سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

کاشت مو به روش میکروگراف چیست؟

کاشت مو یا پیوند موی طبیعی

با توجه به اینکه داشتن مو های لطیف و پر پشت در زیبایی ظاهری نقش بسزایی دارد، امروزه انجام عمل کاشت مو برای پرتر کردن مو ها به یکی از دغدغه های برخی از خانم ها و آقایان تبدیل شده است. با کاشت مو از طریق پیوند دادن مو های طبیعی می توان شاهد رشد دائمی موهای خود بدون نگرانی بابت ریزش مجدد موها بود. کاشت مو به چند روش مختلف امکان پذیر است که در ادامه با بهترین نوع کاشت یعنی کاشت مو به روش میکروگرافت آشنا خواهیم شد.

به نقل از مرکز زیبایی شادمهر برخی از شما کاربران عزیز ممکن خود یا یک نفر از اطرافیانتان دچار طاسی مو یا کم پشتی و یا ریزش مو شده باشید. احتمالا شما به دنبال راه های درمان مختلفی بوده اید. مثلا ممکن است به طب سنتی و درمان های گیاهی یا شیمیایی و یا پروتز مو و موی مصنوعی روی آورده باشید یا خانم ها ممکن است برای فرم دهی و زیباسازی ابرو ها از روش های فیبروز و تاتو و امثال این ها استفاده کرده باشند.

اما همان طور که همه ی ما می دانیم این روش ها نه تنها درمان کننده نیستند بلکه گاه ممکن است با داشتن عوارضی همراه باشند. اگر شما یکی از افراد مبتلا به ریزش مو یا طاسی هستین ما یک خبر خوب برایتان داریم. شما می توانید با مراجعه به یکی از بهترین کلینیکمانند کلینیک کاشت موی مدرن در شهر تهران با انجام عمل کاشت مو به روش میکروگرافت خیال خود را از بابت داشتن موهای دائمی و پر پشت راحت کنید.

 فرق کاشت مو به روش میکروگرافت با سایر روش ها

ممکن است شما با تبلیغاتی برای کاشت مو با استفاده از روش های نا معتبر و پر خطر که توسط کادر درمانی کارنابلد انجام می شوند مواجه شده باشید. گاه برخی از سود جویان جهت بازاریابی و افزایش تعداد مراجعه کنندگان خود تبلیغاتی با مضمون استفاده از روش های غیر معتبر و غیر علمی کاشت مثل روش FUT با هزینه ی پایین انجام می دهند.

اما شما عزیزان باید بدانید که کاشت مو به روش fut که اولین روش کاشت مو محسوب می شود با درد و خون ریزی و نیز جراحی و بخیه همراه است و عوارض احتمالی آن بسیار است. بنابراین کاشت مو به روش میکروگرافت بهترین روش کاشت است که در کلینیک کاشت موی مدرن در شهر که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد با هزینه ی بسیار مناسب و توسط پزشکان متخصص خبره و تیم درمانی ماهر به بهترین صورت ممکن انجام می شود.

امروزه کاشت مو میکروگرافت یک روش نوین و پر طرفدار محسوب می شود. یکی از مزایای قابل توجه این روش کاشت مو  این است که در این روش برخلاف سایر روش ها نیازی نیست که بخش بزرگی از قسمت بانک مو بردارند و دیگر جای زخم بزرگ پس از دوره ی ترمیم باقی نمی ماند. در واقع در کاشت مو به روش میکروگرافت ابتدا پزشک به تعداد تار های موی مورد نیاز دقت کاملی می کند و پس از آن شروع به برداشتن فولیکول ها و پیوند گرافت می کند.

مراحل انجام کاشت مو  میکروگرافت

۱- برداشتن گرافت های مو با دو روش هولدر اتوماتیک و یا تریکوفیتیک اسکارلت با توجه به نیاز بیمار ۲- چیدن گرافت های برداشته شده در دستگاه میکروایمپلنتر جهت آماده سازی ۳-کاشتن مو ها بدون ایجاد زخم و برش در نواحی مورد نظر با کمک دستگاه و ایمپلنتر به طور معمول انجام کاشت مو به روش میکروگرافت بین ۲ الی ۸ ساعت طول می کشد.

مزایای کاشت میکروگرافت

امروزه می‌توان کاشت ریش و کاشت مو را یکی از جدی‌ترین چالش‌هایی دانست که بین عموم افراد دیده می‌شود و متخصصین و عموم مردم به اهمیت آن نیز پی برده‌اند. افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف نظیر مشکلات عصبی یا ساختاری، شاهد ریزش موی خود بوده‌اند و لذا نیازمند این هستند که به کاشت ریش بپردازند. تغییرات ایجاد شده در صورت با استفاده از کاشت ریش بسیار مشهود است و در اصل این مورد می‌توان تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی فردی شما داشته باشد که در اصل می‌توان بر روی اعتماد به نفس شما و وضعیت در جامعه نیز تأثیر گذار باشد. پس تا به اینجا با اهمیت بسیار زیادی کاشت ریش و کاشت مو آشنا شده‌اید.

امروزه با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه‌ی زیبایی و کاشت ریش شاهد این هستیم که روش‌های درمانی مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کاشت موی باکیفیت بپردازید. یکی از روش‌هایی که بسیار محبوب است و توانسته بین متخصصین و افراد فعال در این زمینه، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد می‌باشد.

تفاوت میکروگرافت با sut |فیلم کاشت مو به روش میکروگرافت

اگر به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این روش و چگونگی آن هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید مهمترین موارد را ذکر کنیم. همچنین برای مطرح کردن سوالات خود می‌توانید با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید و اطلاع بیشتری در رابطه با خدمات مختلف ما نظیر کاشت مو و کسب کنید.

به حتم برای شما نیز این سوال پیش آمده است که تفاوت اصلی روش میکروگرافت چیست؟ چه چیزی باعث شده است این روش به نسبت دیگر روند‌های درمانی بهتر ظاهر شود و مورد استقبال قرار گیرد؟ همانطور که می‌دانید برای ، از متد‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام دارای تفاوت‌های بنیادی با یکدیگر هستند. همانطور که اشاره کردیم، هر کدام از این متد‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند که بیشترین میزان تفاوت آن‌ها نیز در نحوه برداشت گرافت‌ها برای انتقال است.

به صورت کلی شاهد این هستیم که در پیوند طبیعی ریش و سبیل هم همانند کاشت مو، ابتدا باید از یک نقطه در سر یا بدن استخراج شوند. این گرافت‌ها در ادامه باید آمادگی لازم را برای کاشت به دست بیاورند و سپس در نقطه جدید کاشته شوند. نحوه برداشت و کاشت گرافت‌ها در متد‌های مختلف، با هم فرق دارند. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با کاشت ریش، کاشت مو و کاشت ابرو می‌توانید با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

استفاده از هر روش درمانی دارای مزایای بخصوص خود می‌باشد که شاید یکی از دلایل شهرت روش درمانی مذکور باشد. میکروگرافت با داشتن ویژگی‌های متعدد و در اصل مزایای بخصوص و زیاد خود توانسته است مورد استفاده هر متخصصی قرار گیرد و به نحوی می‌توان گفت که اولین روش مورد استفاده برای کاشت ریش می‌باشد. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به تعداد از مزایای استفاده این روش بپردازیم.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با بدست بیاورید.

ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با بپردازیم تا شما نیز بتوانید اطلاعات حداقلی در این زمینه بدست بیاورید. همانطور که می‌دانید انجام روش‌های درمانی و زیبایی دارای مشکلات خود می‌باشد و لذا شما باید قبل از انجام هر روش درمانی در رابطه با چیستی و روند انجام آن اطلاعات کاملی داشته باشید. همچنین اگر به فکر دریافت خدمات مختلف نظیر کاشت ریش، یا کاشت ابرو از تیم ما هستید بهتر است با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید

منبع : miamihair

دکمه بازگشت به بالا