اقتصادی

یکپارچه‌سازی زیرساخت شبکه دولت الکترونیکی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی از ادغام زیرساخت های شبکه دولت الکترونیکی و اتصال شبکه دولت به این پرتال پارسی داد و گفت: صدور اطلاعات ، مرجع یا مجوز. «

به گزارش پرتال پارسی ، امیر ناظمی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه بیشتر اقدامات ما در ماه های اخیر برای آینده است گفت: «زیرساخت هایی که شروع یا پایان می یابد با عدم اطمینان همراه است ؛ مدیران آینده چگونه از آن بهره مند می شوند. اگر این اتفاق چند سال پیش رخ داده باشد ، فکر می کنم چقدر می تواند بر توسعه فناوری اطلاعات تأثیر بگذارد. در پایان تصمیم بر این شد که شبکه دولت به سازمان فناوری اطلاعات ایران منتقل شود.

وی با بیان اینکه اگر انتقال زودتر از موعد انجام شود ، ارائه خدمات دولت الکترونیکی به شهروندان بهتر خواهد بود. “من هم از بوروکراسی وقت گیر و هم از اصلاحات ساختاری متاسفم.” امیدوارم این اصلاح ساختاری به شهروندان این امکان را بدهد تا در مرحله بعدی خدمات دولت الکترونیکی را بهبود بخشند. همه تیم ها سعی می کنند میراث دقیق و بهینه تری را به مدیران آینده بسپارند. ما معتقدیم که این میراثی برای ایران و مردم ایران است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت که تاکنون از شبکه دولتی برای مکاتبات اداری استفاده شده است و در 33000 نقطه در سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفته است ، که به شما امکان می دهد با اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات () NIX) امکان پذیر خواهد بود بنابراین ، مکاتبات و مکاتبات اداری برای بدست آوردن ، درخواست یا مجوز دادن اطلاعات به مقامات عمومی لازم نیست و شهروند زمان و سردرگمی خود را از دست نمی دهد. ‌ ‌

ناظمی خاطرنشان کرد: اکنون ، در این روزهای آخر ، باید تا آنجا که ممکن است تلاش کنیم تا تصمیماتی را بگیریم که برای توسعه لازم است ، اما همچنین سعی کنیم برخی تصمیمات ضد توسعه را نگذاریم. اکنون فکر می کنم رئالیسم جادویی فقط یک ژانر ادبی نیست. این مانند روشی برای زندگی در بعضی از نقاط جهان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا