راهنمای خرید گردنبند مردانه

همه افراد به داشتن زیورآلات, مخصوصا طلا و جواهر علاقه نشان میدهند و دوست دارند از انواع آنها برای شیک تر شدن استایل خود استفاده کنند. در این میان آقایان هم مانند خانم ها برای جذاب تر شدن تیپ خود از انواع این اکسسوری ها استفاده میکنند. انواع گردنبند طلا , دستبند, انگشتر طلا و ساعت از آن دسته زیورآلاتی هستند که مورد توجه و استفاده آقایان نیزمیباشند. گردنبند ها در میان انواع طلا و جواهرات از محبوبیت بیشتری برخوردارند, در نتیجه بسیار پرطرفدار هستند. برای خرید یک گردنبند زنانه علاوه بر سلیقه و بودجه باید به اندازه, طول و ضخامت آن توجه نیز داشته باشیم. ما در این مقاله میخواهیم مطالبی را در خصوص راهنمای خرید گردنبند مردانه و همچنین حکم گردنبند برای مردان بیان کنیم.

راهنمای خرید |گردنبند

همان طور که در مطلب قبلی بیان کردیم مردان هم مانند بانوان به استفاده از انواع اکسسوری ها از جمله گردنبندها علاقه زیادی دارند. گردنبندها بیشتر از جنس نقره, استیل و طلا هستند که همه آنها برای آقایان مناسب میباشند. باید به این نکته اشاره کنیم که حکم گردنبند برای مردان به جز طلا جایز است و استفاده از گردنبندهای نقره و استیل برای آنها مانعی ندارد. ولی حکم استفاده از طلا برای آقایان حرام میباشد و در صورتی که با پوست بدن آنها تماس نداشته باشد.

استفاده از طلا نیز جایز میشود و حرام نمیباشد. مردان میتوانند گردنبند طلا را بر روی لباس خود استفاده کنند تا با پوست بدنشان تماسی نداشته باشد همچنین استفاده از طلا با ترکیبی از پارچه و چرم برای آقایان مانعی ندارد. مانند گردنبندهای چرمی با آویز یا پلاک های طلا و همچنین برای آقایان مناسب است. استفاده از گردنبند یا انواع زیورآلات طلا به جز جنبه زیبایی نوعی سرمایه برای افراد است و به دلیل ارزش طلا نسبت به نقره و دیگر فلزات است که خرید آن هر چند با وزن کم و حتی با ترکیب انواع چرم یا پارچه توصیه میشود. در ادامه با راهنمای خرید گردنبند مردانه در خدمت شما خواهیم بود.

طول گردنبند مردانه

توجه به اندازه و طول گردنبند از نکات بسیار مهم است, زیرا اگر گردنبند با گردن شما تناسب نداشته باشد ظاهر شما را نا متعادل خواهد کرد. بهتر است آقایان قبل از خرید این اکسسوری جذاب راهنمای خرید گردنبند مردانه را مطالعه کنند سپس به خرید آن اقدام نمایند. در ادامه مطالبی را در مورد تناسب اندازه و طول گردنبند با توجه به استایل و نوع پوششی که دارید برای شما توضیح خواهیم داد.

  •  گردنبندهایی با طول 40 تا 45 سانتی متر یکی از محبوب ترین انواع گردنبندها میباشند که چوکر نام دارند و برای استفاده با تیشرت و لباس های یقه های گرد بسیار مناسب هستند. این گردنبندها به گردن میچسبند و با ترکیب چرم بسیار زیبا هستند و جذابیت زیادی به استایل شما میدهند.
  • گردنبندها با طول 50 تا 60 سانتی متر تا زیر گلو آویزان میشوند و به همراه یک پلاک یا آویزاستفاده میشوند. این گردنبندها مناسب بر روی انواع لباس ها میباشند و از رایج ترین و معمول ترین انواع گردنبند مردانه میباشند. میتوان آنها را بدون پلاک نیز استفاده کرد. با توجه به راهنمای خرید گردنبند مردانه میتوانید سایز و اندازه زیورآلات دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • گردنبندها با طول 60 تا 75 سانتی متر که بلند تر از گردنبندهای دیگر هستند و یکی از پرطرفدارترین این اکسسوری ها میباشند. این زنجیرها برای انواع پیراهن یا تی شرت ها قابل استفاده هستند.

انواع پلاک و زنجیر مردانه

ما دراین قسمت از راهنمای خرید گردنبند مردانه انواع پرفروش این اکسسوری جذاب را برای شما معرفی میکنیم. برای خرید پلاک و زنجیر مردانه با توجه به سلیقه و استایل خود, میتوانید یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید. بعد از اینکه حکم گردنبند برای مردان را بیان کردیم اکنون از بین زنجیرها وپلاک های مردانه که بسیار متنوع هستند به پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  •  زنجیر و پلاک با نمادهای مذهبی مانند اسامی امامان و یا صلیب
  • زنجیر پرطرفدار کارتیه
  • زنجیر و پلاک مدل سربازی
  • زنجیر و پلاک با اسم فرد
  • زنجیر با نماد ماه تولد
  • انواع پلاک های ساده با طرح های هندسی
  • زنجیرهای دیگر مناسب آقایان مانند: زنجیر ملوانی, فیگارو, کابلی, طنابی, مارینر و کوبایی

راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ قفل گردنبند مردانه

نکته مهمی که در مورد راهنمای خرید گردنبند مردانه میتوان به آن اشاره کرد, انتخاب قفل مناسب است. به دلیل اینکه گردنبندهای مورد استفاده آقایان معمولا سنگین تر هستند, باید هنگام خرید گردنبند به قفل آن بسیار توجه داشته باشید. بیشتر زنجیرهای طلا قفل های کلیپسی دارند که با یک فنر باز و بسته میشوند و دوامی نخواهند داشت و به سرعت خراب میشوند. بهترین نوع قفل, خرچنگی میباشد که بسیار محکم و در برابر ضربه مقاوم است. به دلیل امنیت بالای این قفل استفاده از آن در زیورآلات سنگین مانند زنجیر و گردنبندهای مردانه مرسوم است. همچنین این قفل به راحتی باز و بسته میشود و به دلیل اینکه شبیه پنجه خرچنگ است به آن قفل خرچنگی یا لابستر میگویند.

راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ عوامل موثر بر قیمت

در ادامه راهنمای خرید گردنبند مردانه باید این نکته را ذکر کنیم که عوامل زیادی هستند که در قیمت گردنبند مردانه تاثیر میگذارند که در ذیل به اختصار به آن اشاره خواهیم کرد.

  •  وزن گردنبند
  • ضخامت و طول گردنبند
  • عیار گردنبند
  • وزن پلاک یا آویز گردنبند
  • اجرت ساخت طلا
  • بی ثباتی اقتصادی
  • تورم
  • عرضه و تقاضا

خرید آنلاین طلا از گالری طلا و جواهر راف گلد

اکنون از شما میخواهیم به وب سایت گالری طلا و جواهر راف گلد مراجعه نمایید و با دیدن انواع زیورآلات مناسب آقایان و خانم ها مانند: گردنبند مردانه, دستبند مردانه, انگشتر مردانه, و انواع دیگر طلا و جواهر مردانه و زنانه اکسسوری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با خرید آنلاین این زیورآلات از آفرهای ویژه این گالری استفاده نمایید.

گالری رآیا شما هم شامل افرادی هستید که گمان می‌کنید گردنبندها مختص خانم‌ها بوده و آقایان نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؟ گردنبندها جزء زیورآلاتی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و این موضوع محدودیت زمانی و مکانی ندارد. افراد شیک‌پوش همیشه جذب دنیای رنگارنگ و متنوع گردنبندها می‌شوند. استفاده از طلا، نقره استرلینگ، مرواریدها و سنگ‌های زینتی در طراحی و ساخت گردنبندها نتیجه استقبال بی‌حد و حصری است که از این شاخه از زیورآلات می‌شود. برای داشتن یک خرید موفق، باید راهنمای خرید گردنبند مردانه را بدانید و از آن بهره ببرید.

گردنبندها هم در میان خانم‌ها و هم در میان آقایان دارای محبوبیت زیادی هستند. خرید گردنبند نقره مردانه یا استیل و استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف نیازمند توجه، سلیقه و آشنایی با گردنبندها می‌باشد. اگر دغدغه شما هم خرید به صرفه گردنبندهای مردانه موجود در بازار است پیشنهاد ما به شما خواندن این مطلب از وب سایت نیلو شاپ تا پایان می‌باشد.

برای باید شرایطی را رعایت کرد که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم:

  • طول استاندارد زنجیر مردانه

آیا تا به حال به این نکته دقت کرده‌اید که طول زنجیر گردنبند شما در زیبایی و استایل نهایی شما بسیار تاثیرگذار است؟ برای برخی از لباس‌ها انتخاب زنجیرهای بلند یک انتخاب بسیار شیک بوده و در برخی از لباس‌های دیگر زنجیرهای کوتاه مناسب‌ترین انتخاب هستند. یکی دیگر از مشخصه‌های شیک بودن گردنبند برای هر فرد، نسبت طول زنجیر گردنبند می‌باشد، که می‌توان با توجه به آناتومی صورت، قد، گردن و … بهترین گزینه را انتخاب کرد.

گردنبندهای مردانه بر اساس طول زنجیر آن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • گردنبندهایی با طول ۴۰ تا ۴۵ سانت: زنجیرهایی با این طول، یکی از ایده آل‌ترین انتخاب‌ها برای گردنبندهای چوکر مردانه هستند. این نوع گردنبندها از بالای یقه تیشرت به خوبی قابل تشخیص هستند ولی همین گردنبندها در زیر یقه پیراهن‌های مردانه گم می‌شوند.
  • گردنبندهایی با طول ۵۰ الی ۶۰ سانت: زنجیرهایی با این طول در بخش پایینی استخوان ترقوه مردان قرار می‌گیرند. یکی از رایج‌ترین و معمول‌ترین انواع گردنبندهای دنیا همین نوع گردنبند می‌باشد. پلاک‌ها و آویزهای مردانه مکمل خوبی برای این نوع زنجیر‌ها هستند.
  • گردنبندهایی با طول ۶۰ الی  75 سانت: زنجیرهایی با  این اندازه معمولا بر روی پیراهن و تیشرت استفاده می‌شوند. یکی از مناسب‌ترین و منحصر به فردترین انتخاب برای آقایان خوش استایل همین نوع زنجیرها است، زیرا آن‌ها دارای زنجیرهای ضخیم و حلقه‌های بزرگ هستند.
  • توجه به اندازه دور گردن آقایان

اندازه‌گیری دور گردن یکی از پارامترهای مهم و کلیدی برای تعیین طول زنجیر در راهنمای خرید گردنبند مردانه است. ابزار لازم برای این کار یک متر نواری می‌باشد. برای به دست آوردن طول ایده‌آل یک گردنبند آویز و استاندارد، طول گردن خود را به علاوه ۱۰ سانتی‌متر کنید، ولی برای خرید گردنبند چوکر ۵ سانتی‌متر به طول گردن اضافه نمایید. در نظر داشته باشید که چوکر برای افرادی با گردن‌های بلندتر مناسب است. >>

به ضخامت گردنبند مورد نظر نیز توجه کنید، اگر گردنتان پهن است، از گردنبند بزرگ و پهن استفاده کنید و اگر گردن لاغری دارید، گردنبند های ظریف تر برای شما مناسب است.

یکی از پارامترهای دیگری که در زیبایی استایل نقش دارد، هماهنگی بین گردنبند با صورت است. گردنبندها در نزدیکی صورت قرار می‌گیرند، لذا برای تعیین مناسب‌ترین طول زنجیر با توجه به شکل صورت خود، کافی است به یک اصل پایبند باشید آن هم رعایت توازن است. یعنی اگر صورت شما دارای زاویه می‌باشد، پس شما باید از زنجیرهایی با طول کم استفاده کنید که بتوانید شکل دایره‌ای خود را روی بدن حفظ کنید. در مقابل، اگر صورت شما گرد است، استفاده از گردنبندهای بلندتر، مانند گردنبندهای ماتینی یا اپرا انتخاب بهتری هستند، چرا که این گردنبندها می‌توانند با تشکیل یک طرح V مانند، توازن را به استایل شما برگردانند.

علاوه بر فاکتورهای نامبرده در تعیین طول ایده‌آل گردنبند، قد شما هم تاثیر بسزایی در این امر دارد. طول زنجیر گردنبندی که انتخاب می‌کنید باید با قد شما مطابقت داشته باشد. اگر جز دسته از آدم هایی هستید که داری قد کوتاه می‌باشید، پس استفاده از زنجیر‌هایی با طول بلند برای شما توصیه نمی‌شود. گردنبندهای همچون چوکر و پرنسسی یا معمولی انتخاب ایده‌آل‌تری برای شما خواهند بود. اگر دارای قد متوسط یا بلند هستید معمولا محدودیت کمتری در انتخاب طول زنجیر گردنبند دارید.

نکات مهم در راهنمای خرید گردنبند مردانه

برای خرید گردنبند مردانه چه برای خود یا برای اطرافیانتان باید علاوه بر رعایت شرایط بیان شده در بخش قبل، نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد:

سخن آخر

اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان انگیز، جذاب و تعیین‌کننده‌ای هستید کافیست خرید گردنبند مردانه را تجربه و انتخاب کنید. آنچه که شما انتخاب می‌کنید و سپس می‌خرید و بعد از آن می‌پوشید آینه‌ای از سلیقه شما بوده و شخصیت، باورها و لایه‌های زیرین شما را نشان می‌دهد. انتخاب گردنبندهایی با اندازه و طول مناسب نیز یکی از مواردی است که به هنگام خرید و استفاده از این خانواده محبوب زیور‌آلات باید بدان توجه کنیم. در این مطلب از وب سایت نیلو شاپ، مرجع ، شما را با راهنمای خرید گردنبند مردانه و نکات مهم آن آشنا کردیم، امیدواریم از خریدی مناسب لذت ببرید.

 

دکمه بازگشت به بالا