عمومیکسب و کار ویژه

کدام ادکلن زنانه ماندگاری بیشتری دارد؟

ماندگاری عطر یکی از مهم ترین معیارهایی است که هر خانمی باید در هنگام خرید آن را بررسی کند. مطمئنا استفاده از یک عطر خوشبو با ماندگاری بالا مانند ، می تواند خیال شما را از بابت شارژ کردن های مداوم آن در مراسمات مختلف راحت کند! اگر به دنبال بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا هستید و می خواهید با جذابیت و اعتماد به نفس زیادی در محیط های کاری و خانوادگی شرکت کنید، بهتر است عطر میلانو بیز را در لیست خرید خود قرار دهید و از بو و رایحه آن لذت ببرید.

معرفی بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا در فصل بهار و تابستان

با توجه به اینکه عطرها دارای ترکیبات مختلفی هستند و هرکدام از آن ها برای فصل خاصی طراحی شده اند، از همین رو برای خرید بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا باید به گروه بویایی آن دقت کرده و محصولی متناسب با فصل سال انتخاب کنید. یکی از بهترین انتخاب ها ادکلن میلانو طلایی اصل است که رایحه ماندگاری دارد. در ادامه بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا مناسب فصل های بهار و تابستان به شما معرفی می شود.

بهترین و ماندگارترین ادکلن زنانه کدام است؟

اگر به عنوان یک خانم شیک پوش و خوش استایل به دنبال عطری هستید که ماندگاری بالایی داشته باشد و بتواند چندین ساعت شما را خوشبو نگه دارد، بهتر است از بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا متناسب با نوع فصلماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطرها در بین خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه است. اغلب خانم‌ها دوستدارند، یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا راداشته باشند.

از نظر کارشناسان عطر و ادکلن، تنها اصل مهم در کیفیت عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده آن نیست، بلکه عوامل دیگری هم غیر از این موارد، در کیفیت عطر اهمیت دارد. خلوص رایحه‌ ها، ترکیبات هارمونیک آکوردها یا نت‌های رایحه هر عطر، کنش و واکنش‌های مناسب در برابر محرک‌های محیطی و سایر عواملی از این دست، شاخصه‌هایی هستند که از نظر عطرشناسان، در افزایش کیفیت عطرها نقش موثری ایفا می‌کنند.

در هنگام معمولا یکی از عواملی که مورد توجه قرار می‌گیرد و زیاد پرسیده می‌شود، میزان ماندگاری عطر و پخش بوی آن است. انتخاب و خرید ادکلن میلانو ابی با ماندگاری بالا وطولانی و پخش بوی فوق‌العاده، یک خرید موفقیت آمیز برای خانم‌ها به شمار می‌رود.

ادکلن زنانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب |ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب نی نی سایت

معمولا عطر و ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده، عطری است، که رایحه‌ای شیرین، گرم و تندی دارد. البته در بعضی از برندها به صورت محدود، سایر رایحه‌هایی که سبک طراحی شده‌اند، ماندگاری خوبی دارند، اما با وجود این عطرهای گرم و شیرین و تلخ زنانه هستند، که ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر عطر و ادکلن های زنانه خوشبو دارند.

البته، زنان شیک، خوش پوش و با سلیقه‌ای که قصد خرید عطر زنانه اورجینال با ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق‌العاده عالی را دارند، باید این نکته را در نظر بگیرند، که غلظت عطر نیز، کاملا بر ماندگاری و پخش بوی عطر موثر است. اگر به عنوان یک خانم شیک پوش، قصد خرید عطر با ماندگاریبالا زنانه را دارید، حتما باید به سراغ عطرهایی با غلظت پرفیوم یا ادوپرفیوم بروید. این نکته را فراموش نکنید، که عطرهای زنانه با غلظت ادوتویلت، حتی اگر رایحه‌ای از ترکیب نت‌های شیرین و گرم داشته باشند، باز هم به اندازه ادوپرفیوم‌ها ماندگاری طولانی مدت قابل قبولی نخواهند داشت.

معرفی 10 عطر معروف و دوست داشتنی

۱- ادوپرفیوم فلاور بمب از برند هلندی ویکتور اند رولف

ادوپرفیوم هلندی فلاور بمب در بطری زیبا و شیکی شبیه به یک نارنجک دستی و با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر قرار است. اندازه این شیشه صورتی رنگ و نارنجک شکل به گونه‌ای است، که می‌تواند به خوبی در دست بانوان جا بگیرد.

روی شیشه نام فلاور بمب و نشان تجاری ویکتور اند رولف حک شده است. درپوش استوانه‌ای عطر زنانه فلاور بمب نیز به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. اگر بدنبالعطر با ماندگاری بالا و عطر با پخش بوی بالا زنانههستید به شما آن را پیشنهاد میکنیم.

۲- ادوپرفیوم الین از برند فرانسوی تیری موگلر

عطر زنانه و سحرآمیز الین، به معنای غریب با هاله‌‌ای از رمز و راز تعریف می‌شود. البته نام گذاشته شده بر روی آن، کاملا برازنده چنین ادوپرفیوم سحرآمیزی است. فلسفه‌ بارز رایحه عطر تیری موگلر الین در واقع تلنگر عمیقی به باورهای زنانه وارد می‌کند و مسیری جذاب را بر سر راه آن‌ها قرار می‌دهد.

۳- ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس از برند ایتالیایی دیزل

محصول کمپانی دیزل در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی این عطر اغواگر از شور و عشق غیر قابل مهاری الهام گرفته شده است. این عطر همچنین می‌تواند به عنوان سلاح زنانه‌ای بسیار قوی و اثرگذار برای اغوا کردن طرف مقابل معرفی شود.

ایده جالب برای نام این عطر از بازی با کلمات «Love» و «Overdose» شروع شد. Love Overdose در واقع به معنای عشق افراطی و بیش از حد است. رایحه شیرین، نافذ و تأثیرگذار ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس، احساسات زنانه را به شدت پررنگ‌تر و با نشاط‌تر خواهد كرد و شما را برای بوسه‌ای تمام عیار و قلبی تپنده آماده می‌کند.

این عطر زنانه ایتالیایی که پنجمین ادوپرفیوم از سری عطرهای زنانه لاوردوز از است، رایحه‌ای شرقی وانیلی، طبعی گرم و طعمی شیرینی دارد و برای استفاده در شب‌های سرد و طولانی پایان سال توصیه می‌شود. استفاده از این عطر در شب‌ها و روزهای سرد انرژی زیادی را به فرد استفاده کننده، منتقل می‌کند.

بطری قرمز و جذاب این عطر مانند یک الماس است و به شکل یک قلب تراشیده شده است. شیشه ادوپرفیوم زنانه لاوردوز رد کیس از برند دیزل، حال و هوای احساسی خوبی را به بیننده منتقل می‌کند. بطری این عطر بسیار خوش‌ دست است و هنگام استفاده به راحتی در دست شما جای می‌گیرد.

۴- ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن از برند فرانسوی دیور

۱۶ سال پس از معرفی عطر هیپنوتیک پویزن، نسخه جدید دیگری از این محصول با نام توسط برند دیور معرفی شد. این عطر dior عطری عجیب و غریب است و برای خانم‌های باوقار و زیبایی برازنده است، که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند و به دنبال ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا هستند.

عطر هیپنوتیک پویزن از برند دیور، حس زنانه را با جسارت در هم آمیخته است و همین این امر باعث شده که دارای رایحه‌ای با ماندگاری طولانی، کاملا متمایز، مسحور کننده و اسرار آمیز باشد.این عطر دیور ماندگاری طولانی و پخش بوی فراوانی دارد. ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن طبعی گرم و طعمی شیرین دارد و برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

۵- ادوپرفیوم لاویسته بله اینتنس از برند فرانسوی لانکوم

برند فرانسوی ، به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم آرایش، عطر و ادکلن در جهان، عطر لاویسته بله اینتنس خود را در آگوست سال ۲۰۱۵ ، به عنوان یکی از نسخه‌های سری معروف عطرهای لاویسته بله معرفی و به بازار عرضه کرد. رایحه گل‌دار میوه‌ای غنی شده بله اینتنس نسبت به نسخه‌ مادرش، کمی تندتر و شدیدتر شده است.

بطری این عطر بسیار شیک و ساده طراحی شده و حس لوکسی را به دارنده‌ آن القا می‌کند. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ شفاف آن به‌ خوبی دیده می‌شود.دور گردن بطری، یک روبان نازک پارچه‌ای بسته شده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است. درپوش بطری نیز با فرم و شکل کوچک شفافی که دارد، به‌ خوبی بر روی شیشه خودنمایی می‌کند.

۶- ادوپرفیوم کریستال نویر از برند ایتالیایی ورساچه

کریستال نویر ورساچه، از زمان ورود به دنیای عطرها در سال ۲۰۰۴ تا به امروز، طرفداران زیادی دارد و هنوز هم به عنوان امضای عطری زنان جوان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مجلل از خانواده ورساچه، یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های زنانه است و توجه بسیاری از زنان و همچنین مردان را به خودش جلب می‌کند و ماندگاری و پخش بوی زیادی دارد.

کریستال نویر، در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار از بین تمام عطرهای شرقی گل‌دار تولید شده در برندهای شناخته شده، به شمار می‌رود. و به دلیل طبع گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود.

ورساچه کریستال نویر، به شدت همه پسند است و اغلب افرادی که این عطر را با نام ورساچه بنفش نیز می‌شناسند، آن را می‌پسندند. این ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و وقتی از آن استفاده کنید، به احتمال زیاد با ورود به هر جمعی، افراد نام عطرتان را خواهند پرسید و رایحه عطر شما، توجه اطرافیان را حسابی جلب خواهد کرد.

۷- ادوپرفیوم سینما از برند فرانسوی ایوسن لورن

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید، که دوست دارید مانند یک ستاره سینما در همه جا بدرخشید، عطر سینما برای شما مناسب است. عطر سینما از برند جهانی و دوست داشتنی ایوسن لورن، عطری پرزرق و برق است، که مانند مثل یک نورافکن می‌درخشد و طرفدارانش نیز قدر آن را می‌دانند.

ترکیبی با طراوت و ترش‌مزه از پوست نارنج دارد و رایحه‌ای شیرین، پودری و وانیلی با شباهت کمی به تنباکو از میان آن احساس می‌شود. طراوت بسیار ضعیف و زودگذر این عطر فوراً حذف می‌‌شود و جای خود را به رایحه‌ای وانیلی پودری حاصل از گل‌های ترکیب شده با گرمایی ابریشمین می‌دهد.

۸- ادوپرفیوم کوکو مادمازل اینتنس از برند فرانسوی شنل

این عطر ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد. طراح رایحه این عطر، همان عطرساز همیشگی عطرهای کمپانی شنل، یعنی الیور پولژ (Olivier Polge) است. رایحه معتدل و شیرین این عطر زنانه فرانسوی، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

۹- ادوپرفیوم گود گرل ولوت فتال از برند آمریکایی کارولینا هررا

، یک زنانه معتدل، شیرین و ماندگار است، که شبیه به یک کفش پاشنه‌دار با رویه قرمز مخملی و پاشنه طلایی رنگ طراحی شده است. رایحه پیچیده این عطر در سال ۲۰۱۸ توسط عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) طراحی شده است.

رایحه تحریک آمیز این عطر قدرت جذب فراوانی دارد و راه فراری از آن نیست. این اسلحه پرقدرت خطر مطلوبی برای دختران خوب است که می خواهند تبدیل به سلطانی دلفریب شوند. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات زنانه با رایحه پرقدرت و تحریک آمیز برای زنان مدرن و شیک پوش امروزی است.

۱۰- ادوپرفیوم شالیمار از برند فرانسوی گرلن

، یک عطر قدیمی از برند گرلن است، که برای اولین بار، در سال ۱۹۲۵ توسط این کمپانی به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر شرقی و تند با رایحه گرم، شیرین و تلخی که دارد، برای زنان جدی و کاردرست طراحی شده است. این عطر ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی دارد.

ادوپرفیوم شالیمار از ، پس از گذشت نزدیک یک قرن هنوز هم تولید می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است. گرلن شالیمار جزء عطرهای زنانه‌ای بوده که نسخه‌های بسیار زیادی از روی آن تولید شده و برند گرلن در طول سالیان متمادی، ۱۸محصول با نام شالیمار و پسوندهای متفاوتش به جهانیان معرفی کرده است. شالیمار فقط نام یک عطر زنانه در بین سایر ادوپرفیوم‌ها نیست، بلکه نامی است، که تاریخی کهن را با خود به دوش می‌کشد.

دکمه بازگشت به بالا