مراحل سرویس و تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی

بررسی قابلیت های کولر گازی ال جی

ال جی یکی از مشهورترین تولید کنندگان محصولات الکترونیکی است که با توجه به تعهدات خوبی که نسبت به محصولات خود دارد، در ایران و سایر نقاط جهان به خوبی شناخته شده است.

ال جی در تولید کولرهای گازی هم با طیف گسترده ای از محصولات و قابلیت های مختلف توانسته جایگاه خوبی در بین خریداران پیدا کند. به شکلی که کولر گازی ال جی از برترین نوع کولرهای گازی و دستگاه های خانواده تهویه هوا در بازار است.

ساختمان کولر گازی ال جی همانند سایر کولر های گازی دیگر و با تغییراتی جزئی می باشد و به همین دلیل عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی کار چندان مشکلی نیست.

در نتیجه چنانچه نیاز به تعمیر کولر گازی ال جی باشد، شرکت های خدمات پس از فروش این محصول در ایران زیاد بوده و به راحتی سرویس کاری این کولر ها انجام می شود. این کولرها اغلب دو خاصیت سرمایش و گرمایش را با هم دارند.

کولر گازی ال جی همانند بسیاری از هم نوعان خود، دارای دو قسمت داخلی و خارجی است که وظیفه قسمت خارجی دستگاه خنک کردن گاز است و بیرون از  محیط مورد نظر و در فضایی باز نصب می شود.

قسمت خارجی دستگاه باید بر روی پایه های خود و بصورت بالانس نصب شود و عموما دارای بدنه ای فلزی است، سپس قسمت بیروی کولر را با اتصال لوله هایی مسی به قسمت داخلی دستگاه که در محیط نصب می شود، اتصال می دهند.

قسمت داخلی کولر گازی ال جی بسیار زیبا و شیک طراحی شده تا متناسب با ساختار دکوراسیون داخلی اتاق و یا اداره بتواند انتخاب شود. وظیفه اصلی این قسمت داخلی پرتاب باد خنگ و یا گرم به داخل ساختمان می باشد.

در ال جی و سایر دستگاه های مشابه در قسمت داخلی نشانگرها و دکمه هایی طراحی شده تا بواسطه آن بتوان به تنظیم کولر گازی ال جی پرداخت.

شرکت ال جی در قسمت داخلی دستگاه فیلتری را تعبیه نموده تا بواسطه این فیلتر هوایی عالی و با کیفیت مناسب در اتاق دمیده شود. کولر گازی ال جی عموما پرتاب باد خوبی دارد و البته قابل تنظیم می باشد.

کنترل دستگاه به ما این اجازه را خواهد داد تا دمای مورد نظرمان را به دستگاه اعلام کرده و هوا و یا بادی از دستگاه دریافت کنیم که مطلوب خودمان باشد.

کولر گازی ال جی چرخش هوا را در چهار جهت انجام می دهد و در هر جهت می توان با ریموت کنترل فرمان دهی کرد. از قابلیت های مهم کولر گازی ال جی صدای کم و غیر آزار دهنده در هر سرعتی از دستگاه می باشد.

هر چند کولر گازی ال جی کیفیتی فوق العاده دارد، ولی توجه داشته باشید که هر دستگاه مکانیکی و یا الکتریکی به مرور زمان نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد داشت.

در نتیجه نمی توان صرف اینکه دستگاه ما از نوع ال جی است، اطمینان داشته باشیم که نیازی به تعمیرات پیدا نمی کند.

کارشناسان ما از برترین کارشناسان فنی و متخصص در حوزه های کولر گازی هستند و با استناد به انواع مراجعات و نیازهای مشتریان خودمان کار عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی را انجام می دهند.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا عمده مشکلات مطرح در کولر گازی ال جی را با هم مرور و نحوه عیب یابی و تعمیر کولرهای گازی ال جی را با استناد به دانسته ها و تخصص کارشناسانمان برای شما شرح دهیم.

البته لازم به توضیح است که همیشه بهترین راه برای تعمیر کولر گازی و شناسایی عیب کولرهای گازی استفاده از خدمات و دانش متخصصین این حوزه می باشد.

کارشناسان ما بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره و انجام تعمیرات کولر گازی شما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت می باشند.

تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی LG

تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی LG، مرکز تعمیراتی است که به صورت تخصصی به محصولات برند ال جی LG می پردازد. پرداختن اختصاصی به یک برند، به معنی دیدن دوره های ویژه تعمیرات محصولات لوازم خانگی ال جی LG توسط تکنسین ها است و همین طور تأمین قطعات اصل ساخت کمپانی ال جی LG. باید بدانید که در زمینه محصولات خانگی، تأمین و استفاده از قطعه اصل و مرغوب، اهمیتی به اندازه تخصص تعمیرکار دارد زیرا یک قطعه تقلبی و غیر اصلی ممکن است در طولانی مدت باعث فرسایش لوازم خانگی شده و حتی با شکستن و از جا در رفتن و تراز نشدن یا سوختن، دستگاه را به کلی از کار بیندازد.

لوازم خانگی ال جی LG با سابقه ای شصت و هشت ساله و موفق در تولید محصولات لوازم خانگی با شعار Good Life که حروف اختصاری نام کمپانی نیز از آن گرفته شده، جای خود را به خوبی در ایران باز کرده است. تعمیرگاه های تخصصی ال جی LG در پاسخ به گستره وسیع این محصولات که به بازار عرضه شدند، به وجود آمده اند.

در این تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی ال جی LG، تعمیر و سرویس تمامی لوازم خانگی ال جی LG از جمله یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و … توسط تعمیرکاران با سابقه انجام می گیرد. از مزایای استفاده از خدمات این تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی LG، تعمیر لوازم خانگی در محل و در اسرع وقت می باشد. تمامی قطعات استفاده شده توسط تکنسین های این مجموعه، اصل و درجه یک می باشند.

باید این نکته را مد نظر قرار داد که تعمیر لوازم خانگی به دست متخصصین و تعمیرکاران مجرب، نقش پر رنگی در کاهش هزینه های خانه و بالا بردن طول عمر لوازم خانگی دارد. از ترویج سبک زندگی مصرف گرایانه جلوگیری می کند و آسیب کمتری به محیط زیست می رساند.

خدمات این تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی ال جی LG همگی بر پایه کاهش هزینه های اضافی و بنا بر تعمیر مقتصدانه و به صرفه می باشد. اولویت تعمیرکاران ما در کار، تعمیر قطعات آسیب دیده و از دور خارج شده است و در صورتی که قطعه مذکور قابل احیا و بازگرداندن به چرخه فعالیت نبود، از قطعه جدید از خود لوازم جانبی برند ال جی LG استفاده می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات هزینه ها و ثبت درخواست خدمات با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

تعمیرات گلدیران ال جی |خدمات پس از فروش ال جی در تهران

از ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی که به صورت تخصصی به تعمیرات لوازم خانگی این برند میپردازد؛ ویژگی هایی را داراست که آن را نسبت به رقبا متمایز میسازد. ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهیم. تمامی قطعاتی که توسط تکنسین های ما در تعویض قطعات دستگاه های ال جی از قطعات اورجینال استفاده می کنند که این خود تضمینی بر بازدهی و عملکرد صحیح دستگاه در بلند مدت است.

همچنین تکنسین های ما با دقت بی نظیری دستگاه معیوب ال جی را عیب یابی و تعمیر می کنند. زیرا تعمیرکاران مرکز تعمیرات ال جی، آموزش های لازم برای شناخت قطعات و تعمیر این دستگاه ها را دیده اند. برای تعمیرات انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال جی و انواع مدل های ماکروفر و مایکروویو نیز می توانید به تکنسین های ما اعتماد کنید و عملکرد دوباره دستگاه خود را بازیابی کنید.

خدمات تعمیر لوازم خانگی ال جی در محل

خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی، تعمیرات انواع دستگاه های الجی در محل را در همه نقاط تهران و کرج و سایر شهرها پس از دریافت مجوز و آموزش تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی انجام میدهد. مرکز الجی تک سرویس با سال ها تجربه تخصصی در زمینه تعمیر انواع یخچال و ساید، لباسشویی و ظرفشویی و تعمیر انواع فر و ماکروفر در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید دستگاه های برقی ال جی خود را که دچار ایراد شده اند را نزد مرکز تعمیرات ال جی تک سرویس با دریافت گارانتی قطعات تعمیر کنید. برای درخواست تعمیر دستگاه الجی خود با ما تماس بگیرید.

  • زمان ارائه خدمات و حضور تکنسین در محل را شما تعیین می نمایید

نحوه کار ما به این شکل می باشد که زمانی که شما با نمایندگی ما تماس برقرار کردید و مشکل دستگاه خود را اعلام می نمایید و سپس درخواست اعزام تعمیرکار برای تعمیر لوازم خانگی ال جی خود در رشت را ثبت نمودید، تکنسین ما پس از تماس با شما و همانگی های لازم در اسرع وقت، براساس زمانی که شما مشخص نموده اید در محل و منزل شما در رشت جهت ارائه خدمات حضور می شوند.

  • ارائه گارانتی سرویس و خدمات

در صورت بروز خرابی مجدد در لوازم خانگی شما از جمله: یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و کولر گازی، به علت همان مشکلی که قبلاً جهت برطرف نمودن آن با نمایندگی ال جی در هشتگرد خدمات تماس برقرار کردید، و همچنین در صورت سپری شدن ۳۶۵ روز از مدت ارائه خدمات پس از فروش ما، این تعمیرگاه مجاز به تعمیر دستگاه شما به صورت رایگان بر اساس گارانتی  خدمات می پردازد.

دکمه بازگشت به بالا