اقتصادی

اختلال در اینستاگرام؛ مشکل جهانی است

اینستاگرام امشب برای برخی از کاربران در سراسر جهان متوقف شد.

به گزارش پرتال پارسی ، شبکه اجتماعی اینستاگرام امشب برای کاربران جهانی قطع شد. به گزارش دیلی میل ، هزاران کاربر در سراسر جهان گزارش دادند که برنامه اینستاگرام در اواسط پنجشنبه خراب شده است.

بسیاری از کاربران اینستاگرام به توییتر مراجعه کرده اند تا تجربیات خود در مورد هک اینستاگرام را به اشتراک بگذارند و مطمئن شوند که این یک مسئله رایج است. برخی از کاربران نمی توانند برای پیروان خود پیام یا نظر ارسال کنند ، در حالی که برخی دیگر نمی توانند از ویژگی رویداد اینستاگرام استفاده کنند ، یا برخی دیگر اصلاً نمی توانند به برنامه دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام هک شد و یک ماه پیش نیز حادثه مشابهی رخ داد. Downdetector ، که بر وقفه ها و اختلالات وب سایت ها و خدمات از منابع مختلف ، از جمله گزارش خطا ارسال شده توسط کاربران بر روی پلت فرم نظارت می کند ، مشکل را برطرف کرده است. با این حال ، چند ساعت بعد ، اینستاگرام اعلام کرد که مشکلی را که دسترسی برخی از کاربران به این پلتفرم را نقض می کند ، حل کرده است.

اینستاگرام در توییتی نوشت: “ما رفتیم! اگر در گذشته شرایط سخت بود ، اکنون حساب شما باید به حالت عادی برگردد. “

طبق آخرین وب سایت ردیابی وب سایت Down Detector ، اینستاگرام حدود 6000 کاربر را حذف کرده است. اینستاگرام که مالک فیس بوک است قبلا گفته بود که می داند برخی از کاربران با این مشکل روبرو شده اند و سعی می کنند آن را برطرف کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا