اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده چالوس، هراز و فشم

بر اساس آخرین گزارش های رسمی، تردد در محور شمالی از جمله جاده فشم به چالوس، خراز و تهران در ساعات باقی مانده از نوریز افزایش می یابد.

به گزارش پرتال پارسی، بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محور چالوس – کرج از میانک و مجلار و نارنجی به وین و محور خراز شمالی به جنوبی و شمال شرقی است. منطقه گزنگ اما در محور فیروزکوه در مسیر بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت در دو جهت و در محورهای شمالی هیچ گونه مانعی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، در سایر محورهای مرکز کنترل راه های کشور به جز ترافیک سنگین در محور فشم – تهران در محدوده گردنه گوچک، مشکل جوی و تداخل ترافیکی وجود ندارد.

در جدیدترین گزارش ناوریز این مرکز همچنین آمده است که از ابتدای اجرای طرح نوریز یعنی از 25 اسفند تا 13 فروردین سال گذشته به طور میانگین 2 میلیون و 210 هزار و 597 خودروی مختلف در محورها و جاده های میانی تردد کرده اند. – دیروز تردد منطقه یک میلیون و 338 هزار و 300 وسیله نقلیه بود.

این حجم تردد بین استانی نسبت به مدت مشابه اسفند سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است. تردد نسبت به مدت مشابه در اسفند ماه 1399 بیش از 231 درصد و نسبت به مدت مشابه در اسفند 1398 حدود 19 درصد افزایش داشته است.

همچنین در روزهای پایانی نوریز سفرهای بین منطقه ای حمل و نقل و جاده ای در 5 فروردین ماه امسال انجام شد که بیش از 2 میلیون و 646 هزار و 100 دستگاه خودرو در مسیرها تردد کردند.

استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین افزایش تردد بین استانی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کردند که نسبت به مدت مشابه 116، 111، 78، 74 و 71 درصد افزایش داشت. سال گذشته به ترتیب در سال گذشته

از سوی دیگر، در سال گذشته تعداد اعداد ثبت‌شده در 25 قرائت‌خانه سنفد به بیش از 12 میلیون و 213 هزار و 200 عدد با ترکیب‌های مختلف استان‌های مختلف شامل 11 میلیون و 748 هزار و 900 عدد رسید. این افراد و سهم تهران و البرز با بیش از 3 میلیون و 300 هزار خودرو همچنان نسبت به سایر استان ها بیشتر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا