سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

کاشت مو به روش bht چیست و چقدر هزینه دارد ؟

به عنوان راه حلی بسیار موثر و همیشگی توانسته توجه بسیاری از زنان و مردانی را که با مشکل ریزش مو و دست و پنجه نرم می‌کنند را از بین ببرند. پیشرفت علم و تکنولوژی موفق شده وارد زمینه زیبایی و نیز شود و در حال حاضر شاهد روی کار آمدن روش‌های متعدد و گوناگونی برای پیوند مو در کلینیک‌های زیبایی هستیم. اما اینکه کدام روش را باید برای داشتن موهایی حجیم و متراکم انتخاب کرد موضوعی است که باید توسط پزشک متخصص و بعد از انجام بررسی‌های لازم تعیین شود. از جمله یکی از جدیدترین متدهایی که با داشتن مزایا و نکات مثبت بسیار زیاد توانسته توجه پزشکان و بیماران را به خود جلب کند کاشت مو به روش BHT است. جهت اطلاعات بیشتر از هزینه پیوند مو کلیک کنید.

فیلم کاشت مو از بدن به سر |فیلم کاشت مو به روش bht

اینفوگرافی کاشت مو به روش BHT

پیوند مو به روش BHT به دلیل برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا معایب بسیار ناچیزی داشته و فرد بدون عارضه جانبی بالا و اذیت کننده‌ای دوران نقاهت خود را سپری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات کار و مواردی مثل هزینه کاشت مو به روش BHT شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم. همچنین می‌توانید با مشاوران ما در و ابرو هلیا تماس گرفته و به صورت حضوری و یا تلفنی از مشاوره رایگان تیم تخصصی ما استفاده کنید.

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT چیست؟

در حال حاضر ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که انسان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. بسیاری از آقایان و خانم‌ها، برای حجیم نشان دادن موی برخی از نواحی سر خود، دست به عمل کاشت مو می‌زنند. اگر می‌خواهید ایمپلنت مو را انجام دهید، باید قبل از اینکه طاسی سر شدید شود، اقدامات لازم صورت گیرد چون اگر ریزش مو پیشروی کند، قدرت بانک مو که در پشت سر قرار دارد، کم خواهد شد. البته اگر شما طاسی شدید دارید، جایی برای نگرانی نخواهد بود چون پیوند طبیعی مو با روش BHT گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در این روش متخصص از موهای بدن برای کاشت مو استفاده خواهد کرد.

در واقع افراد بسیاری زیادی در دنیا مشکل ریزش مو و کم‌پشتی مو را دارند و برای رفع این مشکل از راهکار‌ها و روش‌های بسیار زیادی مانند دارو‌های گیاهی و یا شیمیایی و همچنین روش‌های خانگی استفاده کرده‌اند. به هر حال هر روشی سختی و خوبی‌های خاص خودش را دارد که بهتر است پیش از تصمیم‌گیری نهایی، به خوبی فکر کنید. اما اکثر این روش‌ها دارای نتایج مطلوب و دلخواهی نمی‌باشند. از جمله راهکار‌هایی که می‌توان با استفاده از آن مشکل ریزش مو و کم‌پشتی مو را تا حد بسیار زیادی رفع کرد کاشت مو طبیعی می‌باشد که در طی سالیان اخیر افراد زیادی با استفاده از این روش توانسته‌اند به نتایج مثبت و دلخواه خود دست یابند.

کاشت مو دارای پیشینه بسیار طولانی می‌باشد و به همین علت در طول سال‌های متمادی، روش‌ها و متد‌های متعددی برای آن ابداع شده است که این روش‌ها، تنها در برخی جزئیات و عملکرد‌ها با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی می‌باشند. کاشت طبیعی مو به روش BHT برای اولین بار در سال‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ در ژاپن توسط ساساگاوا و اوکودا انجام شد و بعد از آن دوباره تب آن فروکش کرد. تا اینکه دکتر ری وودز پیوند موهای بدن را در سال ۱۹۸۹ دوباره رواج داد.

ریزش مو و طاسی، گاهی به حدی فرد را تحت فشار قرار می‌دهد که تا حد افسردگی پیش می‌برد. به همین دلیل علم به کمک بشریت آمده تا دوباره زیبایی و جوانی را به او هدیه دهد. برای انجام ایمپلنت مو، روش‌های زیادی داریم. از جمله روش‌هایی که در طی دهه اخیر ابداع شده است، پیوند موی طبیعی با روش BHT می‌باشد که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. در این روش از پیوند مو تنها از مو‌های بدن فرد متقاضی برای ترمیم موی سر استفاده می‌شود که دارای نتایج و تاثیرات منحصر به خود می‌باشد.

برای اطلاع از خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره  تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

تقریباً یک صد هزار مو روی سر انسان و حدود یک میلیون مو روی بدن وجود دارد. ممکن است فرد دچار کمبود مو در ناحیه پشت گردن شود و آنگاه پزشکان مجبور می‌شوند از مو‌های سایر قسمت‌های بدن برای عمل پیوند مو استفاده کنند. این روش کاملا به جزئیات وابسته است.

لازم است بدانید موهای بانک مو به دلیل ضخامت و جنسی که دارند، به زمانی زیادی برای تطبیق نیاز داشته و در نهایت مو‌هایی که در ناحیه گیرنده رشد می‌کنند، تلفیقی از مو‌های اهدا‌کننده و مو‌های قبلی در همان قسمت خواهد بود. البته در نهایت، قدرت ناحیه گیرنده غلبه می‌کند و مویی که کاشت می‌شود، به شکل مو‌های همان قسمت در می‌آید.

در پیوند موی طبیعی با روش BHT، پزشک با استفاده از مو‌های بدن که در مناطق مختلف همچون سینه و کمر وجود دارد، عمل کاشت را انجام می‌دهد. یکی از علل انجام این عمل این است که آلوپسی آندروژنتیک شما در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد و مو‌های اهدا‌کننده روی پوست سر شما ناکافی است. البته پزشکان استفاده از این روش را زمانی مناسب می‌دانند که شخص دارای بانک موی نامناسب و بی‌کیفیت در ناحیه پشت سر باشد. پزشکان توصیه می‌کنند قبل از عمل ایمپلنت مو به روش BHT، به مدت چند روز ماینوکسیدل ۵ درصد تزریق شود تا ریشه مو‌ها تقویت شده و فولیکو‌های بهتری برداشت شود.

مزیت های روش کاشت مو BHT

طبیعتا هر عمل زیبایی با هر متدی دارای برخی مزیت‌های خاص می‌باشد که سبب انتخاب این روش برای افراد متقاضی خواهد شد. کاشت مو به روش BHT نیز دارای فوایدی می‌باشد که عبارتند از:

  1. از جمله مزیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره نمود این است که روش کاشت مو طبیعی BHT جزء عمل‌های زیبایی بدون تهاجم در دنیا محسوب می‌شود. خوشبختانه پیشرفت در تکنیک و فناوری باعث شده است که برخی از مبتلایان به ریزش مو بتوانند از مو‌های سایر قسمت‌های بدن – مانند ریش، سینه، بازو‌ها یا پا‌ها – در عمل ترمیم مو استفاده کنند.
  2. تمامی آثار و نتایج حاصل از ترمیم مو با روش BHT بسیار طبیعی و عادی جلوه خواهد داد و تشخیص آن برای سایر افراد و مخاطبان تقریبا غیر ممکن می‌باشد.
  3. استفاده از این روش برای آن دسته از افراد متقاضی کاشت مو طبیعی که در سر خود هیچگونه مویی ندارند و کاملا طاس هستند می‌تواند بهترین گزینه محسوب شود.
  4. استفاده از سایر نقاط بدن برای برداشت و پیوند مو هیچ محدودیت ندارد و از مو‌های سینه و کمر تا مو‌های پای فرد را می‌توان برای ترمیم موی سر استفاده کرد.
  5. پس از انجام کاشت مو طبیعی با استفاده از این متد، نیاز به استراحت و مراقبت‌های طولانی نمی‌باشد و دوره بهبودی کوتاه است.

