نحوه پوشیدن گن لاغری ساعت شنی

گن ساعت شنی چیست؟ یکی از ابزارهایی که برای لاغری، تناسب اندام، تسکین دردهای عضلانی و… مورد کاربرد قرار می گیرد گن یا کمربندهایی ساخته شده از جنس لاتکس است؛ گن ساعت شنی نیز نوعی از گن های لاغری است که برای افراد دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو مناسب می باشد.

ساعت |لاغری

این گن کمک می کند فرم و استایل بدن افراد به شکل ساعت شنی (یعنی کمر و پهلوهایی باریک تر) نزدیک شود که این روزها محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر کمک به زیبایی اندام و افزایش انحنای بدن در پهلوها، گن ساعت شنی از عضلات ناحیه کمر نیز محافظت کرده و ممکن است برای برخی از افراد پس از عمل جراحی شکم نیز مورد استفاده قرار گیرد. در محصولات اصل، لاتکس موجود در گن ساعت شنی از یک نوع صمغ گیاهی تولید می شود که از خروج گرما در آن ناحیه جلوگیری می کند. ساختار گن ساعت شنی به گونه ای است که می توان از آن هنگام ورزش، پیاده روی، فعالیت های کاری اداری و غیر اداری، مهمانی ها و به طور کلی زیر اکثر لباس ها استفاده کرد.

گن ساعت شنی چگونه عمل می کند؟

همانند سایر مدل ها گن فورمیسی نیز با افزایش تعریق و فشرده سازی سلول های چربی به لاغری، کاهش وزن و فرم گرفتن عضلات کمک می کند. اگرچه استفاده از گن ها به تنهایی برای چربی سوزی مناسب نیست و بهتر است افراد از ورزش های هوازی در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب و بستن گن استفاده کنند.

گن های مورد استفاده برای آقایان و بانوان متفاوت است چرا که با توجه به ساختار و ارگونومی بدن طراحی شده است و گن های زنانه برای جمع کردن چربی های اضافه در ناحیه شکم، پهلوها و باسن به کار می روند. گن ساعت شنی حالتی مشابه ساعت شنی با رعایت استانداردهای لازم برای بانوان ایجاد کرده و از افتادگی شکم و پهلو جلوگیری می کند. گن های مردانه نیز معمولا به شکل زیرپوش های رکابی یا پیراهن های مردانه جذب با آستین حلقه ای و شلوارک های کوتاه تولید می شوند. تمامی گن های مردانه قابل پوشیدن در زیر لباس های مختلف هستند و جلوه آن را بهم نمی ریزند و در مدل های زنانه گن ساعت شنی گزینه ایگن ساعت شنی مناسب چه افرادی است؟ همانطور که متوجه شدید از این کمربند یا گن ها در موارد مختلفی استفاده می شود. برای مثال… افرادی که چربی زیادی در ناحیه شکم و پهلو دارند

ورزشکاران حرفه ای که به دنبال لاغری و فرم دهی بهتر به عضلات شکم و پهلو هستند افرادی که عمل جراحی زیبایی در ناحیه شکم انجام داده اند و قصد دارند فرم بهتری به این ناحیه بدهند زنانی که پس از زایمان به دنبال راهی برای فرم دهی شکم و پهلو و بازگردانی آن به حالت قبل بارداری هستند افرادی که کمر درد های خفیفی دارند یا از کمربند های طبی استفاده می کنند مناسب است که می توان از آن زیر لباس های زیادی استفاده کرد. امروزه افراد بسیاری از انواع گن ساعت شنی جهت فرم دادن به کمرشان و داشتن ظاهری جذاب استفاده می‌کنند. این گن‌ها در واقع یک نوع کرست هستند که در طول زمان تغییراتی پیدا کرده و پیچیده‌تر شده‌اند.

امروزه استقبال بانوان از پوشیدن گن آناماری ، تا حدود قابل توجهی به دلیل وجود رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و انتشار عکس افراد معروف شدت گرفته است. در ادامه این مقاله از مجله‌ مدیسه قصد داریم شما را با گن ساعت شنی اصل، بهترین مارک گن ساعت شنی و مزایا و معایب استفاده از آن‌ها آشنا کنیم. گن‌ها حداقل برای پانصد سال است که توسط بانوان استفاده می‌شوند و امروزه نیز مورد استقبال افراد بسیاری است؛ مخصوصا که طراحان پوشاک به صورت مداوم در حال طراحی سبک‌ها و مدل‌های جدیدی هستند. گن‌ها یک نوع لباس زیر هستند که از پارچه‌ای ضخیم و چند میله آهنی انعطاف پذیر ساخته شده‌اند؛ جنس گن‌ها معمولا لاتکس و دلیل وجود میله‌ها، استحکام آن است.

گن‌ها معمولا برای کمر طراحی شده‌اند و معمولا توسط بند یا چند قزن بسته می‌شوند. گن‌ها تنگ و محکم هستند و وظیفه اصلی آن‌ها این است که حجم بدن شما را از زیر سینه تا باسن فشرده کرده و فرمی همچون ساعت شنی به بدن شما بدهد؛ در نتیجه سینه و باسن ظاهر برجسته‌تری به خود می‌گیرد. گن آرتان ترکیه اصل ۲۵ فنره یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار بوده که به شما کمک می‌کند به فرم اندم دلخواه خود برسید. اولین نکته‌ای که پیش از خرید گن باید به آن توجه کنید، این است که از سایز دقیق خود مطمئن شوید تا گنی را انتخاب نمایید که کاملا مناسب بدن شما باشد. برای این کار از یک متر کمک بگیرید و اندازه باریک‌ترین قسمت کمر خود را پیدا نمایید.

باریک‌ترین قسمت کمر حدود چند سانتی‌متر بالاتر از ناحیه شکم قرار دارد؛ یعنی درست جایی که کمر حالت هلالی شکل دارد. سعی کنید در زمان اندازه‌گیری، نوار را کاملا صاف نگه دارید. در واقع شما در این مرحله قصد دارید اندازه واقعی کمر خود را بگیرید؛ پس نوار را نه خیلی سفت بگیرید و نه خیلی شل. برای تعیین سایز درست، باید به نمودار سایزبندی انواع گن‌ها توجه کنید. برای تعیین اندازه اکثر گن‌ها، باید حدود ۸ تا ۱۰ سانتی‌متر از اندازه دور کمر خود کم کنید؛ یعنی اگر دور کمر شما ۷۵ سانتی‌متر است، گنی را انتخاب کنید که سایز آن ۶۵ باشد. امروزه که جراحی های زیبایی به سرعت در حال رشد و گسترش هستن ، زیبایی اندام به یکی از اصلی ترین دغدغه مردم تبدیل شده و به راه های مختلفی هم برای رسیدن به فرم دلخواه ، متوسل میشن .

ولی آیا تمام راه های موجود ایمن هستن و برای سلامتی ضرر مضاعف به حساب نمیان؟ اولین راهی که شما برای کاهش سایز و لاغری انتخاب میکنید چیه؟ اجازه بدین با یک مثال ساده تر براتون توضیح بدم . فرض کنید به تازگی کفش جدیدی هدیه گرفتین و الان که برای استفاده به سراغش رفتین متوجه میشین که براتون تنگ و ازار دهنده س و اندازه تون نیست!!!! اولین راهی که به ذهنتون میرسه چیه؟! در اینجا شما دو راه بیشتر ندارین ؛ یا کفش تونو عوض کنین ، یا به سراغ تیغ و جراحی برین تا سایز پاهاتون رو طبق کفش ، جراحی کنین!!!! بله ، انتخاب جراحی برای کاهش سایز شکم و پهلو هم به همین اندازه غیر منطقی و سخت هست و نباید به عنوان اولین گزینه بهش فکر کنید .

در تمام جراحی های زیبایی عوارض شدیدی پس از عمل وجود داره که گاهی ممکنه تا ماه ها درمانش زمان ببره و حتی نتیجه گرفتن شما از این دست جراحی ها هم هیچوقت 100% قطعی نیست . پس اگر شماهم به دنبال کاهش سایز هستین ، پیشنهاد ما به شما خرید گن ساعت شنی و استفاده منظم از این محصول هست تا با کمترین عوارض ممکن ، شانس لاغری خودتون و امتحان کنید. انتخاب گن ساعت شنی چه مزایایی نسبت به عمل جراحی داره؟ حالا که کمی نسبت به جراحی دچار شک و تردید شدین بد نیست کمی بیشتر درباره گن ساعت شنی بدونید! گن های ساعت شنی پوششی از جنس های مختلف هستن که به هدف کاهش سایز فوری شکم ، پهلو، بازو ، پاها و حتی سینه طراحی و روانه بازار شدن. به جرات میتوان گفت که استفاده از گن لاغری ، جزو اولین راه های موجود و البته قدیمی ترین آن ها برای لاغری ایمن هست که شما به راحتی به آن دسترسی دارید.

اولین و اصلی ترین عاملی که باعث قوت قلب شما میشه ، نبود درد ، خونریزی ، هزینه های سنگین جراحی و مراقبت های سخت پس از آن است. در اغلب موارد ، بیمار بعد از جراحی تا ماه ها امکان انجام فعالیت های بدنی و تحرک های شدید را ندارد و در موارد چشمگیری ، ایجاد عفونت های داخلی بدلیل شرایط بد جراحی و یا عدم تخصص پزشک جراح ، مشکلات جدی تری رو برای بیمار ایجاد میکنه. به خرید گن ساعت شنی بیشتر و جزئی تر فکر کنید و خودتون رو به دردسر های جراحی نندازید . جالبه بدونید گن های ساعت شنی فقط برای کاهش سایز و حجم استفاده نمیشن . طراحی فوق العاده و اصولی گن های ساعت شنی ، این گن هارو به محصولاتی بسیار کاربردی برای حفظ سلامت بدن تبدیل کرده که قصد داریم به توضیح چند مورد از آن ها بپردازیم .

دکمه بازگشت به بالا