عمومیکسب و کار ویژه

گن ساعت شنی کشی

در این مطلب به معرفی بهترین مارک و برند و مدل و نوع گن لاغری شکم و پهلو ( گن شنی ساعتی ) زنانه و مردانه اصل کلمبیا و مودا کینگ و آنچری با قیمت و لینک خرید و همچنین نقد و بررسی ویژگی های هر یک از آن ها و راهنمای خرید گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی) و اینکه گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی) از کجا بخریم و گن ساعت شنی خوبه؟ قیمت گن کلمبیایی در فروشگاه آنلاین چقدر است؟ و گن ساعت شنی چه مارکی خوبه می پردازیم؟

گن زنانه آن چری مدل 6 قزنه

مشخصات

  • جنس
  • لاتکس
  • نوع گن
  • شکمی
  • نحوه بسته شدن
  • قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن
  • بدون درز
  • فنردار
  • طبی
  • نگهداری

نحوه اصولی نگهداری از گن ساعت شنی

برای شستن گن ساعت شنی میتوانید با مقداری مایه لباسشویی و آب سرد ( حتما آب سرد ) آن را شستشو نمایید و بعد زا آن روی رخت آویز پهن نمایید. از چلاندن گن جدا خودداری فرمایید چون باعث شکسته شدن فنر ها میشود . به هیچ وجه از لباس شویی برای شستن این گن لاغری استفاده نکنید ، زیرا باعث شکسته شدن فنر ها و تا خوردن ان میگردد. به هیچ وجه ازسشوار ، شوفاژ ، بخاری ، اتو برای خشک کردن گن ساعت شنی استفاده ننمایید. ۱۰۰% با آب سرد شسته شود.

برای نرم‌تر ماندن گن لاغری می‌توانید بعد از خشک شدن گن ساعت شنی از کرم‌های مخصوص بچه استفاده کنید نحوه استفاده در صورتی که با پوشیدن گن احساس راحتی نمی‌کنید بهتر است آن را باز کنید و همچنین پوشیدن گن به مدت طولانی کار درستی نیست و توصیه می شود که گن‌های ساعت شنی را ۸ الی ۱۰ ساعت بپوشید. در هنگام خواب گن خود را بازکنید. هنگام فعالیت های بدنی و ورزش های شکمی حتما گن خود را باز کنید چرا که باعث تنگی نفس و فشار وارد شدن به بدن می‌گردد.( مگر آن که از گن های مخصوص ورزش که معمولا جنس لاتکس دارند استفاده کنید ) هنگام پوشیدن گن‌ لاغری ساعت شنی از خوردن زیاد غذا خودداری کنید در غیر این صورت گن را بازکنید.

انواع گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

گن فشرده کننده شکم: این گن ها با استفاده از المان های فشاردهنده، شکم را فشرده و منحنی زیبایی به آن می دهند.

گن های پهلوبندی: طراحی شده برای برازنده سازی منطقه پهلو و ساختار زیرین بدن

گن های ساعت شنی: با شکل و منحنی های خاص، به ایجاد شکلی مشابه ساعت شنی کمک می کنند.

روش استفاده درست گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

انتخاب سایز مناسب: بررسی جدول سایزها و انتخاب سایز مناسب بسیار مهم است تا گن به درستی بر روی بدن قرار گیرد و نهایتاً به شکل دلخواه شکل بدهد.

ارتداد با دقت: پوشیدن گن لاغری به دقت و آرامش، باعث می شود تا آن راحت و بهینه بر روی بدن قرار بگیرد.

استفاده در موارد خاص: برای روزهایی که نیاز به لباس های باریک و منحنی دار دارید یا در رویدادهای خاص مانند عروسی یا مراسم های فرمال، استفاده از گن ساعت شنی توصیه می شود.

کاربرد گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

شکل دهی به بدن: این گن ها با ایجاد فشار و فرم دهی به بخش های مختلف بدن، شکلی زیبا و تعریف شده به بخش های شکم و پهلو می بخشند.

پوشیدن راحت و مخفی: بسیاری از طرح ها و مدل های این گن ها به طور کامل زیر لباس پوشیده می شوند و از دید بیرون ناپدید هستند.

ویژگی های گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

جلوگیری از سینه زدگی: بسیاری از این گن ها دارای طراحی هایی هستند که از بروز سینه زدگی در لباس های باریک جلوگیری می کنند.

پشتیبانی از نحوه قرارگیری بدن: با فشردن و پشتیبانی از قسمت های مختلف بدن، به تصحیح قرارگیری و استقامت بیشتر بدن کمک می کنند.

تنفس پذیری مناسب: استفاده از مواد تنفس پذیر در ساختار گن ها، از رطوبت و عرق بدن جلوگیری می کند و راحتی را بالا می برد.

ساختار و اجزای گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

اجزای تشکیل دهنده:

مواد فشاردهنده: این گن ها از موادی مانند نایلون، اسپاندکس و لاتکس استفاده می کنند که قابلیت فشرده سازی دارند و به شکل دادن به بخش های مورد نظر از بدن کمک می کنند.

پارچه تنفس پذیر: استفاده از پارچه هایی که توانایی تنفس پوست را داشته باشند، از رطوبت بدن جلوگیری می کند و راحتی در استفاده را افزایش می دهد.

محورهای مقاوم: ساختار داخلی گن، باید محورهای مقاومی داشته باشد تا شکل دهی به بخش های مورد نظر بدن را به دقت انجام دهد.

ویژگی های بهترین مدل گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

فشار مناسب: بهترین مدل گن لاغری باید فشار مناسبی را به بخش های شکم و پهلو اعمال کند بدون اینکه احساس ناراحتی و فشار زیاد بر روی بدن ایجاد شود.

انعطاف پذیری و راحتی: استفاده از مواد انعطاف پذیر و مناسب که همراه با راحتی بالا، به بدن کمک کند تا در فعالیت های روزانه بدون مشکل حرکت کند.

تطبیق با لباس ها: بهترین گن لاغری، باید قابلیت تطبیق با لباس های مختلف را داشته باشد و بدون آشکار شدن زیر لباس های باریک قرار بگیرد.

روش تمیز کردن و نگهداری گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

شستشو دستی: بهتر است گن لاغری را به صورت دستی و با آب سرد یا آب ملایم و مایع شوینده تمیز کنید و سپس با آب شستشو دهید.

خشک کردن طبیعی: به جای استفاده از ماشین لباسشویی یا خشک کن، بهتر است آن را به طور طبیعی خشک کنید، بهترین روش خشک کردن گن لاغری است.

نگهداری محافظتی: در محلول خود، آن را در جای خشک و دور از نور خورشید نگهداری کنید تا کیفیت و قابلیت های فشرده سازی آن حفظ شود.

راهنمای خرید گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

اندازه مناسب: انتخاب اندازه مناسب گن لاغری بسیار مهم است. سایز نامناسب می تواند باعث عدم راحتی یا کمبود اثرگذاری شکل دهی به بدن شود.

کیفیت مواد استفاده شده: موادی که در ساخت گن استفاده می شوند، باید نرم، انعطاف پذیر و تنفس پذیر باشند تا راحتی بیشتری فراهم کنند و از حساسیت های پوستی جلوگیری کنند

پشتیبانی و فشرده سازی: گن لاغری برای شکل دهی به بخش های خاص بدن فشرده سازی خوبی باید داشته باشد و به بدن پشتیبانی کند.

پرسش های متداول گن لاغری شکم و پهلو (گن ساعت شنی)

۱. آیا استفاده از گن لاغری به کاهش وزن کمک می کند؟

گن لاغری شکم و پهلو به تنهایی نمی تواند وزن را کاهش دهد، اما با شکل دهی به بدن می تواند بخشی از ظاهر زیبا و فرم دهی به آن دهد.

۲. آیا گن لاغری می تواند راحتی حرکت را کاهش دهد؟

اگر اندازه و سایز گن مناسب باشد، باید راحتی در حرکت و فعالیت های روزانه را تحت تأثیر قرار ندهد. بهتر است سایز مناسب را انتخاب کنید.

۳. چه مدت می توان گن لاغری را استفاده کرد

مدت زمان استفاده بستگی به نوع استفاده و راحتی شما دارد. اگن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن لاغری ترک اسلیپ  علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

دکمه بازگشت به بالا