه است.

بنابراین هرکس بگوید سیستم کارواش خانگی احمقانه و پیچیده است، با راندن قطعات آن، دستگاه به برق متصل می شود.

پس از اطمینان از اینکه دستگاه به درستی کار می کند، کافی است آن را به برق وصل کنید. این امر نه تنها می تواند باعث برق گرفتگی فرد شود، بلکه حتی اگر محیط مرطوب باشد و به کف مرطوب کارواش خانگی متصل باشد، می تواند به افراد در ناحیه مرطوب کف اطراف دستگاه نیز شوک وارد کند.

در بدترین حالت، دستگاه علاوه بر برق گرفتگی نیز می تواند منفجر شود. زیرا ماشین لباسشویی خانگی با آب و برق کار می کند و ترکیب هر دو باعث بروز حوادثی مانند برق گرفتگی و حتی انفجار می شود. تعمیر کارواش در منزل ربطی به سیم بری یا تعمیر کولر آبی و … ندارد.

شما نمی توانید فقط به کسی یک وسیله برقی بدهید تا آن را تعمیر کند. به عنوان مثال، آیا حاضرید کامپیوتر خانگی خود را برای تعمیر در اختیار فردی قرار دهید که فقط کولر آبی را تعمیر می کند؟ البته پاسخ منفی است. به همین دلیل، مهم است که هر دستگاهی را برای تعمیر به متخصصان مرتبط با آن دستگاه بسپارید.

نکته مهم در مورد تعمیر کارواش خانگی این است که پس از خرابی دستگاه آن را به برق وصل نکنید. دستگاه های آسیب دیده را نمی توان دوباره مجبور به کار کرد. بنابراین لازم است پس از خرابی به هیچ وجه آن را به برق وصل نکنید.

گیربکس

در شهر کارگاه های زیادی برای تعمیر لوازم الکترونیکی مانند شستشوی خودرو در منزل وجود دارد. اما توصیه ما به شما این است که تعمیرات کارواش خود را به افرادی که دارای مجوز نمایندگی شرکت کارواش نیستند نسپارید. بهترین گزینه برای تعمیر خودرو در منزل تنها نمایندگی در کار خود است.

حتی در مورد تعمیر پمپ ماشین لباسشویی خانگی نیز نباید این کار را به کارشناسان دیگر شرکت ها بسپارید. در زیر نکاتی را در مورد نحوه تعمیر این دستگاه ها بیان می کنیم تا نمایندگی های مربوطه بتوانند به راحتی و بدون استرس در مدت زمان کوتاهی آن ها را تعمیر کنند. قبل از هر چیز بهتر است ویژگی های ماشین شوی خانگی خراب را بدانید.

در بسیاری از موارد زمانی که این دستگاه ها از کار بیفتند، کارایی خود را از دست می دهند، مانند میزان آب تولیدی. مورد دیگر به صدای عجیب او مربوط می شود. اگر صدایی که از دستگاه می شنوید ناآشنا یا ناخوشایند است، کاری که باید انجام دهید این است که فورا دستگاه را خاموش کرده و اتصال برق را از دستگاه جدا کنید. کارواش خانگی ایتالیایی

آب مخزن نیز باید تخلیه شود. لرزش بیش از حد دستگاه نیز نشانه خرابی ماشین ظرفشویی در منزل است. اگر احساس کردید که لرزش دستگاه به طور کامل قطع شده یا قویتر از حد معمول شده است، آن را مانند حالت قبل خاموش کنید.

با مشاهده خرابی سینک خانگی، لازم است آب داخل مخزن تخلیه و کاملا خشک شود. پس از مطالعه دفترچه و همچنین تماس با مشاورین شرکتی که کارواش خانگی را از آن خریداری کرده اید، خودرو را به نمایندگی های مربوطه ببرید و خودرو را برای تعمیر توسط متخصص بسپارید.

اگر آسیب دستگاه متوسط ​​باشد، می توانید ظرف یک هفته دستگاه خود را پس بگیرید. نکته مهمی که باید رعایت کرد تست دستگاه پس از دریافت در همان نمایندگی می باشد. من تست دستگاه را برای زمان دیگری متوقف نمی کنم. برای دریافت شماره از یک شرکت مرتبط، باید دفترچه راهنمای آنها را مطالعه کنید.

دلیل عدم شستشوی خودرو در منزل

به طور کلی علل خرابی پمپ کارواش خانگی را می توان با دلایل زیر مشخص کرد: استفاده بیش از حد، استفاده از آب قلیایی یا اسیدی، عدم وجود رسوب در دستگاه، تعویض فیلتر آب، استفاده از کارواش خانگی بدون آب. هر کدام از این موارد باعث آسیب به کارواش خانگی شما می شود که نیاز به تعمیر دارد.

مشکلات رایج شستشو و تعمیر خودرو در خانه!

ماشین شوی های خانگی تولید شرکت های معتبر از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما بنا به دلایلی ممکن است هنگام کار با آنها مشکلاتی پیش بیاید. در زیر یک راهنمای سریع برای مشکلات رایج شستشوی ماشین خانگی آورده شده است.

آب از نازل تفنگ خانگی خارج نمی شود.

اگر آب از دستگاه خارج نمی شود، ابتدا باید خود نازل را بررسی کنید. ذرات جامد در آب، به ویژه مواد شیمیایی نامحلول و سایر املاح کوچک، می توانند نازل را مسدود کنند. بنابراین تمیز کردن نازل اولین قدم در حل این مشکل است. اگر هنوز آب از نازل خارج نشد، انسداد ورودی آب را بررسی کنید. اگر بعد از بازکردن هر دو قسمت همچنان مشکلی وجود داشت، صدای مکش هوا را خواهید شنید. این صدا نشان می دهد که مخزن مواد شوینده خالی است یا اتصال شلنگ شل شده و پمپ در حال تخلیه است. این مشکل را با پر کردن مخزن و سفت کردن یا تعویض اتصالات برطرف کنید.

فشار آب خروجی کم

اگر فشار آبی که از ماشین لباسشویی خارج می شود کم است، ابتدا بررسی کنید که آیا ورودی آب مسدود شده است و آن را بردارید. احتمال دیگر استفاده از نازل معیوب یا نازل نامناسب است که باعث کم شدن فشار آب می شود. پس در مرحله بعد نازل کارواش خانگی را تعویض کنید. یکی دیگر از دلایل این مشکل که بدیهی به نظر می رسد، ورود آب کم است. افزودن مواد شوینده به مخزن تقریبا خالی آخرین راه حل برای حل مشکل کم فشار آب یا مواد شوینده خروجی در نظر گرفته می شود. سرسیلندر برای کارواش خانگی

توزیع مقدار کمی مواد شوینده

شایع ترین دلیلی که باعث می شود مواد شوینده با دبی کم از ماشین لباسشویی خانگی خارج شود، انتهای مواد شوینده داخل باک است. یکی دیگر از دلایل رایج گرفتگی شلنگ مواد شوینده است. بنابراین برای رفع این مشکل ابتدا باید از پر بودن مخزن کارواش خانگی و مسدود نبودن شلنگ مطمئن شوید. دلیل دیگر این مشکل باز نبودن شیر مواد شوینده است. همچنین فشار بالا مانع از عملکرد صحیح این پمپ می شود.

دوره کارواش خانگی

در ادامه این بخش به برخی از مسائل اصلی در استفاده از کارواش های خانگی خواهیم پرداخت.

فشار آب پمپ کارواش را کاهش دهید

یکی از مهم ترین قسمت های آموزش تعمیر کارواش، شناسایی صحیح علت افت فشار در کارواش خانگی شماست. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که صاحبان تجهیزات واترجت از آن شکایت دارند و علت نارضایتی آن ها می باشد، عدم توانایی در تامین پایه و فشار مورد انتظار از این تجهیزات است. به من گفته شد که فشار آب خروجی از نازل کمتر از مقدار مورد انتظار است در این صورت مشتری استرس مناسبی را نشان می دهد. خدمات پشتیبانی به دقت ارزیابی خواهد شد.

هنگامی که پمپ در سلامت کامل است، باید به دلایل دیگر بروید. از هر 10 مورد فشار کم آب در لوازم شما، 9 مورد آن به دلیل وجود جرم و آلودگی در پمپ دستگاه است. این آلودگی منجر به گرفتگی دریچه، لنس و نازل می شود. بنابراین بهتر است پس از رفع این مشکل نازل را تعویض کنید. قبل از تعویض، باید مطمئن شوید که اندازه نازل درست است. علل دیگر عبارتند از:

· بینی خود را ببندید: در این مرحله لازم است مایع لباسشویی خانگی را تعویض کنید.

· ورود هوای غیرعادی به لوله های ورودی آب: برای رفع این مشکل ابتدا لوله را باز کرده و هوا را آزاد کرده و سپس لوله ها را دوباره وصل کنید.

در شیلنگ خروجی آب نشتی وجود دارد: در این حالت باید شیلنگ جدید تعویض شود.

فرسودگی واشرها: واشرها را بررسی کرده و در صورت فرسودگی تعویض کنید.

گرفتگی سوپاپ اگزوز: در صورت گرفتگی دریچه اگزوز باید تعویض شود.

عدم تامین آب از منبع: جریان آب تامین شده توسط منبع را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مانعی بر سر راه آب ورودی وجود ندارد.

· فیلترها شامل آب بندی هستند: فیلتر را بررسی و تمیز کنید

عملکرد غیرعادی و تعمیر پمپ کارواش خانگی

اگر احساس می‌کنید عملکرد پمپ کارواش خانگی مشکل دارد و کارکرد آن مشکل است، باید موارد زیر را بررسی کرده و تعمیرات کارواش خانگی را انجام دهید:

آب زیاد و غیرمجاز در آب: دمای خود آب می تواند زیاد باشد یا در مکان های گرم که در معرض نور خورشید هستند، دمای آب داخل لوله افزایش می یابد برای حل این مشکل باید ماهی را در سایه قرار دهید. تا حد امکان و استفاده از آب سرد.

حداقل باز شدن فشار آب در پمپ گاراژ: اندازه دهانه باید با مدل دستگاه مطابقت داشته باشد.

هوای داخل لوله: اگر از هوای داخل لوله مطمئن هستید، لوله باید به خوبی متصل و محکم باشد.

موتور کارواش خانگی بیش از حد گرم می شود

دکمه بازگشت به بالا