ناصر غلامی هوجقان و فعالیت هایی که انجام داد

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در طایفه ذوالفقاری جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات است.
ناصر غلامی هوجقان
تاریخچه کار ناصر غلومی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر به هلال احمر تبریز پیوست و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد و نجات هوایی شروع به کار کرد. همزمان برای نجات جان جان باختگان می دوید و در حوزه خبر فعالیت می کرد. او تجربه نجات افراد بیشماری را دارد و در زلزله های بم، ورزگان و آذرشهر امداد رسانی کرده است.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در زمینه رویدادها، رویدادهای اجتماعی، مسافرت، ورزش فرهنگی و … می باشد. ناصر غلامی هوجقان سابقه همکاری با پایگاه های خبری مانند خبر روز، نیوز آخرین آذربایجان شرقی، صدای تبریز، دراخور و روزنامه شیمی ایران.

او همچنین گزارش های زیادی در زمینه گردشگری و فرهنگ نوشت، از جمله مقبره های اسرارآمیز و اسرارآمیز تبریز، منگل پربت سیوان (دول بازاری)، جاذبه های طبیعی ناشناخته، منگل پربات تبریز. جاذبه های طبیعی ناشناخته تاریخ روزنامه نگاری او، آرامگاه ها و معابد پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوایی، اسرار ناشناخته خانه پیرآباد ایلخچی و غیره را کشف کنید.

همکاری در آتش سوزی و شرایط اضطراری

وی سه دوره داوطلبانه، تکمیلی و ویژه اطفاء حریق را گذرانده و چندین بار در عملیات اطفای حریق به آتش نشانان کمک کرده است، مانند آتش سوزی شادباس تبریز و دیزل آباد تبریز. نصیر خلامی دوره پیشرفته CPR را نیز گذرانده و در زمینه اورژانس حرفی دارد و در آمبولانس مصلی تبریز به بیمارستان شهید مدنی تبریز کمک و خدمات پیش بیمارستانی به بیماران ارائه کرده است.

ناصر غلامی به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و سخنگوی هیات گردشگری ورزشی استان اردبیل فعالیت کرد و اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی و شین کیو کاشن و مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد منصوب شد. مسئول استان هو کونگ فو

انتصاب مدیر روابط عمومی شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با حکم رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین در استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشینکای کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس ناصر غلامی هوجقان نماینده سبک شین کیوکوشین در استان آذربایجان شرقی ضمن دریافت پیام با انجام مراسم معارفه با حضور رضا اکبری عدلی کار خود را رسما آغاز کرد.

در این تصمیم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان ! با احترام، با توجه به همکاری، فعالیت های ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کایکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. امید است با گذشت یک سال از این تاریخ، در سایه عزت و سلامتی خداوند، حضور و نفوذ این بزرگوار عزیز در گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق و موید باشد. .

دکمه بازگشت به بالا