عمومیکسب و کار ویژه

مشخصات استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181

بررسی تخصصی استخر بادی ماندارین اینتکس

استخر بادی ماندارین اینتکس مناسب برای تمامی سنین و قابل استفاده به عنوان استخر بادی خانوادگی با بدنه ای ضخیم و باکیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید و از طریق فروشگاه اینتکس ایران روانه بازار شده است. استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181 به دلیل طول عمر بالایی که داشته موجب شده تا بتوانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده و لذت ببرید. جهت آشنایی بیشتر با این استخر بادی اینتکس توصیه می کنیم ویدیو آن را به طور کامل مشاهده نمایید.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

استخر بادی اینتکس مستطیل intex 57181 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی مستطیل شکل برای کودک و بزرگسال و مصارف خانوادگی بوده که در کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. این استخر بادی همانطور که از تصاویر آن مشخص بوده ساختاری مستطیل شکل داشته که دیواره اصلی آن از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه با استفاده از یک دریچه باد اختصاصی به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی و باد خواهد شد. بدنه اصلی این استخر بادی مستطیل شکل ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی بوده به طوری که دیواره های محصول کاملا نارنجی و بخش کف و لبه بالایی آن سفید تولید می شود. این نوع ترکیب بدنه به دلیل ایجاد یک تضاد رنگی با ترکیب رنگ های مهیج به زیبایی این استخر بادی می افزاید.

صندلی بادی در آب بر |صندلی بادی در آران و بیدگل

طراحی و ساخت استخر بادی

طراحی و ساخت بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57181 همانطور که اشاره کردیم به صورت مستطیلی بوده که از ساختار بدنه دو لایه برخوردار می باشد. دیواره آن از دو قسمت اصلی تشکیل شده که هر قسمت به وسیله دریچه باد مجزای خود قابل راه اندازی خواهد بود. قسمت کف این محصول به صورت ساده طراحی شده و بادی نمی باشد تا در برابر اتفاقاتی مانند سوراخ شدن در امان بماند. همچنین یک دریچه مخصوص تخلیه آب در این قسمت تعبیه شده تا به راحتی آب درون این استخر را تخلیه کنید. این محصول با ابعاد خاص خود تنها در یک رنگ تولید شده است.

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57181 از نوع وینیل با رویه براق و طرح چرم بوده که از ضخامت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر دمای آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در واقع وینیل نوعی ماده پلاستیکی سبک تر از PVC بوده که کیفیت لازم را برای ساخت یک محصول بادی دارد. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت. این قابلیت همیشه موجب شده تا حمل و جا به جایی این کالا را آسوده تر کند. جنس بدنه این استخر بادی به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر بادی

ابعاد استخر بادی اینتکس مدل 57181 معادل (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودکان و حتی سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. بنابراین ابعاد قسمت داخلی مقداری کمتر از ابعاد ذکر شده خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 40 سانتی متر خواهد بود تا موجب سر ریز شدن آب نشود. این مقدار ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب 519 لیتر را به همراه داشته که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این استخر نیز 2 کیلوگرم بوده که برای چنین استخری وزنی سبک محسوب می شود.

بسته بندی:

روی درب بالا و قسمت های پایین کارتن استخر بادی ماندارین اینتکس از چند نواری رنگی استفاده شده است، لوگوی شرکت INTEX نیز با همین ترکیب رنگ ها بالای قسمت های مختلف کارتن قرار گرفته است، روی بخش های جانبی کارتن تصاویر و نوشته هایی درج شده که در یک سمت نحوه ی استفاده و نکات نگهداری به کمک تصویر توضیح داده شده و در سمت دیگر مشخصات فنی محصول مانند، نوع دریچه، کشور سازنده، جنس بدنه به 12 زبان زنده ی دنیا نوشته شده است.

تصویر استخر بادی اینتکس روی صفحه اصلی جعبه بسته بندی درج شده که زیر آن اطلاعات ابعاد قابل مشاهده می باشد، عکسی دیگری نیز بالای تصویر استخر وجود دارد که کودکان را در حال بازی نشان می دهد، برای خارج کردن محصول می توانید از درب پایین یا بالا استفاده کنید، هر دو درب توسط چسب بسته شده اند، جهت مشاهده ی بارکد کالا می توانید به درب پایین رجوع کنید.

روش راه اندازی:

با خارج کردن استخر های بادی کودک از جعبه و قرار دادن و پهن کردن آن روی سطح مورد نظر می توانید کار راه اندازی را شروع کنید. محل نصبی که انتخاب می کنید نباید کثیف باشد، هیچ گونه ذرات چسبنده و ریگ نباید باشد، چون ممکن است حین باد شدن این اجسام به سطح بدنه فشار بیاورند و باعث پارگی پوسته شوند. با رعایت این موارد پمپ باد را آماده کنید، دقت کنید برای باد کردن استخر نمی توان از پمپ باد دوچرخه ای استفاده کرد، در صورت نداشتن این پمپ می توانید آن را به همراه کالا سفارش دهید.

با باز گذاشتن دریچه ها و قرار دادن دهانه ی پمپ به ورودی هوا، کار باد کردن را شروع کنید. مواظب باشید که هر دریچه را تا انتها پر از باد نکنید چون با هر ضربه ممکن است به بدنه آسیب برسد، برای فهمیدن این موضوع پس از پر شدن هر دریچه با دست مقداری فشار به بدنه بیاورید تا میزان هوای داخل آن را حس کنید، معمولا آن ها را در یک انعطاف معمولی نگه دارید. با کامل شدن استخر بادی درب دریچه ها را سر جایشان برگردانید تا هوا خارج نشود.

روش جمع آوری:

آب داخل استخر را خارج کنید، شما می توانید به کمک شیر تخلیه تعبیه شده این کار را به سهولت انجام دهید. پس از اینکه این محصول به خوبی از آب خالی شد با روش هایی که می توانید بدنه و سطح را از آب خشک و تمیز کنید، سپس درپوش دریچه ها را از هر محفظه جدا کرده و تا پایان خالی شدن هوا منتظر شوید، برای تسریع این عمل دستگاه مکش اینتکس طراحی شده است، این دستگاه قادر است به سرعت هوای داخل را به بیرون خارج کند. در پایان بهتر است استخر بادی را همانگونه که از جعبه بیرون آوردید بسته بندی کنید و داخل کارتن باز گردانید.

خرید استخر بادی اینتکس مستطیل نارنجی رنگ

مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به کیفیت و جنس بدنه آن بوده تا مصرف کننده از طول عمر بالای کالا آسوده خاطر باشد. با در نظر گرفتن این نکته بوده که کمپانی سازنده برای طراحی و تولید این استخر بادی در بخش بدنه اصلی به سراغ باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم رفته و قسمت کف استخر بادی نیز از نوع پی وی سی دولایه است. چرا که این بخش با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد.

این نوع جنس بدنه به دلیل کیفیت بالایی که داشته موجب شده تا شما بتوانید این استخر بادی را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده نیز راه اندازی کنید. اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس مستطیل intex 57181 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا