بین الملل

آمریکا به یک جرقه نیاز دارد تا سال‌ها درگیر جنگ داخلی خون‌بار شود/هجوم مردم برای اجاره خانه در خارج از شهرها برای فرار از ناآرامی‌ها

تقریباً همه تحلیل گران امنیتی و سیاسی اتفاق نظر دارند که ممکن است در طی انتخابات سه شنبه و بعد از آن درگیری های خشونت آمیزی رخ دهد ، گروه بین المللی آنا گزارش داد که همه آماده آشوب و حتی جنگ داخلی هستند.

هر دو طرف از احتمال تقلب در آرا صحبت کردند. واقعیت فعلی ذهن طرفداران افراطی هر دو حزب جمهوری خواه و حزب دموکرات را پس از اعلام نتایج انتخابات معطوف به تقابل با یکدیگر کرده است.

مقامات آمریکایی که به شدت به کارشناسان امنیتی در داخل ایالات متحده اصرار می ورزند ، باید آماده باشند تا در صورت تنش رای دهندگان ، رای گیری را ادامه دهند. مقامات محلی باید هر دو طرف را به برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه ترغیب کنند. رهبران کشورهای دیگر باید مقامات ارشد ایالات متحده را وادار به اتخاذ روش های دموکراتیک برای پایان دادن به اختلافات احتمالی کنند. بنابراین ، رسانه ها باید از اعلام زودهنگام و پیش بینی برنده خودداری کنند.

چنین توصیه هایی همیشه چند روز قبل از انتخابات انجام می شد ، اما این بار تهدیدها قابل توجه است: آنها به اقدامات مردم هنگام خرید کالاهای عمومی ، اسلحه ، اجاره املاک خارج از شهر برای فرار از جنگ و حتی در تعطیلات برای ترک کشور نگاه می کنند. . از طرف دیگر آمادگی شدید نیروهای امنیتی نشان می دهد که این بار وضعیت در ایالات متحده متفاوت است.

تنها در صورت امتناع یک طرف از انتخابات از نتایج ، گروه های مسلح با انگیزه سیاسی به نوعی نیروهای امنیتی معترضان را راضی می کنند و پلیس می گوید که آنها دیگر قادر به کار با معترضان صلح طلب و غارتگران اموال عمومی نخواهند بود.

شهروندان سیاه پوست برای دفاع از خود اسلحه برمی دارند

این کشور متحمل خسارات سنگینی از جمله بردگی ، جنگ داخلی ، درگیری های کارگری و کارفرمایی و نابودی مردم بومی شد. اکنون ، با وجود همه رنج ها ، میلیون ها اسلحه و حرکات افراطی در دست مردم ، از جمله “برتری طلبان سفیدپوست” وجود دارد و این زرادخانه فقط جرقه ای است برای جلب آمریکا به سالهای جنگ داخلی خونین.

ایالات متحده برای راه اندازی یک جنگ خونین داخلی برای سالهای طولانی به جرقه ای احتیاج دارد

گازیتارو روسیه گزارش داد که آفریقایی-آمریکایی ها در ماه های اخیر برای سرکوب بی رحمانه اعتراضات نژادپرستانه پلیس به خرید اسلحه پرداخته اند ، به ویژه از آنجایی که قانون اساسی آمریکا به هر شهروند حق خرید و حمل سلاح را داده است. وجود دارد.

اقدامات مردم در هنگام خرید کالاهای عمومی ، اسلحه ، اجاره فضای خارج از شهر برای فرار از جنگ و حتی تعطیلات برای ترک کشور نشان دهنده بحران پیش از انتخابات 2020 است.

براساس مرکز حقوقی گیفوردز ، در دهه گذشته بیش از 1.2 میلیون آمریکایی مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند! هر ساله 36000 آمریکایی بر اثر شلیک مستقیم جان خود را از دست می دهند و در ایالات متحده روزانه به طور متوسط ​​100 نفر بر اثر شلیک گلوله می میرند.


بیشتر بخوانید:

آمریکایی ها برای جنایات انتخابات نوامبر / پس از جنگ داخلی در ایالات متحده آماده می شوند

طرفداران ترامپ در حال آماده سازی برای یک قیام دموکراتیک پس از انتخابات هستند


طبق آماری از سازمان دیگری به نام گروه خشونت مسلحانه ایالات متحده ، روزانه 310 نفر بر اثر شلیک گلوله کشته می شوند که شامل 100 کشته و 61 خودکشی است.

مردم این کشور با استفاده از سلاح غریبه نیستند و چنین خشونتی جزئی از زندگی آنها شده است.

به احتمال زیاد ، تعداد واقعی سلاح در ایالات متحده بسیار بیشتر از 310 میلیون یا حتی بیش از 357 میلیون سلاح است (در سال 2013). علاوه بر آمار رسمی ، محاسبه اینکه چه مقدار سلاح به ایالات متحده وارد می شود ، یعنی سلاح ها به همراه محصولات شرکت های تولید اسلحه داخلی ، محاسبه می شود. اما همین آمار رسمی تعجب آور است: از هر 100 آمریکایی در این کشور 112.6 اسلحه دارند.

فروشگاه والمارت ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در ایالات متحده ، از ترس ناآرامی های پس از انتخابات در ایالات متحده ، فروش اسلحه و مهمات را در فروشگاه های خود متوقف کرده است.

سناریوی جنگ داخلی دور نیست

با توجه به حساسیت اوضاع در ایالات متحده ، بسیاری از کارشناسان از فاجعه ای که در انتظار ایالات متحده است صحبت کرده اند. فین کانینگهام یکی از کارشناسان غربی است که نسبت به تهدید جنگ داخلی در ایالات متحده هشدار داد. یک روزنامه نگار و تحلیلگر ایرلند شمالی گفت: “وضعیت فعلی ایالات متحده یک طوفان کامل است.” در اوج اختلافات مهمانی. دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و هواداران جمهوری خواه وی احترام زیادی به رقیب دموکرات خود ، جو بایدن و همچنین هواداران به اصطلاح “لیبرال” او دارند. طرف دیگر (دموکرات ها) نیز از ترامپ و مرکز رای گیری “رقت انگیز” وی متنفر هستند.

کانینگهام استدلال می کند که ، طبق شواهد موجود ، وقوع جنگ داخلی یک سناریو دور نیست ، یا حداقل ظهور خشونت مسلحانه بین گروه های مسلح یا بین این گروه ها و افسران اجرای قانون (پلیس و غیره) نیست.

به گزارش نیویورک پست ، اداره پلیس نیویورک در تدارک موج جدیدی از اعتراضات پس از انتخابات است و طبق یک یادداشت داخلی دریافت شده توسط این نشریه و شبکه سیانان ، از همه افسران خواسته است که تاکنون آزاد شوند بعد از 25 اکتبر (4 نوامبر) آماده شوید.

با این حال ، تاکنون شورش های جزئی صورت گرفته است. رسانه های آمریكایی اخیراً از آتش سوزی عمدی در یك شعبه اخذ رأی در كالیفرنیا خبر دادند و سه شنبه گذشته یك شعبه دیگر در بوستون ، ماساچوست آتش گرفت.

با وجود تمام اقدامات انجام شده توسط سرویس های امنیتی ایالات متحده ، به نظر نمی رسد که آنها به راحتی از پس بحران برآیند. درگیری ها در ماه های اخیر بر سر جورج فلوید و عدم موفقیت به موقع معترضین توسط مقامات و پلیس نشانگر احتمال دخالت نیروهای غیرپولیسی است که می تواند منجر به گسترش ارتش آمریکا شود.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا