طرز تهیه کافی میکس

طرز تهیه کافی میکس به ۵ روش متفاوت

در این مقاله ما قصد داریم طرز تهیه یا قهوه بلند شده را برای شما به اجرا بگذاریم، تا شما عزیزان بتوانید به راحتی در خانه یا محل کار به تهیه و سرو قهوه میکس با راه کاری ساده با حداکثر سرعت بپردازید.

طرز تهیه

کافی میکس لیوانی آماده راه آسانی برای ایجاد قهوه به روش دلخواه شماست یک ترکیب را انتخاب کنید، با یک قاشق چای خوری گرد قهوه شروع کنید، سپس بچشید و از آنجا کمی تغییر دهید.برای ایجاد یک کاپوچینوی خامه‌ای و کف‌دار که طعم آن به اندازه ی یک باریستا در کافه باشد، به دستگاه اسپرسوساز گران‌قیمتی نیاز ندارید.چند ترفند تخصصی برای تهیه یک کاپوچینوی خوشمزه در خانه وجود دارد.

در مرحله اول ، قهوه ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی «برشته» باشد تا طعم عالی در یک قهوه شیری داشته باشد یکی از مرغوب ترین قهوه های ما است که از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا برشته شده طلایی تهیه شده است و عطری غنی و طعم ملایمی ارائه می دهد که با قهوه شیری عالی است برای قهوه ای قوی تر و تیره تر، می توانید را امتحان کنید .

بعدش چطوری میخوای شیرت رو کف کنی ؟ چند راه ساده برای ایجاد یک شیر خامه ای و کف دار وجود دارد. ساده ترین کار این است که شیر خود را روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید (اما نه در حال جوشیدن) و سپس با همزن آشپزخانه یا همزن برقی کوچک هم بزنید تا کف خامه ای ایجاد شود.اگر در خانه یک فرنچ پرس/قهوه پیستون دارید، می توانید شیر گرم شده را داخل پلانجر بریزید و پلانجر را به سمت بالا و پایین پمپ کنید تا شیر به آرامی کف کند.

طرز تهیه کافی میکس در منزل

دانه قهوه میکس یکی از انواع متفاوت ها است که با عطر و طعم قهوه ی بلند شده را دوبرابر می کند و اکثرا در مهمانی ها و جشن های خانگی از استقبال  و پر طرفدار بسیاری برخوردار می باشد.مواد لازم برای طرز تهیه قهوه میکس در خانه عبارت از: دو پودر قهوه آسیاب شده که می خواهید باهم میکس کنید، شکر و آب هستند. نحوه تهیه و سرو کردن این نوشیدنی بسیار ساده می باشد و فقط کافی است که طبق مراحل تهیه قهوه میکس پیش بروید تا این نوشیدنی را تهیه و در مهمانی ها و دور همی ها نوش جان کنید.

ابتدا پودر همراه قهوه اول، شکر و قهوه همراه دوم را با هم ترکیب نمایید، سپس به این ترکیب آب اضافه کرده و به آرامی هم بزنید که در صورت تمایل می توانید شکر و یا قهوه را کم یا زیاد کنید.به منظور تهیه بیشتر از یک فنجان می توانید به تعداد نفرات مواد گفته شده را افزایش دهید سپس تمام مواد را به مدت بیست ثانیه درون مخلوط کن قرار دهید، بعد از چند دقیقه نوشیدنی شما با عطر و طعمی عالی و با کیفیت آماده سرو است و می توانید نوش جان کنید.همچنین اگر تمایل به طعم دار شدن قوی تر نوشیدنی میکس تان هستید بهتر است چند قطره وانیل به قهوه اضافه نمایید.

طرز تهیه پودر کافی میکس خانگی

ابتدا شما دان قهوه مورد نظر و اصلی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید قهوه مرغوب رنگ تیره شفاف و طعم تلخ تری دارد و در زمان دم کشیدن بکمی روغن پس می دهد، سپس با دستگاه آسیاب های خانگی یا صنعتی و حتی دستی دان قهوه ها را با حوصله به درجه مورد نظر آسیاب و پودر نمایید و در یک ظرف شیشه ای قرار داده و درب را محکم ببنید.

نحوه درست کردن کافی میکس

پودر قهوه: ۲ قاشق مربا خوری

شکر: ۱ قاشق غذا خوری

پودر قهوه کلاسیک: یک قاشق چای خوری

آب داغ: یک فنجان (۱۵۰ میلی لیتر )

طرز تهیه کافی میکس :

ابتدا پودر همراه قهوه ، شکر و قهوه را با هم مخلوط کنید و آب را به آن اضافه و هم بزنید. در صورت تمایل شکررا حذف کنید و یا قهوه را اضافه یا کم نمایید به تعداد نفرات مواد فوق را زیاد کرده و همه مواد را در مخلوط کن بریزید و ۲۰ ثانیه آنها را مخلوط و سپس سرو نمایید .در کمترین زمان ممکن کافی میکس شما آماده می شود برای طعم دار شدن کافی میکس می توانید چند قطره وانیل به نوشیدنی خود اضافه کنید.

طرز تهیه کافی میکس با شیر

قهوه میکس سرشار مقادیر زیادی است که به همین دلیل سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و این امر باعث تقویت هوشیاری ذهنی و دقت می ‌شود، بنابراین امکان به خاطر سپردن مطالب برای افراد ساده تر و راحت تر خواهد بود.نوشیدن بین ۳ تا ۵ فنجان قهوه در روز باعث کاهش ۲۰ درصدی خطر ابتلا به آلزایمر و انواع بیماری های همگانی مانند سرطان و دیبات نوع ۲ می شود. ما قصد داریم در این مقاله موارد مورد نیاز و طرز تهیه قهوه میکس به همراه شیر را برای شما به ارمغان بیاوریم.

موارد مورد نیاز برای تهیه قهوه میکس با شیر عبارت اند از: دستگاه قهوه جوش، شکر (در صورت نیاز)، قهوه آسیاب شده و شیر.توجه داشته باشید که در طرز تهیه قهوه میکس با شیر باید به ازای هر یک نفر یک قاشق مربا خوری قهوه استفاده نمایید. برای گام اول، ابتدا قهوه آسیاب شده به مقدار لازم را درون قهوه جوش بریزید و سپس شیر سرد را به آن اضافه کرده و به آهستگی هم بزنید تا ترکیب کمی حل و یک رنگ شود.در مرحله بعد اگر تمایل دارید نوشیدنی شما طعمی شیرین داشته باشد شکر را به مخلوط اضافه کنید هم بزنید.

قهوه جوش را بر روی حرارت قرار دهید تا مواد با هم مخلوط و یک دست شوند، سپس حرارت را کم کنید و به آرامی شروع به هم زدن کنید، هنگامی که قهوه داخل شیر حل شد دست از هم زدن بردارید، زمانی که قهوه روی حرارت است از آن غافل نشوید زیرا ممکن است قهوه و شیر سر بروند یا بسوزند که این امر باعث طعم نامطلوب و بی کیفیت نوشیدنی خواهد شد.

وقتی که قهوه حالت پف کرده به خود گرفت زمانی است که کافی میکس شما آماده شده، قهوه جوش را از روی حرارت بردارید (توجه داشته باشید که قهوه را در این مرحله هم نزنید) ودر مرحله بعد کف روی شیر  قهوه را گرفته و نوشیدنی را بین فنجان ها تقسیم کنید و شیر قهوه را درون فنجان ها بریزید. قهوه میکس همراه با شیر شما حاضر می باشد، نوش جان!

طرز تهیه کافی میکس با شیر خشک

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً یک قهوه از باریستای محلی خود سفارش می دهید. اما اگر بخواهید از یک فنجان قهوه در خانه لذت ببرید چه؟ می توانید با پودر شیر قهوه درست کنید !در واقع تهیه قهوه با پودر شیر بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید پودر شیر، آب و قهوه است.

روش انجام این کار به این صورت است:
۱٫ پودر شیر و آب را به مخلوط کن اضافه کنید و هم بزنید تا پودر حل شود.

  1. مخلوط شیر را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.
  2. وقتی مخلوط شیر داغ شد، قهوه را اضافه کنید و هم بزنید.
  3. از قهوه خانگی خود لذت ببرید!

طعم آن با چای یا قهوه داغ عالی است و طعمی شفاف، غنی و خامه ای ایجاد می کند. بعد از اضافه شدن پودر قهوه، کرم باید کف کند و چند دقیقه صاف شود. وقتی صحبت از ماندگاری به میان می آید، شیرخشک ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به شیر مایع دارد زیرا نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. کافی میکس خوشمزه و  لذیذ حتما حاوی پودر شیر خشک و همچنین سفید کننده لبنیات است که سپس با چای دم کرده تا طعم آن را افزایش دهد. هنگامی که شیر خشک به جای شیر سرد استفاده می شود، مواد مغذی مشابه شیر سرد را حفظ می کند. آب یک طعم کم‌آب به شیرخشک اضافه می‌کند که دوباره به آن تبدیل می‌شود.

اگر در غیر این صورت شیر ​​زیادی نمی نوشید، اگر اصلا شیر زیادی نمی نوشید، بهتر است شیر ​​خشک را در قهوه بنوشید. شیرخشک سالم تر از خامه معمولی است، زیرا نگهداری آن بسیار بیشتر طول می کشد و مصرف آن راحت تر است.در حالی که شیر خشک دارای ارزش غذایی مشابه شیر مایع است، می توان آن را به دفعات بیشتری ذخیره و استفاده کرد. می توانید به جای شیر از شیر خشک در قهوه خود استفاده کنید، علیرغم اینکه شیرخشک فنجان چای همه نیست. آن را با خامه غیر لبنی جایگزین کنید تا یک جایگزین صاف داشته باشید.

قهوه شیر یک نوشیدنی ساده و خوشمزه است که هم با قهوه و هم با شیر درست می شود. برای تهیه قهوه شیر فوری در خانه، پودر قهوه فوری، شیر و شکر را با هم ترکیب کنید. به جای شیر، می توانید از شیر تبخیر شده، شیر تغلیظ شده یا خامه قهوه مورد علاقه خود استفاده کنید.هر روز یک شیرخشک خامه ای کامل است که طعم عالی با چای دارد.

مواد تشکل دهنده کافی میکس

قهوه دوست داری؟ اما آیا وقت کافی برای تهیه یک فنجان قهوه خوب ندارید ؟ سپس قهوه فوری راه حل مناسبی برای شماست.بسیاری از افراد اظهار می کنند که قهوه فوری قهوه واقعی نیست. با این حال، این درست نیست . آیا می دانید چگونه قهوه فوری درست کنید؟برخلاف تصور رایج، قهوه فوری تقریباً ۳۴ درصد از کل قهوه دم شده خرده فروشی در سطح جهان را تشکیل می دهد. این افزایش هم مستمر و هم گسترده بوده است. در نتیجه، ما معتقدیم که ارزش یادگیری نحوه تهیه قهوه فوری را دارد.

دکمه بازگشت به بالا