عمومیکسب و کار ویژه

گن طبی شکم و پهلو

امروزه بدلیل مشغله زیاد کاری و گرفتاری های روزمره، افراد کمتر امکان ورزش کردن و فعالیت را دارند. همچنین استفاده از مواد غذایی چرب و پر کالری، مزید علت شده است برای اضافه وزن و داشتن گن طبی شکم و پهلو که شما را در لباس بد فرم نشان می دهد. استفاده از انواع گن ها می تواند اندام شما را بدون نیاز به گرفتن رژیمی خاص و فعالیت شدید، خوش فرم و زیبا نشان دهد

از انواع گن لاغری می توانید در فعالیت های روزمره، سر کار و مهمانی ها استفاده نمایید. همانطور که شاید در تبلیغات اکثر تولیدکنندگان و فروشندگان گن دیده اید، گن ها انواع و مدل های مختلفی دارند که برای انتخاب نوع مناسب، سایز و جنس شما را گمراه می کنند. در این مقاله انواع گن های لاغری زنانه و مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد و مزایای استفاده از انواع گن را با شما در میان خواهیم گذاشت و شما را برای خرید و انتخاب گن لاغری مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا با خیالی آسوده گن مورد نظر خود را خریداری نمایید.

گن چیست؟

گن لاغری از جنس پارچه های مختلفی مانند لاتکس، لاکرا، نئوتکس و غیره تولید شده و براحتی در زیر لباس بدون اینکه دیده شود پوشیده می شود. بدلیل فشردگی که بر روی بدن ایجاد می کند باعث خوش فرم و خوش حالت شدن بدن می شود. بر اساس نیاز مصرف کننده به انواع مختلفی مانند مصارف زیبایی، قبل و بعد از جراحی (درمانی) تقسیم می شود. در مدت زمان استفاده از گن، کمر و شکم شما محکم بسته شده است به همین دلیل موجب انقباض دور کمر و شکم شده و در نهایت باعث کاهش اندازه طبیعی کمر شما در طول زمان استفاده می شود. در کنار آن می توانید ورزش های مختلفی مانند کشش با کش پیلاتس را انجام دهید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گن به صفحه گن چیست؟ مراجعه نمایید.

معرفی انواع گن های لاغری

اگر تا به حال به فکر تغییر شکل و فرم اندام خودتان بوده‌اید، حتما نام گن لاغری را شنیده‌اید. انواع گن های لاغری، می توانند با مدل های مختلفی خریداری شوند و از همه مهم تر با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه در مورد انواع گن های لاغری صحبت می کنیم.

  • گن بازو: گن های بازو برای لاغرتر نشان دادن بازو مورد استفاده قرار می گیرند. این گن ها می توانند فقط بخش بازو را پوشش دهند و یا باعث پوشش دادن زیر سینه نیز شوند.
  • گن لاغری شکم: یکی از محبوب ترین انواع گن های لاغری است که شکم را تحت تاثیر قرار می دهد. انواع گن لاغری شکم معمولا می توانند باعث پوشاندن چربی های اضافه شکم و پهلو شوند و با کمک آن ها تمامی بخش بالاتنه خوش فرم به نظر خواهند رسید.
  • گن شورتی: گن های شورتی که بیشتر برای پوشش دادن ران و باسن مورد استفاده قرار می گیرند، مشابه با شورت قابل پوشیدن هستند. این گن ها برای کوچک تر نشان دادن ران و باسن استفاده می شوند.
  • گن لاغری ران: اگر ران های بزرگی دارید، گن لاغری ران یکی از بهترین انواع گن لاغری است. با پوشیدن این گن لاغری، می تواند شاهد خوش فرم تر شدن پاها و ران های خودتان باشید.
  • گن نیم تنه: یکی دیگر از انواع گن های موجود در بازار، گن های لاغری نیم تنه هستند. این گن ها می توانند کمر، سینه ها، شکم و … را پوشش دهند. استفاده از گن نیم تنه بیشتر برای بعد از عمل توصیه می شود.
  • گن تمام بدن: این مدل گن می تواند تمامی بخش های بدن از سینه تا پایین پا را پوشش دهد. به همین خاطر، این گن لاغری بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد لاغری تمام بخش های بدن خودشان را دارند.

Abdominal and side medical gun

در یک دسته بندی می توان انواع گن لاغری شکم را به دو دسته گن لاغری معمولی و گن لاغری ساعت شنی دسته بندی کرد.

  • 1. گن لاغری

گن لاغری برای کم کردن چربی و آب بدن مورد استفاده قرار می گیرد. با بستن آن بدور کمر و شکم، باعث افزایش حرارت و در نتیجه تعریق بیشتر می شود. با استفاده همزمان در کنار ورزش و فعالیت بدنی می توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

  • 2. گن ساعت شنی

همانطور که در بالا گفته شد، داشتن کمری باریک مانند ساعت شنی آرزوی هر زن یا مردی می‌تواند باشد. استفاده صحیح از گن ساعت شنی می تواند کمری زیبا و خوش فرم به شما هدیه دهد.

گن های پرطرفدار زنانه

از انواع گن زنانه، می توان برای خوش فرم تر کردن بدن، به ویژه شکم و پهلو استفاده کرد. البته گن ها مقاصد درمانی و پزشکی نیز دارند و گاهی برای رفع زودتر عوارض زایمان مورد استفاده قرار می گیرند. گن های مخصوص لاغری، به صورت کشی طراحی می شوند و با خاصیت ارتجاعی خاصی که دارند، می توانند تمام بدن را پوشش دهند.

گن های بسیار متنوعی در بازار کشور ایران وجود دارند که هر کدام توانسته اند محبوبیت زیادی را بین بانوان پیدا کنند. در میان انواع گن های پرطرفدار زنانه، گن ساعت شنی یکی از بهترین گن هاست. این گن با کمک پارچه های الاستیک که دارای قابلیت کشسانی بالایی هستند، ساخته می شود. گن های ساعت شنی می توانند از شکم تا زیر سینه ها را پوشش دهند. به همین خاطر، می توانند بهترین گزینه برای پوشاندن چربی های شکم و پهلوها باشد.

هر یک از گن های لاغری مانند گن لاغری ساعت شنی زنانه، می توانند برای چربی سوزی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. افرادی که از گن های لاغری ساعت شنی استفاده می کنند، معمولا پس از گذشت زمان شاهد کوچک تر شدن ناحیه کمر و پهلوها هستند. گن های مختلف دیگری نیز مانند گن های لاغری جلیقه ای، گن های لاغری تاپی، گن های لاغری کمری و بدون بند در بازار وجود دارند که در میان بانوان عزیز محبوب هستند.

گن ساعت شنی آنشری

این محصول مناسب برای پیاده روی ، پوشیدن زیر لباس و حتی در زمان ورزش می باشد. دارای 6 قزن و 9 عدد فنر (آتل) است که عملکرد آن را برای حمایت از کمر و شکم افزایش می دهد. برای دریافت اطلاعات کامل و خرید این گن به صفحه گن ساعت شنی 6 قزن آنشری مراجعه نمایید.

مطمئنا برای علاقمندان گن و فرم دهی بدن، گن ساعت شنی، گنی شناخته شده و محبوبه. این مدل گن که در ابتدا توسط شرکت های کلمبیایی، مثل شرکت آنچری به بازار معرفی شد، دارای استحکام و دوام فوق العاده ست و برای کسانی که خواهان فرم گیری بدنشون به شکل ساعت شنی هستند، یک انتخاب عالیه. خیل از اوقات ناحیه شکم و پهلو با رژیم و یا ورزش لاغر میشه ولی به فرم دلخواه نمیرسید و یا پوست در اون ناحیه شل میشه که با استفاده از گن ساعت شنی، این مشکل تا حد زیادی میتونه رفع بشه. ضمنا در حین پیاده روی و ورزش هم قابل استفاده هست.

یکی از مطرح ترین تولید کنندگان گنهای ساعت شنی در دنیاست که از نظر دوام، کارایی و تاثیر گن بر مصرف کنندگان شناخته شده و معتبر است. گن ساعت شنی مارک آنچری اصل کلمبیا بوده و در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار، دارای ظاهری متفاوت هست.گن ساعت شنی آنچری در دو مدل شکم بند و بند دار (سوتینی) با سه ردیف و یا شش ردیف قزن عرضه میشه.

گن های ساعت شنی از جنس لاتکس بوده اما لایه ای که در تماس با بدن قرار میگیرد از جنس نخ پنبه ست و به همین علت از ایجاد حساسیت، التهاب و خارش در پوست جلوگیری میکنه. حتما به این موضوع دقت کنین که جنس این گن از نظر ظاهر و لامسه اصلا از جنس لاستیک نیست و برخی فروشندگان، اون مدلهای لاستیکی رو هم در بازار به اسم آنچری میفروشند که باید حتما به این موضوع دقت کنید.

در مدل گن ساعت شنی آنچری بند دار، بند گن به شکل بند سوتین و طبق قد بالا تنه قابل تنظیم است. همچنین این گن ها با داشتن سه و یا شش ردیف هوک قابلیت تنگ و یا گشاد کردن را داراست. گن های ساعت شنی دارای 9 عدد فنر فلزی بسیار مقاوم هستند که از تغییر شکل و لوله شدن گن جلوگیری میکنند.

نکته:جهت خرید گن لیفت باسن میتوانید وارد سایت ما شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا