اقتصادی

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

بر اساس آخرین گزارش از وضعیت تردد در محورهای کشور ، جاده های منتهی به استان از استان های شمالی به پایتخت با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو بود که برخی از آنها یک طرفه بود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد در محور جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است ، در حالی که در مرزن آباد ، تردد شمال به جنوب و هزار چم در این محور قرار دارند. تردد در محور خراز از جنوب به شمال ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، ترافیک سنگینی در جهت شمال به جنوب محور خراز ، بین پارک جنگلی آمل تا چهارراه چالائو و ولسوالی های علیمستان ، کهرود ، بایزان و گزنگ و در منطقه شیرگاه در جهت شمال به جنوب وجود دارد. در محور فیروزکوه مسیرهای کنارگذر سرخه کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و ولسوالی دماوند ایجاد شد.

همچنین ترافیک سنگینی در بزرگراه رشت-قزوین بین امامزاده هاشم و رودبار بین پارک جنگلی سراوان ، ترافیک سنگین در بزرگراه پردیس-تهران در مناطق کمراد و جاجرود ، ترافیک سنگین در بزرگراه قزوین-کرج-تهران از هشتگرد به کمالشهر وجود دارد. ترافیک سنگین در منطقه کمالشهر در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله بین آنلاین ویلا و پل کلاک گزارش شده است ، در حالی که ترافیک سنگینی در محور فشم تهران ، بین حاجی آباد و رودک گزارش شده است.

با این حال ، بر اساس آخرین محاسبات هواشناسی ، بارندگی در محور فیروزکوه-خالوس و همچنین استانهای اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان ، در محور خراز بزرگراه تهران-شمال و قزوین-رشت وجود دارد. بزرگراه. عدم وجود تداخل جوی

طبق آخرین اطلاعیه ها ، پلیس راهنمایی و رانندگی تردد در محورهای مختلف را ممنوع می کند:

الف) محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای جمعه (7 آنلاین) از ساعت 13:00 تا 2 بامداد روز بعد از کرج و شروع بزرگراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع است. 15 تا 4 صبح همان روز بزرگراه شمالی یکی خواهد بود -مسیر.

ج) محور خراز:

به گفته پلیس راهنمایی و رانندگی ، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از تهران به آمل و پس از ساعت 15:00 از ساعت 15:00 ممنوع است. بعد از آب عاص تا ساعت 2 بامداد آن روز در همان جهت به سمت تهران خواهد بود.

توجه: در صورت افزایش ترافیک و سطح ناکافی جاده ، محدودیت های مقطعی از محورهای جنوبی به شمال و بالعکس در محورهای هالوس و خراز برای رفع ازدحام ترافیکی اعمال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا