بهترین ریمیل برای آرایش خلیجی

در این مقاله در مورد ریمل تقویت مژه لاکچری کوین توضیح خواهیم داد پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.چگونه می توان رنگ ها را برای آرایش چشم عربی انتخاب کرد؟رنگ هایی که انتخاب می کنید باید پر جنب و جوش و مرواریدی باشد. برای تکمیل رنگ پوست خود باید از یک هایلایت انتخاب کنید. ما در اینجا بهترین آرایش چشم عربی را معرفی می کنیم.

  • برای داشتن پوستی نسبتاً متوسط ​​، می توانید سایه نقره ای را انتخاب کنید.
  • برای داشتن پوستی تیره تر ، می توانید سایه طلایی را انتخاب کنید.

و اکنون برای آموزش!قبل از اینکه به بحث در مورد آموزش آرایش چشم عربی بپردازیم ، محصولات مورد نیاز را می بینیم.

محصولات مورد نیاز برای آرایش چشم عربی

  • کانسیلر
  • پرایمر
  • سایه روشن صورتی
  • سایه بنفش
  • سایه برجسته (من از زرد استفاده کردم)
  • لاینر / مایع چشم / ژل
  • ریمل

The best mascara for Gulf make-up

چگونه می توان آرایش چشم عربی را انجام داد؟

برای به دست آوردن زیبایی آرایش عربی ، این آموزش گام به گام را دنبال کنید.

مرحله ۱: از خط چشم مایع استفاده کنید

برای پوشاندن لکه ها ، دایره های تیره  و خطوط ، ناحیه چشم ، ترجیحاً از کانسیلر مایع استفاده کنید.

مرحله ۲: از پرایمر استفاده کنید

ایده این است که از یک پرایمر خوب استفاده کنید تا چشمان زیبایی داشته باشید.

  • سایه چشم طولانی تر بماند
  • صدای واقعی سایه چشم را فراهم می کند

مرحله ۳: سایه چشم صورتی را روی تمام لبه ها بمالید

سایه صورتی را بر روی یک برس سایه بزنید و از مقدار اضافی خودداری کنید.سایه را روی همه لبه ها بمالید و اطمینان حاصل کنید که سایه در زیر چین قرار دارد و از گوشه داخلی تا گوشه بیرونی کار کنید.سایه چشم را کمی به سبک بالدار بکشید و سایه را به خوبی ترکیب کنید.

مرحله ۴: سایه بنفش را روی لبه بیرونی پلک بمالید

سایه بنفش را بگیرید ، آن را روی لبه بیرونی پلک بمالید ، آن را در زیر سایه چشم صورتی بکشید و جلوه ای از بال ایجاد کنید.اطمینان حاصل کنید که به سمت داخل نمی رود.

مرحله ۵: چشم ها را پاپ کنید

سایه برجسته در زیر استخوان ابرو و در گوشه داخلی به پوسته شدن کمک می کند.

مرحله ۶: چشمان خود را خط بزنید

چشمان خود را از گوشه داخلی به گوشه بیرونی خط بزنید ، ترفند در اینجا این است که به شکل بادامی در آید.آن را سبک نگه دارید و با سایه بنفش ترکیب کنید.همچنین خط  پایین را نگه دارید تا ضخامت متوسط ​​داشته باشد تا ها برجسته شود.

مرحله ۷: ریمل بزنید

تمام عیب های پوستی را تمیز کرده و از ریمل مورد علاقه خود استفاده کنید. به جای ریمل ، می توانید از مژه های مصنوعی همانطور که می دانید آرایش صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد و خانم ها با علم به این مسئله برای داشتن چهره ای زیبا و فریبنده از سبک های مختلف آرایش بهره می گیرند. یکی از سبک های آرایش که تا چندی پیش نیز طرفداران بسیاری داشت و خانم ها در مراسم عروسی یا مناسبت های خاص از آن استفاده می کردند، آرایش خلیجی است.

از آنجایی که این سبک از آرایش ابتدا در میان خانم های عرب و ساکن کشورهای حاشیه خلیج فارس رواج پیدا کرد به نام آرایش خلیجی یا عربی معروف شد. نکته قابل توجه در مورد این نوع آرایش اینست که با توجه به آنکه خانم های عرب معمولا از روبند استفاده می کنند و تنها چشمان آنها نمایان است، بنابراین تمایل زیادی برای بزرگ نمایی در آرایش چشم ها دارند و از این رو برای آراستن چشمان خود از اغراق شده استفاده می کنند.

ویژگی های اصلی آرایش خلیجی

در این سبک از آرایش تاکید اصلی بر روی چشم ها و ابروها است. همچنین برای کشیدن  پهن و کشیده، مژه های مشکی و حالت دار و همچنین استفاده از چند رنگ سایه هماهنگ وسواس و ظرافت خاصی وجود دارد. در نگاه اول آرایش خلیجی کاری دشوار به نظر می آید، زیرا کشیدن خط چشم، ترکیب رنگ سایه ها و استفاده از آنها در پشت چشم و قرینه کردن آرایش چشم ها نیازمند دقت و ظرافتی خاص است که خانم های عرب و بسیاری از میکاپ آرتیست ها آن را با تبحر بسیاری انجام می دهند.

آیا در آرایش خلیجی تمرکز تنها بر روی چشم ها است؟

داشتن آرایش زیبای چشم بدون توجه به آرایش صورت و لب از اثرگذاری و زیبایی آن می کاهد. بنابراین برای دستیابی به میکاپی بی عیب و نقص و هماهنگ باید به مواردی نظیر زیرسازی پوست صورت، استفاده از مناسب، رعایت اصول هایلایت و کانتورینگ، استفاده از رژگونه و رژلبی با رنگ مناسب توجه نمایید.

برای تقویت ابرو، روش‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب نوع مناسب آن به عوامل مختلفی مانند علت ریزش ابرو، نوع ابروها، و ترجیح شخصی شما بستگی دارد. در اینجا به چند روش رایج برای تقویت ابرو اشاره می‌کنم که یکی از بهترین تقویت ابرو لاکچری کوین هست که میتوانید به راحتی تهیه کنید:

روش‌های طبیعی:

  • روغن‌های طبیعی: استفاده از روغن‌هایی مانند روغن نارگیل، روغن بادام، روغن رزماری، و روغن کرچک می‌تواند به تقویت ابروها کمک کند. این روغن‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که به رشد ابروها کمک می‌کنند.
  • آلوئه ورا: ژل آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که می‌تواند به رشد ابروها کمک کند.
  • آب پیاز: آب پیاز می‌تواند به گردش خون در فولیکول‌های مو کمک کند و رشد ابروها را تحریک کند.

محصولات موضعی:

  • سرم‌های تقویت ابرو: سرم‌های تقویت ابرو حاوی موادی مانند ماینوکسیدیل، بیوتین، و ویتامین E هستند که می‌توانند به رشد ابروها کمک کنند.
  • رژیم غذایی: مصرف غذاهای سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی مانند ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، بیوتین، و آهن می‌تواند به تقویت ابروها از داخل کمک کند.

روش‌های پزشکی:

  • کاشت ابرو: در این روش، موهای از قسمت‌های دیگر بدن مانند پشت سر به ابروها پیوند زده می‌شوند.
  • میکروبلیدینگ: در این روش، با استفاده از سوزن‌های ظریف، رنگ به ابروها اضافه می‌شود تا پرپشت‌تر به نظر برسند.

ابزارهای آرایشی مورد نیاز

همانطور که می دانید خانم های عرب چشمانی درشت و مشکی دارند و به همین دلیل این سبک از آرایش جذابیت چشم های آنها را دو چندان می سازد. در ادامه قصد داریم تا به مورد نیاز برای دستیابی به یک آرایش خلیجی بی عیب و نقص و حرفه ای بپردازیم.

  • از آنجایی که در آرایش خلیجی چشم ها در کانون توجه قرار دارند، از سایه هایی که بیشتر رنگ مشکی، دودی یا اسموکی، سبز و قهوه ای و حالت براق دارند به صورت چند لایه استفاده می شود. برای این منظور از سایه مورد نظر سه رنگ روشن در قسمت گوشه چشم به سمت بیرون، تم متوسط روی پلک و رنگی تیره در قسمت انتهایی پلک کشیده می شود. بنابراین برای این آرایش پالت سایه چند رنگ نسبت به سایه های تکی موجود در بازار گزینه مناسب تری است. لازم به ذکر است که در این سبک، خط چشم یکی از ارکان اصلی به شمار می آید.
  • خط چشم ها به صورت پهن کشیده می شوند و بیشتر تلاش می گردد تا چشم ها کشیده و گربه ای به نظر بیایند. برای این منظور به افراد مبتدی استفاده از خط چشم های نمدی و ماژیکی و به افراد حرفه ای استفاده از خط چشم های مویی توصیه می شود.
  • مداد چشم مشکی نیز یکی از گزینه های مهم در این سبک آرایش محسوب می شود که این مدادها در رنگ های مختلفی طراحی شده اند. اگر دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که در آرایش های خلیجی داخل چشم به وسیله سرمه سیاه می شود، اما از آنجایی که سرمه در دسترس همگان نیست به جای آن می توان از مداد چشم ضدآب استفاده نمود.
  • استفاده از ریمل و فرمژه نباید فراموش شود. همچنین استفاده از ریمل های کاملا مشکی ( اینتنس) و حجم دهنده به عنوان یکی از بایدهای این نوع میکاپ به حساب می آید.
  • برای نزدیک تر شدن به این سبک آرایشی همچنین می توانید از مژه های مصنوعی بهره ببرید که حالتی زیبا و متمایز به چشم های شما می دهند.
  • در آرایش خلیجی پس از چشم ها، آرایش ابرو و فرم دادن به آنها بسیار مهم است. برای طراحی، پهن و پر کردن ابروها استفاده از مداد ابرو و سایه ابرو امری ضروری است.
  • در کنار آرایش چشم و ابروها آرایش صورت بسیار مهم است. استفاده از پرایمر و یا پایه آرایش که به دوام و ماندگاری میکاپ کمک کند و در عین حال عیوب و نواقص صورت پوست صورت را نیز بپوشاند و سطح پوست را برای استفاده از کرم پودر آماده نماید، امری ضروری است.
  • کرم پودری که معمولا برای این سبک میکاپ استفاده می شود، کرم پودری با کاور بالاست که لکه ها و نواقص صورت را بپوشاند، ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و نتیجه ای مخملی از خود بر جای گذارد.
  • استفاده از تکنیک هایلایت و کانتورینگ در این مرحله نقش مهمی در زیبایی هرچه بیشتر این سبک از میکاپ ایفا می کند. برجسته سازی گونه ها، زاویه سازی صورت و برطرف نمودن عیوب صورت کمک شایانی به بی نقص بودن این میکاپ می کند.
  • با وجود این، نقش فیکساتورها که به صورت اسپری فیکس و یا پودر فیکس در بازار موجود هستند را نباید در تثبیت و ماندگاری میکاپ نادیده گرفت.
  • از آنجایی که میکاپ خلیجی نوعی بزرگ نمایی چشمان را در ذات خود دارد، بنابراین انتخاب رژگونه ای با رنگ ملایم و متناسب با رنگ پوست می تواند تا حدودی از اغراق این سبک از میکاپ بکاهد. برای این منظور رنگ های نارنجی کم رنگ و صورتی ملایم گزینه های ایده آلی هستند.
  • رنگ رژلب در آرایش خلیجی در ابتدا همانند آرایش چشم کاملا پررنگ بود و ویژگی اصلی آن، رنگ مات و مخملی رژلب بود. همچنین رنگ زرشکی و قرمز تیره در این سبک از میکاپ جایگاه ویژه ای داشت اما با گذشت زمان این میکاپ ظاهری ملایم تر به خود گرفت ولی همچنان تمرکز اصلی بر روی چشم ها بود. استفاده از رژلب های مایع کم رنگ (گلاس های براق)، رنگ صورتی کم رنگ، نارنجی کم رنگ و رژلب های استیکی ماتی که تم رنگی ملایمی دارند بسیار مورد توجه قرار گرفت. نمونه این میکاپ خلیجی با تمرکز بر روی چشم، میکاپ ملایم صورت و استفاده از رژلب های کم رنگ براق را می توان روی صورت خواننده های عرب دید که زیبایی خیره کننده ای به چهره ی آن ها بخشیده است و طرفداران بسیاری دارد.

نکته:جهت خرید محصولات لاکچری کوین فرانسه میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا