سلامت و تندرستی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گفت: مجتمع واکسیناسیون Covid 19 همزمان با شبکه بهداشت شمیرانات و مجتمع تاریخی و فرهنگی نیاوران در ورودی این مجموعه ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی فعلی موزه ها ، مجموعه نیاوران تصمیم گرفته است با اهدای بخشی از این فضا به مرکز بهداشت شمیرانات گام موثری در نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد تا پایگاه واکسیناسیون گسترده ای ایجاد کند. 19 ..

این کار با پیگیری معاون فرهنگی مجموعه نیاوران به منظور کمک به جلوگیری از شیوع بیماری و انجام فعالیت های اجتماعی مجموعه تاریخی و فرهنگی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران برای خدمات رسانی به شهروندان واقع شده است و معرفی دوزهای اول و دوم واکسن مطابق با اولویت ها و برنامه واکسیناسیون در کشور با رعایت شرایط و توافقات لازم انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، مدیر و سرپرست موزه ملک ، اندکی قبل از ایجاد یک پایگاه داده واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود ارسال کرد که همه موسسات باید از آنها در مواقع بحرانی استفاده کنند. گاهی از امکانات مکانی استفاده می کند که می تواند پایه ای برای درمان باشد. قابل توجه است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس به همراه وزارت بهداشت بخشی از فضا را به یک پایگاه واکسیناسیون منطقه ای تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در قلمرو این دو موزه قرار دارند با امید جدیدی از این موزه ها بازدید می کنند ، بنابراین نقش اجتماعی و محیط موزه ها متفاوت به نظر می رسد.

موزه ها در 6 آوریل 1400 کاملاً تعطیل شدند و بسیاری از شهرها قرمز شدند.

دکمه بازگشت به بالا