عمومیکسب و کار ویژه

کدام مارک دستمال کاغذی بهتر است

  • 2 نظر
  • به‌روز شده در 9 خرداد 1402

بسیاری از پزشکان و محققان بر این باورند که استفاده از حوله می‌تواند باکتری و آلودگی را بسیار سریع منتقل کند و موجب بروز برخی بیماری‌ها گردد. استفاده از حوله در سرویس‌های بهداشتی توصیه نمی‌شود؛ زیرا می‌تواند عامل عفونت، انگل‌ و قارچ‌ها باشد. ما در بیگ سرچ تصمیم گرفتیم یک راهنمای جامع و خوب برای خرید را برایتان آماده کنیم تا بتوانید با صرف چند دقیقه، یک انتخاب خوب و به صرفه داشته باشید.

در چند سال گذشته استفاده از انواع دستمال کاغذی بسیار رواج پیدا کرده است، و به همین علت شرکت‌های زیادی در زمینه تولید دستمال کاغذی فعالیت خود را شروع کرده‌اند. اما چطور متوجه شویم یک دستمال کاغذی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟


یکی از مواردی که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، این است که دستمال کاغذی نصب شده در توالت نیز آلوده می‌شود، اما به دلیل اینکه دستمال کاغذی توالت اغلب داخل یک محفظه است و همچنین بسیار سریع مصرف می‌شود، بهتر از حوله می‌باشد. اگر سرویس بهداشتی شما محفظه‌ای برای دستمال کاغذی ندارد، بهتر است برای آن پایه‌های رول حفاظ دار تهیه کنید و یا از دستمال‌های توالت جدید که خود دارای کاور هستند، استفاده نمایید.

راهنمای خرید دستمال توالت

مواد شیمیایی بکار رفته در دستمال کاغذی

احتمالا می‌دانید که در تولید دستمال کاغذی مواد شیمیایی زیادی استفاده می‌شود. اما بهترین دستمال کاغذی توالت باید عاری از هرگونه ماده کلر باشد. کلر یکی از مضرترین موادهای شیمیایی است که از طریق پوست وارد خون انسان می‌شود و موجب بیماری‌هایی مانند سرطان، نقص سیستم ایمنی بدن و هورمون‌ها می‌گردد.

چرا از کلر در تولید دستمال کاغذی استفاده می‌کنند؟ متاسفانه برخی از تولیدکننده‌ها با توجه به قیمت و کیفیت بسیار پایین دستمال‌های تولیدی، تلاش می‌کنند تا دستمال‌ها را سفید کنند که کلر موجب سفید شدن دستمال کاغذی ‌می‌گردد. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتما به برند و کیفیت محصولات تولید کننده دقت نمایید تا بتوانید بهترین را خریداری نمایید.

جنس و کیفیت مواد تشکیل دهنده، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دستمال توالت می‌باشد.

تعداد لایه دستمال توالت

هر چه تعداد لایه‌های دستمال کاغذی توالت بیشتر باشد، بهتر است. البته به شرط آنکه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. در بین بهترین دستمال‌های توالت در ایران، دستمال‌هایی که 3 الی 4 لایه دارند، طرفدار بیشتری دارد؛ زیرا جذب رطوبت در این نوع از دستمال‌ها بسیار بهتر از سایر مدل‌ها می‌باشد.

نرم و لطیف بودن دستمال کاغذی

یکی از ویژگی‌های بهترین دستمال کاغذی توالت، نرم و لطیف بودن آن می‌باشد. به عبارتی در هنگام استفاده از آن نباید حس بدی به شما دست بدهد و احساس کنید با کاغذ سر و کار دارید!? دستمال کاغذی باید بافتی نرم و لطیف داشته باشد.

مقاومت دستمال کاغذی

برخی از دستمال‌های کاغذی هستند که به محض جذب کمی رطوبت، از هم وا می‌روند یا پودر می‌شوند و باید آن را در سطل زباله انداخت. در دستمال‌ توالت‌هایی که توسط برندهای معتبر تولید شده و عموما سه لایه یا چهار‌ لایه هستند، این موارد بسیار کمتر دیده می‌شود.

رنگ و عطرهای به‌کار رفته در دستمال توالت

اگر دقت کرده باشید برخی از دستمال‌های توالت‌ به رنگ‌های صورتی، سبز و یا حتی با ویژگی معطر تولید شده‌اند. با توجه به وجود مواد شیمیایی به‌کار رفته جهت رنگی شدن و معطر شدن رول‌های توالت، پیشنهاد می‌کنیم نمونه‌های سفید آن را خریداری کنید. جالب است بدانید در سال 1987، سازمان غذا و دارو در کشور آمریکا پس از آزمایش‌های فراوان، استفاده از رنگ‌ و عطرها را در صنایع داروسازی ممنوع اعلام کرده است.

قیمت

اجازه بدهید یک مثال کوچک بزنیم: اگر قصد خرید کالایی را داشته باشید، به ندرت امکان دارد آن‌ را با قیمت کمتر ولی مناسب‌تر خریداری کرد که متناسب با نیاز شما باشد. اما در خرید بهترین دستمال توالت این مورد صدق نمی‌کند؛ زیرا هر چه قیمت دستمال کاغذی پایین‌تر باشد، کیفیت آن نیز به مراتب پایین‌تر است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ارزان‌ترین محصول را انتخاب نکنید.

پرفراژ دستمال توالت

پرفراژ همان خط‌های نقطه‌چین هستند که موجب بهتر جدا شدن دستمال می‌شود. هرچه پرفراژ دستمال کاغذی کیفیت بهتری داشته باشد، برگ دستمال بهتر جدا می‌شود و همچنین موجب پاره شدن برگ‌های دیگر نمی‌شود.

بهترین مارک دستمال کاغذی توالت

  • بهترین دستمال توالت بازار

دستمال رول سافتلن، به صورت 4 لایه بوده و قدرت جذب آب و رطوبت بسیار خوبی دارد. این رول به صورت قطعه‌های هم‌اندازه توسط پرفراژ دقیق و با کیفیت جدا می‌شود. این محصول، کاملا‌ به‌صرفه بوده و پاسخگوی نیاز یک خانواده می‌باشد.

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 4
مورد مصرف: توالت
پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: بسیار نرم

دستمال توالت پاپیا مدل B side برای استفاده در خانه، ادارات، رستوران‌ها بسیار به‌صرفه است و شما با یک تیر چندین نشان می‌زنید. همانطور که می‌دانید استفاده از دستمال ‌کاغذی‌های غیراستاندارد و فله‌ای ممکن است برای شما حساسیت ایجاد کند و شما را دچار مشکلات زیادی کند. استفاده از بهترین دستمال توالت سبب افزایش بهداشت و جلوگیری از انتشار انواع آلودگی و بیماری‌های واگیردار می‌شود.

این دستمال‌ها نرم و لطیف است و این برای بدن شما لازم است. دستمال توالت‌ پاپیا با مواد اولیه کاملاً مرغوب تولیدشده است. الزاماً گران بودن این نوع دستمال تضمینی برای کیفیت آن‌ها نیست و باید توجه داشته باشید که محصول منتخب شما دارای شماره پروانه بهداشتی باشد.

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 4 و 5 لایه
مورد مصرف: توالت
پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: قدرت جذب فوق العاده، تهیه شده از کاغذ تیشو

 

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 4
مورد مصرف: توالت
پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: نرم، تهیه شده از کاغذ تیشو، امباس شده و دارای قدرت جذب بالا، سبک و حجیم شده

شرکت کیمیا تجارت لطیف ایرانیان تحت لیسانس شرکت مدرن سان‌رایز اتریش، برای اولین بار اقدام به تولید محصولی جدید، با کیفیت و همچنین مطابق با استانداردهای جهانی کرده است. این دستمال توالت با بسته بندی جدید و منحصر به فرد بوده که برای اولین بار در جهان تولید می‌شود و به علت نوع بسته بندی آن، مانع از ورود هر گونه میکروب و باکتری موجود در محیط به داخل محصول و سطح دستمال می شود که این قابلیت، بهداشت دستمال و متعاقبا سلامت مصرف کننده را تضمین می‌کند.

هر برگ این دستمال توالت به آسانی و توسط یک دست به راحتی جدا می‌شود که دستمال‌های توالت رولی موجود در بازار از این قابلیت بی بهره هستند و مصرف کننده ناگزیر به استفاده از هر دو دست می‌باشد؛ که مسلما همیشه یک دست آلوده به میکروب می‌باشد و همین موضوع نیز باعث آلوده شدن برگ‌های دیگر دستمال می‌شود. با توجه به فول کات بودن این رول توالت، استفاده از آن بسیار آسان است. اگر قصد تهیه جدیدترین و بهترین دستمال توالت را دارید، این مدل می‌تواند برایتان مناسب باشد.

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 4
مورد مصرف: توالت
پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: سهولت در مصرف، عدم نفوذ میکروب به داخل دستمال، جدا سازی آسان، کیفیت بالای الیاف، قدرت جذب بالا

دستمال توالت باید نرم و بسیار لطیف باشد تا آسیبی به پوست وارد نکند و همه نیز بتوانند از آن استفاده کنند. دستمال توالت تنو جزو همین گروه قرار می‌گیرد. دستمالی که نه تنها نرم و لطیف است، بلکه مقاومت خوبی هم دارد و خیلی زود پاره نمی‌شود. این دستمال از سه لایه تشکیل شده که قدرت پاک‌کنندگی و جذب آن را هم بالا برده‌اند. روی این دستمال توالت طرح‌های برجسته گل را نیز مشاهده خواهید کرد.

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 3
مورد مصرف: توالت
پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: نرم و مقاوم، سبک و حجیم شده، سه لایه کاغذ تیشو

دستمال‌های رولی برند نانسی سه‌ لایه تولید شده است و در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. قدرت جذب این دستمال تا 30% بالاتر از دستمال‌های دیگر می‌باشد و برای پوستتان ایجاد حساسیت نخواهد کرد. دستمال نانسی بسیار سبک و حجیم شده است.

ویژگی‌ها
تعداد لایه: 3
مورد مصرف: توالتهمیشه برای اکثر افراد خرید بهترین برند دستمال کاغذی دغدغه بوده است. با وجود تبلیغات فراوان در زمینه دستمال کاغذی، مردم در زمان خرید دچار شک و دودلی می‌شوند و همیشه در حال مقایسه برند قبلی مورد استفاده، با برند تازه خریداری شده هستند. ما در این مطلب تمامی فاکتورهایی که یک برند را به بهترین برند برای دستمال کاغذی در بین دیگر رقبا تبدیل می کند، را به طور جامع بیان خواهیم کرد پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، تا انتها همراه ما بمانید.

بهترین برند برای دستمال کاغذی های ایرانی کدام است؟

خوشبختانه در طول سال‌های اخیر شاهد فعالیت روزافزون شرکت‌های تولیدکننده دستمال کاغذی بوده‌ایم و به دلیل داغ بودن بازار در این زمینه، رقابت‌های جالبی را در این صنعت شاهد بودیم. به دلیل این که چند سالیست ویروس منحوس کرونا به کشور ما وارد شده است، اهمیت استفاده از دستمال کاغذی بیش از پیش پررنگ جلوه کرده است. ناگفته نماند شرکت‌های زیادی در همین چند سال اخیر اقدام به تولید برند مخصوص به خود کردند و امروزه به یکی از غول‌های این صنعت تبدیل شده‌اند.

از جمله برندهای معروف دستمال کاغذی :

  • دستمال کاغذی گلرنگ
  • دستمال کاغذی سافتلن
  • دستمال کاغذی گلریز
  • دستمال کاغذی پاپیا
  • دستمال کاغذی نانسی
  • دستمال کاغذی تنو
  • دستمال کاغذی ایزی پیک

در ادامه به معرفی هریک از این برندها خواهیم پرداخت تا انتخاب و مقایسه برای شما عزیزان آسان شود.

 دستمال کاغذی گلرنگ

همانطور که می‌دانید برند گلرنگ با فعالیت چندین دهه در زمینه تولید دستمال کاغذی و مواد بهداشتی، به یکی از نام آشناترین برندها تبدیل شده است. این برند با آن که از برندهای قدیمی به شمار می‌رود، اما همیشه سعی کرده است همگام با نیاز مردم به جلو حرکت کند و نیازسنجی‌های درست و به روز را مد نظر داشته باشد.

امروزه برند گلرنگ با تولید دستمال کاغذی‌های جعبه‌ای صد، دویست و سیصد برگی نیاز هر خانه‌ای را برطرف می‌سازد. این دستمال کاغذی‌های جعبه‌ای در طرح‌های بسیار جذاب و خوش آب ‌و رنگ روانه بازار می‌شود. جدا از بحث زیبایی جعبه‌ها، خود برگ‌های دستمال کاغذی از لطافت بی‌نظیری برخوردار هستند که با یک بار استفاده می‌توانید تفاوت آن‌را با دیگر برندها متوجه شوید.

گلرنگ با ارائه دستمال‌های رولی آشپزخانه، دستمال توالت و … خدمات خوبی در این زمینه به مشتریان خود عرضه داشته است و باعث شده تاکنون در صدر بهترین برند برای دستمال کاغذی قرار بگیرد.

دستمال کاغذی سافتلن

برند سافتلن با شعار نرم‌ترین دستمال کاغذی به میدان آمد و رفته رفته با ارائه کیفیت خوب خود، خیلی زود به انتخاب اول خانواده‌ها تبدیل شد. برند سافتلن هم در زمینه دستمال کاغذی‌های جعبه ای و هم در زمینه دستمال توالت، بسیار خوب عمل کرده است زیرا با برگ‌های بسیار نرم و لطیف، موجب آزار پوست نمی‌گردد و قدرت جذب بالای آب آن زبان زد است.

دستمال توالت‌های سافتلن 4 لایه است و همین موضوع باعث شده است با حجم خیلی خوب برای جذب آب، انتخاب مناسبی باشد. این دستمال توالت دارای پرفراژهای بسیار خوبیست و جمع همه این ویژگی‌های مثبت باعث شده است به انتخاب اول در زمینه بهترین دستمال توالت در بازار تبدیل شود.

دستمال کاغذی گلریز

همان‌طور که می‌دانید برند گلریز از قدیمی‌ترین برندهای دستمال کاغذی در ایران محسوب می‌شود. گلریز در ابتدا با ارائه جایزه‌های جذاب و گوناگون، هر کسی را ترغیب به خرید می‌کرد. این برند سعی کرده است کیفیت خوب چند سال اخیر خود را در تولیدات جدید نیز تکرار کند و به این دلیل هنوز هم افراد زیادی در زمان خرید دستمال کاغذی، انتخاب اول و آخرشان گلریز است.

دستمال کاغذی پاپیا

برند پاپیا ابتدا با ارائه دستمال توالت مرغوب جای خود را در بازار پیدا کرد و رفته رفته به تولید دستمال کاغذی جعبه‌ای هم پرداخت. برند پاپیا از آن دسته از برندهایی است که با وجود نوظهور بودن در این عرصه، به خوبی توانسته است با رقبای قدیمی خود رقابت کند و نام خود را در کنار نام آن‌ها قرار دهد. این برند کیفیت خوب دستمال کاغذی را به خوبی می‌شناسد و در تولیدات خود به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌کند.

دستمال­ کاغذی ه­ایی که توسط شرکت ما تولید می­‌شود، در شرایطی کاملا بهداشتی ساخته شده و تمامی مراحل اجرای آن با استفاده از دستگاه دستمال کاغذی می­باشد. همچنین این شرکت به جز تولید دستمال های کاغذی، به تولید انواع مختلفی از دستمال های کاملا بهداشتی با ابعاد و اندازه ­های متفاوت پرداخته است. از جمله این موارد می­توان به دستمال­ توالت، دستمال ­های رولی، دستمال حول ه­ای کاغذی، دستمال ­های چند لایه، دستمال­ های ۱۵۰ برگ و ۲۰۰ برگ و… اشاره کرد. همه مواردی که ذکر شد، مانند سایر دستمال ­های بهداشتی تولیدی شرکت پاپیا، در استریلیزه ­ترین شرایط تولید و به بازار عرضه شده اند.

دستمال کاغذی نانسی

حال نوبت به برند نانسی می‌رسد. نانسی چند سالی است که کار خود را با دستمال رولی توالت آغاز کرد و با شعار 30 درصد جذب بیشتر، اقدام به جذب مشتری کرد. اولین چیزی که در زمان استفاده از این دستمال کاغذی بسیار مشهود است، سبک و حجیم بودن برگ‌های این دستمال کاغذی است که همین نکته نانسی را به بهترین برند برای دستمال کاغذی تبدیل کرد. جنس الیاف برگ‌های دستمال کاغذی نانسی 100 درصد از پنبه است و با یک‌بار استفاده این نرمی فوق‌العاده را حس خواهید کرد.

نانسی با ارائه بسته 12 عددی اقتصادی، به شما کمک خواهد کرد با پرداخت هزینه کمتر دستمال کاغذی مرغوبی در تعداد بالا تهیه کنید.

دستمال کاغذی تنو

دستمال کاغذی تنو یکی از محبوب ترین ترین محصولات میان خانواده های ایرانی می‌باشد زیرا جنس آن بسیار نرم بوده و دو لایه بودن آن باعث می‌شود بتوان در شرایط مختلف برای تمیز کردن انواع آلودگی ها از آن استفاده کنیم. همچنین در تولید این دستمال کاغذی از مواد مرغوب استفاده شده است و برای کسانی که پوست بسیار حساسی دارند گزینه خیلی مناسبی محسوب می‌شود زیرا باعث حساسیت نخواهد شد.

دستمال کاغذی ایزی پیک

ایزی پیک در ابتدا با ارائه دستمال توالت‌های بسیار بهداشتی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. بعدها رفته رفته با ارائه دستمال کاغذی‌های رومیزی نیز این کیفیت خوب را به رخ همگان کشید و اکنون یکی از بهترین‌هاست.

بهترین برند برای دستمال کاغذی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به صورت کلی برای این که یک برند به بهترین برند برای دستمال کاغذی تبدیل شود، باید دارای یکی سری ویژگی‌ها و خصوصیات بارز باشد. مواردی هم چون:

  • دارا بودن قدرت جذب بالا
  • به آسانی پاره نشدن برگ‌های دستمال کاغذی
  • زیبایی طرح و نقش به کار رفته روی برگ‌های دستمال کاغذی
  • عطر و بوی برگ‌های دستمال کاغذی
  • پودر نشدن در زمان برخورد با آب
  • عدم استفاده از مواد سفیدکننده دستمال کاغذی(کلر) زیرا این ماده باعث سرطان در افراد می‌شود.
  • دارای قیمت مناسب
  • وجود پرفراژ بیشتر. زیرا هر چقدر پرفراژ یا همان نقطه چین بین دو دستمال بیشتر باشد، راحتتر از هم جدا می‌شوند.
  • تعداد لایه‌های بیشتر جهت نرم بودن و آسیب نرساندن به پوست دست

و ….

بهترین برندهای دستمال کاغذی در بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

قیمت محصولات سلولزی همچون دیگر محصولات افزایش پیدا کرده است، اما این افزایش قیمت نباید مانع خرید اجناس باکیفیت شود زیرا استفاده از دستمال کاغذی بی کیفیت سبب بروز بیماری های پوستی می شود..

قیمت دستمال توالت، معمولی، جیبی و آشپزخانه با یکدیگر متفاوت است که این تفاوت قیمت علاوه بر موارد گفته شده می تواند در طرح دار بودن یا نبودن دستمال دخیل باشد. توصیه ما این است که حتما به برندهای نام آشنا که محصولات خود را با بسته بندی بهداشتی روانه بازار می کنند، اعتماد کنید حتی اگر قیمت محصولشان نسبت به دیگر برندها بیشتر باشد.

معمولا برندهایی که از آنان نام بردیم، دستمال کاغذی‌های جعبه‌ای در حدود رنج قیمتی  20 هزار تومان به بالا داشته و جعبه های 10 عددی اقتصادی آنها از 80 هزار تومان شروع می‌شود که با مقایسه هر کدام از آنان در آوان مال به راحتی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برگرفتانتخاب و خرید دستمال کاغذی با کیفیت و جنس خوب که قیمت با صرفه ای نیز داشته باشد،  از طریق فروشگاه های معتبری نظیر دیجی کالا امکان پذیر است. زیرا که از لحاظ کیفیت همه دستمال ها عین هم نیستند. بنابراین بهتر است که برای خرید بهترین مارک های دستمال کاغذی به فروشگاه های معتبر که دارای ضمانت کالا بوده و گواهی بهداشتی دارند،  مراجعه نمایید.

انتخاب بهترین های مارک دستمال کاغذی به سلیقه و نوع کاربرد و هدف مصرف کننده از خرید آن بستگی دارد.  از این رو سایت دیجی کالا با ارائه تنوع در محصولات انواع برند بهترین مارک های دستمال کاغذی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد،  که می تواند به مشتریان در انتخاب بهترین محصول یاری کند.

در این مقاله نیز با ما همراه باشید با معرفی پنج نمونه از بهترین مارک های دستمال کاغذی که توسط سایت دیجی کالا ارائه شده و جزو پرفروش ترین ها می باشند.

دستمال کاغذی ۲۰۰۰ برگی توکا مدل ۰۱

این محصول  دو لایه و قدرت پاک کنندگی بالا دارد.  شامل ۲۰۰ برگ می باشد و اندازه هر برگ در این دستمال کاغذی ۲۰*۱۷ است. قابل مصرف برای خودرو و منزل و جنس دستمال از مواد مرغوب می باشد.

یکی از ویژگی های محصولات توکا ارائه طراحی زیبا در انواع دستمال کاغذی های این برند است که طرفداران خاص خود را دارد. مزیت دیگر این محصول نرمی و لطافت آن است که به هنگام خشک و یا تمیز کردن دست ها پوست شما را نوازش می کند.

اکثر دستمال کاغذی های غیر مقوایی در تماس با دست خیس خرد می شوند.  ولی این محصول نسبت به دستمال های بی کیفیت از مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت برخوردار است.  اندازه این دستمال کوچک بوده و می توان از آن در خودرو استفاده کرد.

دستمال کاغذی ۱۰۰ برگ بی تا مدل White بسته ۱۰ عددی

تعداد لایه های این دستمال کاغذی دوتایی و از الیاف تیشو اصل خارجی می باشد.  این محصول در چند طرح ارائه شده است،  که برای استفاده در پذیرایی،  منزل،  خودرو و سایر مکان ها مناسب می باشد. دستمال کاغذی بی تا مدل White به دلیل تعداد و اندازه و کیفیتی که دارد،  برای مصرف خانوار مقرون به صرفه است،  و می توان از آن در همه جا و در فعالیت های مختلف استفاده کرد.

این محصول یک دستمال کاغذی نرم و استاندارد است،  که تولید شده از مواد اولیه کاملا مرغوب می باشد. دستمال بی تا یکی از محصولات با کیفیت این برند بوده که قدرت جذب بالایی دارد.

دستمال های فله ای و غیر استاندارد باعث ایجاد حساسیت در فرد می شوند.  اما با خرید این محصول شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کرده و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. جنس نرم و لطیف دستمال کاغذی بی تا از ویژگی های خاص این محصول به حساب می آید.

دستمال کاغذی ۱۵۰ برگ ایزی پیک طرح گل بسته ۸ عددی

این محصول برای استفاده در پذیرایی و آشپزخانه مناسب می باشد.  برای افرادی که نیاز به مصرف بالای دستمال کاغذی در طول روز دارند،  این محصول انتخاب خوبی است.  زیرا هم باکیفیت و نیز مقرون به صرفه برای استفاده طولانی مدت می باشد.

با اینکه برگ های دستمال کاغذی های نازک در برابر خیسی مقاومت خوبی ندارند،  اما دستمال کاغذی ایزی پیک با وجود نازکی مقاومت نسبتا مناسبی در برابر رطوبت دارد،  و به راحتی خرد نمی شود.

همچنین به دلیل طرح زیبای دستمال کاغذی می توان در مهمانی ها و مجالس از آن استفاده کرد.  این محصول دارای اصالت و سلامت کالا است،  زیرا که جنس دستمال از مواد اولیه خوب می باشد.

دستمال کاغذی ۱۰۰ برگ مرحبا مدل Flower بسته ۱۰ عددی

این محصول برای استفاده به صرفه اقتصادی در منازل و مراسم میهمانی انتخاب و گزینه مناسبی می باشد.  زیرا هم مقرون به صرفه و نیز علاوه بر آن دارای طرح شیک و جذاب است.  دستمال کاغذی ۱۰۰ برگ مرحبا از الیاف تیشه تولید شده و دو لایه کاملا مرغوب دارد.

در آشپزخانه به دلیل مصارف زیاد در آشپزی یک محصول عالی و با کارآیی زیاد می باشد.  زیرا از کیفیت خوب برخوردار است.  همچنین برای مصرف بالا استفاده از بسته اقتصادی این محصول مناسب است. اندازه هر برگ متوسط بوده و می توان برای مصارف مونا گون آن را به کار برد.

مرحبا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که در زمینه محصولات بهداشتی از لحاظ کیفیت و تولید مرغوب،  پر فروش و جزو محبوب ترین برندها می باشد. این برند تا کنون به پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولیدات مرغوب از جمله دستمال کاغذی رسیده است.

برند دستمال کاغذی خارجی |بهترین مارک دستمال کاغذی نی نی سایت

دستمال کاغذی ۲۵۰ برگ تنو مدل ۰۰۸ بسته ۸ عددی

یکی از بسته های اقتصادی مقرون به صرفه برای مصرف بالای خانوار می باشد.  این دستمال کاغذی جنسی لطیف و نرم دارد و برای پوست ایجاد حساسیت نمی کند.

به دلیل جنس و کیفیت و طرح خوب برای مصرف در پذیرایی مناسب می باشد.  همچنین می توان از آن در مهمانی های بزرگ و مجالس استفاده کرد.  زیرا هم مقرون به صرفه بوده و جوابگوی مصرف بالا است.

همچنین با توجه به کیفیت و حجم محصول از قیمت نسبتا خوب و مناسبی برخورداری نیز برخوردار می باشد. مواد اولیه به کار رفته در این دستمال از تیشو و دارای اصالت و سلامت کالا بوده و ضمانت در خرید دارد.

بهترین مارک های دستمال کاغذی چه ویژگی هایی دارند؟

انتخاب دستمال کاغذی خوب و استاندارد بستگی به ویژگی هایی دارد،  که تعیین کننده کیفیت و ماندگای آن است.  برندهای معتبر در زمینه تولید دستمال کاغذی بسیار پیشرو هستند،  زیرا تولیدات آنها دارای استانداردهای ویژه می باشد.

در انتخاب بهترین مارک های دستمال کاغذی ویژگی های زیر تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت این محصولات هستند.

  • مواد به کار رفته در آنها باید عاری از کلر ( ماده سفید کننده دستمال کاغذی ) باشد. زیرا عوارضی همچون سرطان ها و حساسیت های پوستی را به همراه دارد.
  • تعداد لایه های دستمال کاغذی در برندهای معتبر از دو عدد بیشتر بوده و باعث جذب بهتر رطوبت می شود.
  • نرم و لطیف بودن دستمال کاغذی نشان دهنده کیفیت آن است.
  • مقاومت دستمال کاغذی، که هر چه بیشتر باشد،  جذب رطوبت در آن بهتر است.  معمولا در دستمال کاغذی های با تعداد لایه بیشتر این مورد بیشتر به چشم می خورد.
  • رنگ و عطر دستمال کاغذی که در برندهای برتر عاری از هر گونه مواد شیمیایی معطر می باشد
  • پرفراژ ( نقطه چین ) دستمال کاغذی که هر چه بیشتر باشد، لایه های دستمال راحت تر از هم جدا شده و کیفیت مرغوبتری دارد.
  • قیمت دستمال کاغذی که با توجه به حجم و کیفیت باید ارزش خرید داشته باشد.

ما در اینجا به پنج نمونه از بهترین مارک های دستمال کاغذی که جزو محصولات پر فروش در دیجی کالا هستند اشاره کردیم.  شما می توانید بسته به کاربرد و قیمت مد نظر خود از سایر محصولات برندهای برتر در سایت دیجی کالا دیدن نموده و از بسته های اقتصادی دستمال کاغذی با توجه به بودجه خود خریداری نمایید

ه از سایت بنکداری آوان مال (/)

پرفراژ: دارد
سایر ویژگی‌ها: جنس الیاف 100% طبیعی پنبه

 

دکمه بازگشت به بالا