اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای چالوس و خراز (شمال به جنوب) در بسیاری از محورهای ترافیکی (جهت رفت و برگشت) یک طرفه بود.

به گزارش پرتال پارسی، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اخطار بعدی ممنوع و ترافیک سنگین در محدوده (شمال به جنوب) وجود دارد. آژانس خبری. انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین ترافیک در بزرگراه تهران – شمال (جنوب به شمال) و ترافیک در محور خراز (جنوب به شمال) و ترافیک سنگین در محورهای خراز (شمال به جنوب) و لاریجان، بایژان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب. مناطق e-Ask.

از دیگر شرایط ترافیکی در محورهای شمالی ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلخک، محور رشت – قزوین، محدوده جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو است. و در محور و بزرگراه پردیس. منطقه جاجرود تهران گزارش شده است.

بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. رودک، محور اردبیل – آستارا و بالعکس در محدوده گردنه خیران و محور گالیکش – جنگل گلستان.

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که در محورهای شمالی تداخل جوی وجود ندارد و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری باران می بارد. ، استان های خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر، بر اساس تصاویر دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های یگان‌های راهداری سراسر کشور، بقیه محورهای ترافیکی کشور به‌جز محورهای مسدود و ممنوع، در حالت عادی باز و در حال حرکت هستند. بر اساس آخرین آمار سرشماری 2 حرکت فعال در محورهای برون شهری طی شبانه روز گذشته، حاکی از افزایش یک دهم درصدی نسبت به روز گذشته است. سهم کامیون های سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و حداقل تردد بین ساعت 16 تا 17 است و مردم می توانند راحت ترین ساعات را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا