سلامت و تندرستی

ادعای یک شرکت دارویی درباره واکسن کرونا

کاربرد:

فایزر ، یک شرکت دارویی ایالات متحده ، روز جمعه گفت که واکسن ویروس کرونا را برای تأیید به اداره اجرای داروی فدرال آمریکا تحویل می دهد تا پایان ماه نوامبر.

طبق گزارش فایننشال تایمز در لندن ، شرکت Pfizer قصد دارد نتایج واکسن جدید ایمنی ویروس کرونا را که در هفته سوم نوامبر توسط شرکت آلمانی Baywan Tech تولید شده است ، آزمایش کند تا مورد تأیید سازمان غذا و داروی فدرال قرار گیرد. داروی ایالات متحده

مدیر عامل شرکت Pfizer آلبرت بورلا گفت این واکسن در حدود 38000 نفر در سراسر جهان آزمایش شده است.

Pfizer یک رهبر در این رقابت است ، زیرا هیچ شرکت دارویی در خارج از روسیه یا چین مجوز استفاده از واکسن را دریافت نکرده است.

خانم بورلا گفت این واکسن تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود ، هرچند که این وضعیت خوب است.

رئیس جمهور دونالد ترامپ قبلاً قول داده بود که واکسن تاج طی چند هفته آینده (قبل از انتخابات 3 نوامبر) در دسترس باشد ، اما داروسازان آن را به عنوان بخشی از کارزار انتخاباتی خود پذیرفته اند.

بورلا در نامه ای به کارمندان Pfizer که به فایننشال تایمز نیز رسیده بود ، نوشت: “افزایش” استکبار سیاسی “در مورد ساخت و زمان واکسن ویروس کرونا ، اعتماد عمومی را از بین می برد. Pfizer می تواند از موثر بودن واکسن در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) اطمینان حاصل کند ، اما این اطلاعات ممکن است دیر یا زود به دلیل تغییر در شرکت کنندگان در آزمایش منتشر شود.

برای دریافت مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، Pfizer باید حداقل نیمی از اطلاعات ایمنی شرکت کنندگان در یک آزمایش واکنش دقیق را ظرف مدت 2 ماه از دریافت آخرین واکسن ارائه دهد.

واکسن های Pfizer و Biovan Tech بر اساس فناوری جدید MRNA در دو مرحله معرفی می شوند.

دکمه بازگشت به بالا