دوران نقاهت و بهبودی کاشت مو به روش BHT

پس از انجام کاشت مو به روش BHT فرد باید یک دوره زمانی بابت دوره نقاهت و بهبودی بگذراند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این دوره نیازمند برخی مراقبت‌ها و توجه به برخی نکات می‌باشد که می‌تواند روند بهبودی شخص را تا حدود زیادی تسریع بخشد. توصیه می‌شود در این مدت از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به شدت بپرهیزید زیرا باعث رقیق شدن خون و در نهایت خونریزی می‌شود که به هیچ وجه برای سلامتی و تداوم عمل کاشت مو، مناسب نیست.

به طور طبیعی پس از گذشت دو هفته از انجام کاشت مو طبیعی، مو‌های کاشت شده در نواحی سر به طور کامل و تدریجی می‌ریزند و باقی نخواهند ماند که جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا امری عادی بوده و جزئی از روند بهبودی و نقاهت شخص محسوب می‌گردد. پس از آن مو‌های جدید برای شخص در همان ناحیه شروع به رشد و جوانه زدن خواهد کرد که در طول چند ماه رشد آن به تکامل خواهد رسید و همانند سایر مو‌های سر به نظر می‌رسد.

عوارض و معایب کاشت مو به روش BHT

لازم است با معایب پیوند مو با روش BHT نیز آگاه باشید چرا که هر کدام از روش‌های کاشت مو، عیوب خاص خود را داشته و روش BHT نیز از این قاعده مستثنی نیست:

  1. بسته به روش انتخابی برای برداشت فولیکول، احتمال تشکیل اسکار وجود دارد که این مسئله به مهارت متخصص و مراقبت‌های بعد از ایمپلنت مو به روش BHT بستگی دارد.
  2. بزرگترین عیب روش BHT این است که مراحل رشد و استراحت موهای بدن با موی سر، تفاوت دارد و همین مسئله باعث می‌شود روند درمان نسبت به وقتی که پیوند مو با موی پشت سر صورت می‌گیرد، تفاوت داشته باشد.
  3. رنگ موی بدن با موی سر تفاوت دارد و در صورتی که تراکم زیادی از موی سر با موی بدن پوشش داده شود، این اختلاف رنگ تا مدتی به چشم می‌آید.

معیارهای ارزیابی مناسب بودن کاشت مو با روش BHT

تا این قسمت از مقاله ذکر شد کاشت مو با روش BHT تنها برای افرادی مناسب است که بانک موی قوی در پشت سر ندارند اما متخصصان معیارهای دیگری را در نیز نظر می‌گیرند تا تصمیم نهایی برای اجرای کار اتخاذ شود:

  1. تراکم مو در بانک موی بدن باید بیشتر از ۴۰ گرافت بر سانتی‌متر مربع باشد.
  2. رنگ موی بدن باید شباهت زیادی با موی سر داشته باشد.
  3. ضخامت و جنس موی بدن و شباهت آن با موی سر نیز بسیار مهم است.
  4. تراکم مو در بانک موی مربوطه بسیار مهم خواهد بود به خصوص اگر قرار است از ریش برای این منظور استفاده شود چون نباید برای کاشت مو، به تراکم ریش آسیب وارد شود.

هزینه کاشت مو به روش bht در کلینیک هلیا چقدر است ؟

قیمت کاشت مو به روش bht روشی درمانی به حساب نمی‌آید و متد زیبایی در نظر گرفته می‌شود و این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد مگر در شرایطی مانند سوختگی حین حوادث و یا تصادفات. در حالت کلی هزینه کاشت مو به روش bht به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارت هستند از فرم و حجم ایده آل مورد نظر شخص متقاضی، میزان طاسی سر، کیفیت موها در ناحیه اهدا کننده مو (بانک مو)، دستمزد جراح و تکنسین‌ها، وسایل بی حسی، ابزارهای مورد نیاز و… .

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا